Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 13:48

Yasmine schreef:
sietje22 schreef:
Hoi, ik ben een beetje veel afwezig geweest, Was namelijk druk bezig om mij stockfoto's te vervangen door persoonlijke foto's. Ik dacht dat wel even te doen. Maar het viel hard tegen om 39 artikelen te voorzien van nieuw en zelfgemaakt fotomateriaal. Hoe doen jullie dat?

Oh god, ik ben ook nooit consequent geweest met mijn tags en zit al weken te denken dat ik een paar uurtjes wil spenderen aan een goed tagsysteem uitwerken en dat overal in al mijn posts toepassen. Maar als ik dit lees, zakt de moed me al in de schoenen :D Sterkte!

Het viel mee. Ik ben gelukkig heel fanatiek op instagram. Dus ik had heel veel foto's op voorraad. Maar ik ben er alsnog 5 dagen mee bezig geweest. Vanaf nu gaan wij er voor zorgen dat we gelijk bijpassende foto's schieten. Dit was namelijk geen leuke klus. Ben wel heel blij met het resultaat.

Tazzey, bedankt voor de link.

Tazzey

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 23:41

Ik heb vandaag een bizarre dag op de blog. Ik heb vandaag net zoveel pageviews en bezoekers als de hele vorige week. Iedere keer als ik de analytics app open slaak ik een soort vals indianen gehuil uit :D :o

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 23:43

Nice!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 00:12

Yv_ schreef:
Heb je al een idee voor je nieuwe layout van je supergave prijs Hippo? Dan zit dat er allemaal in, zonde moeite :D!

Achter de schermen wordt er hard gewerkt hoor! :j Meer later...

Ik had bij Bit Magazine mezelf als blogger aangemeld toen ze op zoek waren. Ik geloof in januari. Nooit meer wat van gehoord, tot gister. Afwijzing.

De Penny wil dat ik een introfilmpje ga maken om Penny reporter te worden op YT. Super leuk! Dat is mijn weekend plan. *Wilde dat er een apart topic mocht komen voor vloggers en YT-ers*

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 07:39

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:06

Nee, dat staat nog niet vast hoor! Ze vroegen mij een intro video te maken! Daarna beslissen ze.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:00

Penny is ook schattig Hippo!

Ik heb de nieuwe The Gel Nail Polish uitgebreid getest: klik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 09:51

Ik vraag me af of iemand dit lakje net zo gaaf gaat vinden als ik _O-

Sabra

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:13

Sorry Anc ik vind hem niet zo mooi.

Ik heb vandaag een review van China Glaze I Brake For Colour, een koraal rode/roze lak. Ik vind hem echt heel erg mooi. Normaal geen kleur welke ik snel zou pakken maar op deze ben ik echt verliefd. <3

Ik heb gisteren afgesloten met een bezoekers aantal wat ik normaal in een hele week haalde. Ik dacht dat dat toeval was maar de teller staat nu alweer op 3/4 van wat ik gisteren had. :oo

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:16

ZO mijn post van gister heeft het ook goed gedaan :') Bijna 3000 views, normaal zo'n 500 per dag op mijn blog :D

Het zit in het water deze week :+

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:25

Gaaf Marit! Ik denk dat het inderdaad in de lucht hangt. Ik ga richting de 30k deze maand :wow: :oo Gek dat het ineens zo hard kan lopen, bij mij zonder echte aanleiding want gisteren had ik enkel een persbericht staan.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:27

Ik ben geen fan van die kleur groen, Anc, hihi.

Tazzey en Marit, supervet, gefeliciteerd! Niks zo leuk als plots veel views :D Enig idee waar het aan ligt? Ben je gementioned door een andere blog ofzo?

Mijn views liggen niet superhoog, maar ik merk wel dat de viewers die ik heb veel actiever zijn. Vroeger had ik soms 300 bezoekers op een dag en 1 comment, nu heb ik 300 bezoekers en 12 comments. Ben ik heel blij mee :j

Mijn post vandaag: FOTO: De mooiste (avond)wandeling in Australië
Ik ben in mijn fotoarchief gedoken, wat krijg ik heimwee van deze prachtige foto's <3

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 10:45

Ik weet niet waar het aan ligt. Ik heb niet iets bijzonders gedaan naar mijn idee. Als ik in Analytics kijk dan komen ze vooral van de zoekmachines en direct.

