Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:37

Dure reparatie aan de uitlaat van mijn auto vandaag -O-

Aan de andere kant, straks klinkt ie niet meer als een miniatuur Dodge Ram, dat is wel fijn :Y)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:41

Door mijn vriend zijn mijn dure merino wandelsokken in de droger gekomen samen met polyester spul en flink gekrompen -O-

Het is geen enorm geldverlies maar ik vind het zo irritant, mijn gierige hart huilt :')

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:47

Afbeelding

Hij mag niet in de slaapkamers komen, dus ook niet in de kledingkasten. Ik vraag me wel af wie het meest geïrriteerd was. Aan zijn hoofd te zien kon hij het niet zo waarderen dat ik m in zijn schoonheidsslaapje stoorde

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:51

Vanmiddag naar de dierenarts met een gerbiltje, niks levensbedreigends maar ik vind het altijd zo zielig. Zijn oogjes kijken ontstoken

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:01

Werk maakt de roosters heel vroeg. Meestal heel chill, minder chill als je weet dat je een afspraak gaat moeten maken in de toekomst, die je nu nog niet kan maken en maken als het rooster is gepubliceerd = moeten ruilen, terwijl in de zorg het soms onmogelijk is te ruilen (want als je de enigste medicatieverantwoordelijke bent in die dienst -> moet je ruilen met een medicatieverantwoordelijke, die die dienst ook mag werken, want ochtend na avond mag niet dus dan valt er minstens 1, soms zelfs 2 af en dan heb je nog mensen die al dag of avond werken die dag, dus gaat leuk worden :') ).

fotolijstje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:16

Geen ergernis maar toch wel ergens een soort realiteitcheck.
Nu écht mijn eigen spullen moeten gaan betalen :') Verzekeringen, eigen risico etc etc.
Ook rustig opzoek naar een kamer, aan de slag met mijn HBO opleiding uitzoeken. Echt heel gek.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:25

Fly_high schreef:
Door mijn vriend zijn mijn dure merino wandelsokken in de droger gekomen samen met polyester spul en flink gekrompen -O-

Het is geen enorm geldverlies maar ik vind het zo irritant, mijn gierige hart huilt :')

Ik zou ook huilen als ik wandelsokken had.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:32

Urbanus schreef:
Fly_high schreef:

:')
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 21-09-23 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:32

Urbanus schreef:
Fly_high schreef:

Je weet niet wat je mist.
Ik heb een paar met hertjes erop, vet koel :j
Laatst bijgewerkt door JudithGigi op 21-09-23 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-23 10:32

Weer iemand van mijn studiegroep die zich afmeldt. We zijn nog geen een bijeenkomst met zijn allen tegelijk aanwezig geweest in de afgelopen vier weken. :')

En ook elke keer "niet lekker" als excuus. Ik ben al twee weken "niet lekker", want autist en constante overprikkeling door het openbaar vervoer, wat afgelopen week resulteerde in een week lang elke dag koppijn, maar ik ben er elke dag geweest tot nu toe. Vind het dan wat moeilijk om empathie op te brengen. :+

Vooral omdat vandaag ook een hele belangrijke bijeenkomst is omdat we onze focusgroepen moeten voorbereiden en we hebben nog steeds geen aanmeldingen daarvoor, en we moeten de feedback op ons plan van aanpak verwerken en we gaan kennisdelen over de theorie die we hebben opgezocht. Niet echt handig om er dan niet te zijn zeg maar. :7

Edit: ook een terugkomende ergernis op het moment: "Waarom remt mijn trein best wel hard midden in een weiland?" - een vraagstuk.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:36

Dikke mist in mijn hoofd.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:37

Mijn oog voelt nog steeds een beetje funky en ik kan het niet hebben :') Gelukkig gaat het wel al een heel stuk beter dan gisteravond.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:39

Mijn ex die vol overtuiging blijft roepen dat dochter echt niet naar een sbo gaat.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:39

Ik heb op Texel gewandeld en ik haatte elke minuut.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:40

Aan een collega met een te strak bloesje, die daar niks onder aan heeft en ik daardoor net vol zicht had op zijn harige navel :r

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:00

8Eveline schreef:
Timmer geluiden rond deze tijd. Lichaam in paniekmodus terwijl net lekker ging slapen.

Mensen zijn raar. Ik woon in een flat!

Naar boven gegaan. Oh ja het is nog geen midden in de nacht euhm nee?

Nu paniekerig ugh : vindt normaal fijn alleen maar nu is zo moment van even niet.

Ik hoor al maanden non stop getimmer of gebonk. Als ik weet wie het is geef ik hem op voor het nieuwe programma help mijn buurman is klusser

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:03

Urbanus schreef:
Ik heb op Texel gewandeld en ik haatte elke minuut.

Oh? -O- Ik ben er juist zo dol op.... *\o/*

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-23 11:04

Bij mij is wandelen overmatig zweten en veel pijn, dus ik hou er niet van :+ ik ga liever fietsen. Ook zweten, maar geen pijn.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:09

Dat als je de huisarts belt, ze alleen maar werken met een terugbelverzoek maar niet op de aangegeven tijd terug bellen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:11

Bij wandelen denk ik terug aan de horror dat mijn man en ik een wandelroute op de veluwe deden, en op een of andere manier van de blauwe wandelroute die we deden terecht kwamen op een blauwe men route en er pas later achter kwamen... zo erg verdwaald, begon al te schemeren.
En we wilden terug naar het hotel. (Dit was pre-navigatie op je mobiel tijd). 4 uur dwalen... uitgeput want we waren geen wandelaars. Ik had al hele horror gedachten in het donker aangevallen te worden door zwijnen.

Uiteindelijk kwamen we twee mensen tegen en vroegen of ze wisten welke kant het hotel op was waar we zaten. De vrouw: "Ssssst! Een ree!!!"

En ik sprak de legendarische woorden: "kan mij die k*t ree schelen, ik wil naar het hotel".

Deze zin wordt door mijn man elke keer herhaald als we ergens een ree of hert zien :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:13

Dat ik trek heb, maar eigenlijk niets in huis heb....en dat het regent...

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:15

c_alsemgeest schreef:
Bij wandelen denk ik terug aan de horror dat mijn man en ik een wandelroute op de veluwe deden, en op een of andere manier van de blauwe wandelroute die we deden terecht kwamen op een blauwe men route en er pas later achter kwamen... zo erg verdwaald, begon al te schemeren.
En we wilden terug naar het hotel. (Dit was pre-navigatie op je mobiel tijd). 4 uur dwalen... uitgeput want we waren geen wandelaars. Ik had al hele horror gedachten in het donker aangevallen te worden door zwijnen.

Uiteindelijk kwamen we twee mensen tegen en vroegen of ze wisten welke kant het hotel op was waar we zaten. De vrouw: "Ssssst! Een ree!!!"

En ik sprak de legendarische woorden: "kan mij die k*t ree schelen, ik wil naar het hotel".

Deze zin wordt door mijn man elke keer herhaald als we ergens een ree of hert zien :')

Ik heb hard hier om gelachen, dit zou ik zelf kunnen zijn geweest :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:16

Weer de Utrechtse baan: 4 auto's met verkeersregelaars, 10 politiewagens, heel veel afzetmateriaal. Wat een geld :n

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:16

@C_alsemgeest Oh echt, hilarisch! En heel herkenbaar inderdaad.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 11:37

wyoming schreef:
Dat als je de huisarts belt, ze alleen maar werken met een terugbelverzoek maar niet op de aangegeven tijd terug bellen.

Bij ons ook en vind dat zo irritant omdat ik het geluid van mijn telefoon altijd uit heb