Zo ontzettend veel reacties en zo onzeker waar hij terecht zou komen. Ik gun hem zoveel meer dan hij nu heeft maar het risico dat hij slecht terecht komt is er natuurlijk ook.. Enorm aan het twijfelen allemaal.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anastasia24 schreef:Mijn haflingertje in de verkoop voor een beter huisje, god, wat doet dat pijn.
Zo ontzettend veel reacties en zo onzeker waar hij terecht zou komen. Ik gun hem zoveel meer dan hij nu heeft maar het risico dat hij slecht terecht komt is er natuurlijk ook.. Enorm aan het twijfelen allemaal.
_Nancy schreef:Ik snap echt niet waarom ouders er meer dan een week over doen om een vriendenboekje in te vullenkom op zeg.. zoonlief wacht al bijna 2 weken op dat boekje, hij wil m ook weer eens aan iemand anders meegeven..
Ik vul zo’n boekje altijd direct in zodat ie 1 of hooguit 2 dagen later weer mee terug kan, Pff.
MarlindeRooz schreef:Dat bokt niets doet tegen wappies.
LaPluche schreef:MarlindeRooz schreef:Dat bokt niets doet tegen wappies.
Ik ben een wappie, een hele trotse. Ik kies alleen er niet voor om op een forum mijn mening neer te zetten. Vooral om mensen zoals jij, die mensen veroordelen op hun mening.
Je kan het ook lezen en denken, ach laat gaan.
Het maakt je een mooier mens als je iedereen in de waarde laat.
LaPluche schreef:Dat doe ik al zo vaak. In dit geval was ook ik er een keertje klaar mee, hoe kan iemand beslissen dat mensen uitgesloten moeten worden, alleen omdat ze anders denken?
Telpeva schreef:Auww zenuwpijn is zo ruk, ik ken het...heb je ook ontspanningsoefeningen meegekregen? Voor mij helpen die wel eens, niet altijd maarja...sterkte ermee!
Lugea schreef:Telpeva schreef:Auww zenuwpijn is zo ruk, ik ken het...heb je ook ontspanningsoefeningen meegekregen? Voor mij helpen die wel eens, niet altijd maarja...sterkte ermee!
Dankjewel! Ik heb door de jaren heen wel ontspanningsoefeningen gekregen, maar helaas helpen die niet meer als de pijn zo erg is.Ik kamp hier helaas al 4,5 jaar mee, maar nu net met een nieuwe fysio gestart om toch nog een keer te proberen of er nog wat verbetering te behalen valt, maar tot nu toe levert het me vooral veel meer pijn op… Morgen maar even contact zoeken en overleggen hoe of wat.