Leuk dat je meer comments krijgt! Ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent. Wat een mooi artikel heb je gemaakt!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 11:05

Mijn post werd gigantisch veel gedeeld op Facebook! Gevoelig onderwerp natuurlijk, geld :+

Oh heerlijke post weer aan de titel te zien, ga vanavond lekker lezen :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 11:11

Fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie :D

Die groene nagellak is ook niet helemaal mijn ding. I Brake For Colour vind ik dan wel weer leuk :j

Bij mij vandaag een artikel over het boek Glazuur van Lisette Jonkman.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:57

Sorry dat ik nogmaals binnenval, ik heb wat teruggelezen en las iets over bloglovin. Hoe plaats je je eigen blog daarop? Geprobeerd via claim blog maar dat leek het niet te zijn.

edit: te snel geweest, heb het gevonden! :)

Zalig trouwens dat zoveel van jullie zoveel nagellak hebben. Voel me altijd wat schuldig als 'k weer een kleurtje bijkoop dat maar ietsje verschilt van m'n andere nagellakjes. Nagellak is leuk :))

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 17:57

]Ik vind Sabra wel mooi.
Ik heb vandaag mijn 100ste post *\o/* Equestrians, Rise to the Challenge!
Het gaat over jezelf uitdagen en hoe je dat het beste kan doen. Ook leuk voor niet-ruiters.

Mijn aantallen liggen superlaag in vergelijking met die van jullie. Maar ja ik weet ook niet hoe lang jullie al bezig zijn, ik pas vanaf dec 2014 dat ik het echt weer heb opgepakt. Ik was in 2010 in het NL begonnen en het was mijn trainingsdagboek van Kyra, wat natuurlijk ( :') ) niet speciaal super veel lezers trok.

Ik zie wel dat de dag van publiceren en een dag erna de meeste mensen langskomen. Daarom denk ik dat 3x ipv 2x/week beter zou zijn. Ik heb er nu geen tijd voor, dus daarom kies ik voor 2x /week vastigheid ipv soms 2x en soms 3x.

Zijn hier ook mensen die met affiliate links werken?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:18

Ik ben januari 2014 begonnen. Ik werk ook met affiliate programma's. Als je daar info over wil dan stuur je maar een PB.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 18:45

DnT schreef:
Ik vraag me af of iemand dit lakje net zo gaaf gaat vinden als ik _O-

Sabra

Ik vind het eigenlijk wel tof! :)

Over die bezoekersaantallen, ik heb het idee dat google een nieuwe ronde van indexeren heeft gedaan ofzo, ik heb namelijk ook ineens een stuk meer bezoekers via zoekmachines.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 19:12

Bij mij is 54,11% direct en slechts 4,33% van Google. Bing en Yahoo vinden mij de laatste tijd ook steeds leuker.

Pfff ik ben twee dagen bezig geweest met een artikel over nagel vormen. Het is eindelijk af en morgen ochtend om 6 uur komt het online. Het schrijven was de moeite niet maar er zitten best wat illustraties bij en dat was enorm wat werk om die te maken.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:43

Long time no see! Ik ben een tijdje terug gestopt met Fiekefairy omdat ik een het tijdelijk even heel druk had, maar ik wil nu weer opnieuw beginnen met domeinnaam enzo. Ik twijfel alleen nog gigantisch over de naam!
Maar ik hoop vanaf nu weer actiever te reageren! :D

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 22:47

happypaardje schreef:
Over die bezoekersaantallen, ik heb het idee dat google een nieuwe ronde van indexeren heeft gedaan ofzo, ik heb namelijk ook ineens een stuk meer bezoekers via zoekmachines.

Dat idee heb ik ook ja!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 04:03

Ik heb ook meer via google.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 11:26

Goedemorgen meiden!

Wat zijn jullie stil vandaag.

Ik heb vandaag een informatief artikel over nagelvormen, hoe je die kunt vijlen en wat de voor- en nadelen van bepaalde vormen zijn.

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 13:08