Hier keihard aan het waaien, onweer en flinke hoosbuien.. In Venhuizen (bij enkhuizen-Hoorn) Noordholland. Dood eng, we hebben rieten dak #bang. Moet vanmiddag werken, enge weg om te fietsen met onweer en m'n vader is te werk, en moedeRs slaapt omdat ze nacht dienst had! Hier is de onweer super dicht bij. Waarom kon dit geen 1,5 week wachten? Dan was ik 18 en had ik zelf mogen autorijden
Oh noo , ik hoop echtbniet dat we regen of onweer krijgen , mega drukke planning vandaag
fargo
Geplaatst: 19-08-13 10:21
Hier is vanmorgen aardig wat gevallen, wel fijn voor de bak, die was aardig stoffig en de wei kon ook wel wat gebruiken. Maar het ging wel aardig lang en pittig door..
Hier gewoon regen, geen onweer of harde wind, maar gewoon regen. Wel grappig dat KNMI gisteren nog beweerde dat het vandaag droog zou blijven...
Het druppelt nu lekker door. Prima, helemaal geen problemen mee. Geen onweer hier en als ik naar BR kijk, komt dat niet ook.
poetser, gelukkig lijkt het beter te gaan!! Mooi! Ik hoop dat je snel helemaal de oude bent hoor. Hier nog steeds rode vlekken en heel veel jeuk. Morgen terug zijn bij de HA en meteen stoppen met de medicijnen nu, omdat ik meer bijwerkingen heb dan dat het baat. Maar ik vind de temperatuur heerlijk nu en de regen ook!
Hier nu nog een enkel drupje regen. Verder is het erg mee gevallen. Onweer in de verte en een klein buitje wat lekker voor het gras is...
tine10
Geplaatst: 19-08-13 11:13
Er was hier veel regen voorspeld, maar niets gevallen. Wel mistig geweest en nu probeert de zon erdoor te komen. Hoop wel dat de voorspellingen voor de rest van de week kloppen (droog), want net 3 ha gras gemaaid.