Ik vind juist de wat meer kwaliteit dingen echt duurder geworden.. Eerder had ik ook een kwaliteits broek voor €8 minder, en dat in een jaar tijd. Misschien kom ik er te vaak haha
s_v
Geplaatst: 22-08-15 09:22
PrinceAmos schreef:
Ik vind juist de wat meer kwaliteit dingen echt duurder geworden.. Eerder had ik ook een kwaliteits broek voor €8 minder, en dat in een jaar tijd. Misschien kom ik er te vaak haha
Dat is bij mij dan waarschijnlijk ook het probleem !
Ik moet eerlijk toegeven dat als ik bij de Primark kom, ik ook de producten uitzoek van betere kwaliteit. En ja, die worden langzaamaan een stukje duurder.
Misschien een beetje offtopic, maar ik verkoop een aantal kledingstukken van de Primark en misschien is dat wat voor iemand hier. Onder andere een witte peplumtop, gebroken wit gebreid vest en een rode blouse met iets lange achterkant en V-hals. Ik verkoop ook 2 tassen (1 schoudertasje, 1 avond/damestasje en een handtas), alles is amper gebruikt/gedragen..
Die hebben ze! Ik heb een wit/zwart gemêleerde gekocht in Arnhem laatst. Hij valt bij mij heel iets korter, maar op 't werk vroegen ze al of ik m'n badjas aan had gehouden