Aan de andere kant, straks klinkt ie niet meer als een miniatuur Dodge Ram, dat is wel fijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Fly_high schreef:Door mijn vriend zijn mijn dure merino wandelsokken in de droger gekomen samen met polyester spul en flink gekrompen![]()
Het is geen enorm geldverlies maar ik vind het zo irritant, mijn gierige hart huilt
Ik zou ook huilen als ik wandelsokken had.
Urbanus schreef:Fly_high schreef:Door mijn vriend zijn mijn dure merino wandelsokken in de droger gekomen samen met polyester spul en flink gekrompen![]()
Het is geen enorm geldverlies maar ik vind het zo irritant, mijn gierige hart huilt
Ik zou ook huilen als ik wandelsokken had.
8Eveline schreef:Timmer geluiden rond deze tijd. Lichaam in paniekmodus terwijl net lekker ging slapen.
Mensen zijn raar. Ik woon in een flat!
Naar boven gegaan. Oh ja het is nog geen midden in de nacht euhm nee?
Nu paniekerig ughvindt normaal fijn alleen maar nu is zo moment van even niet.
c_alsemgeest schreef:Bij wandelen denk ik terug aan de horror dat mijn man en ik een wandelroute op de veluwe deden, en op een of andere manier van de blauwe wandelroute die we deden terecht kwamen op een blauwe men route en er pas later achter kwamen... zo erg verdwaald, begon al te schemeren.
En we wilden terug naar het hotel. (Dit was pre-navigatie op je mobiel tijd). 4 uur dwalen... uitgeput want we waren geen wandelaars. Ik had al hele horror gedachten in het donker aangevallen te worden door zwijnen.
Uiteindelijk kwamen we twee mensen tegen en vroegen of ze wisten welke kant het hotel op was waar we zaten. De vrouw: "Ssssst! Een ree!!!"
En ik sprak de legendarische woorden: "kan mij die k*t ree schelen, ik wil naar het hotel".
Deze zin wordt door mijn man elke keer herhaald als we ergens een ree of hert zien