Oh fijn, dat is mijn regio. Ik ga echt kapot hier van de hitte . Nog steeds ja. Edit: Ik zie het trouwens niet op KNMI staan? Is nu code geel in heel Nederland.
moyra
Geplaatst: 10-06-14 00:14
Een verfrissend buitje is hier ook welkom. Het is nog steeds 26,6 graden binnen
Het noodweer heeft in Duitsland flink huis gehouden en zelfs 1 leven geëist
nenahdm
Geplaatst: 10-06-14 01:16
I guess I'm lucky
Helaas bleef het bij 3 bliksems, voor de rest was er alleen weerlicht in de verte..
nenahdm
Geplaatst: 10-06-14 03:31
Het onweer is hier dan toch gepasseerd Nog eentje om het af te leren
Waar is mijn onweer Er is de hele nacht niets gebeurd terwijl dat volgens buienradar wel had gemoeten. In de verte zie ik het wel flitsen trouwens, maar verder hoor ik niets en het is drukkend warm. Ja, ik ben er nu al uit We vertrekken straks een paar dagen naar Disneyland Parijs
Titanic, mooie foto's maar vraag me af in hoeverre de kleuren zijn bewerkt?
Ik ben dit zo beu. Werd wakker van de onweer terwijl hij veel te dicht was. Geen tijd op mentale voorbereiding zoals gisternacht en dit kunnen mijn zenuwen niet aan. Vanuit het niets 3 dagen en 2 dagen onweer redelijk kunnen verdragen omdat ik niet anders kon met Florian, maar dit is teveel voor mij.
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-14 04:30
Hier komt het nu aan. Ik zie in de verte veel geflits en het begint nu te regenen. Ik wil eigenlijk gewoon verder slapen, maar weet dat dat nu niet meer lukt. Blij dat paard binnen staat. Joolien, er lijkt ook heel veel richting Almelo te komen!
Ik woon ook ergens bij den bosch en het lijkt maar niet echt op te houden met die enorme klappen, en ook nog dichtbij. Vind dit toch niet heel erg leuk meer.
obelix
Geplaatst: 10-06-14 04:47
Cayenne dan krijg je t onweer wat wij net hebben gehad.. het kwam er hier goed hard uit met goeie harde knallen. Brrr...
poetser
Geplaatst: 10-06-14 04:49
Hier lijkt het inmiddels weer rustig te zijn
Edit, toch niet. Er komt nog wat gedonder achteraan
En we hebben hier wolken zoals Titanic gisteravond geplaatst had.
Rienn
Geplaatst: 10-06-14 05:31
Joolien & Agossie, slapen jullie wel?
Ik werd net wakker door onwijs harde wind, waaide bijna mijn bed uit, maar dat kwam deels door de ventilator..... Buiten waaide het ook super hard en regen. Zullen wij hier in Hoorn iets krijgen? Normaal graag! Maar mijn paardjes staan buiten...