Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anastasia24

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:56

Mijn haflingertje in de verkoop voor een beter huisje, god, wat doet dat pijn.
Zo ontzettend veel reacties en zo onzeker waar hij terecht zou komen. Ik gun hem zoveel meer dan hij nu heeft maar het risico dat hij slecht terecht komt is er natuurlijk ook.. Enorm aan het twijfelen allemaal. :evaw:

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:57

Dat mijn snelheidsmeter in de auto het ineens niet meer deed. Dan kijk je raar op als je op de snelweg rijdt….

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:57

Anastasia24 schreef:
Mijn haflingertje in de verkoop voor een beter huisje, god, wat doet dat pijn.
Zo ontzettend veel reacties en zo onzeker waar hij terecht zou komen. Ik gun hem zoveel meer dan hij nu heeft maar het risico dat hij slecht terecht komt is er natuurlijk ook.. Enorm aan het twijfelen allemaal. :evaw:

:knuffel:

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:58

Ik snap echt niet waarom ouders er meer dan een week over doen om een vriendenboekje in te vullen :roll: kom op zeg.. zoonlief wacht al bijna 2 weken op dat boekje, hij wil m ook weer eens aan iemand anders meegeven..
Ik vul zo’n boekje altijd direct in zodat ie 1 of hooguit 2 dagen later weer mee terug kan, Pff.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 18:22

Wist niet dat dat nog een ding was, vriendenboekjes :+

Nieuwe collega aan het inwerken, maar puntje bij paaltje komt er niks van mijn eigen week. Btw-lijstje is ondertussen steeds langer aan het worden :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 18:31

_Nancy schreef:
Ik snap echt niet waarom ouders er meer dan een week over doen om een vriendenboekje in te vullen :roll: kom op zeg.. zoonlief wacht al bijna 2 weken op dat boekje, hij wil m ook weer eens aan iemand anders meegeven..
Ik vul zo’n boekje altijd direct in zodat ie 1 of hooguit 2 dagen later weer mee terug kan, Pff.

Of in de app waar dat boekje is gebleven?
Dan is hij al zolang bij diegene dat de eigenaar het al niet meer weet :+

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 18:40

MarlindeRooz schreef:
Dat bokt niets doet tegen wappies.

Ik ben een wappie, een hele trotse. Ik kies alleen er niet voor om op een forum mijn mening neer te zetten. Vooral om mensen zoals jij, die mensen veroordelen op hun mening.
Je kan het ook lezen en denken, ach laat gaan.
Het maakt je een mooier mens als je iedereen in de waarde laat.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 18:41

LaPluche schreef:
MarlindeRooz schreef:
Dat bokt niets doet tegen wappies.

Ik ben een wappie, een hele trotse. Ik kies alleen er niet voor om op een forum mijn mening neer te zetten. Vooral om mensen zoals jij, die mensen veroordelen op hun mening.
Je kan het ook lezen en denken, ach laat gaan.
Het maakt je een mooier mens als je iedereen in de waarde laat.

Jij kan ook lezen en denken, ach laat gaan.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 18:43

Dat doe ik al zo vaak. In dit geval was ook ik er een keertje klaar mee, hoe kan iemand beslissen dat mensen uitgesloten moeten worden, alleen omdat ze anders denken?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 18:45

Wat gaande hier voor de deur. De hele straat vol ramptoeristen. Ergerlijk. En het ergste, ik wil zelf ook kijken wat er gebeurt :n .

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 19:17

Aaaarghh |o

Vriendin heeft soort van zichzelf uitgenodigd om mee te gaan naar Amsterdam waar ik een afspraak heb staan, zodat we later beetje kunnen shoppen oid.
Prima maar had eigenlijk hoop dat ze zou voorstellen om met de auto te gaan :+

Heel gedoe met het OV, paar keer overstappen blabla. Nu vind zij het overdreven om een trein eerder te pakken dat we wat speling hebben. Hoeft allemaal niet want joh, NS heeft nooit vertraging! Komt ook kak uit met haar meeting 's ochtends blabla.
Sidenote: kan alsnog 80 euro lappen als ik de afspraak mis en het is een hele belangrijke afspraak.

En mijn hoofd is zo'n chaos ofzo, dat ik me niet kan focussen op de NS app om logische routes uit te zoeken. Echt 0 focus. Wtf.

Oke, dankjewel lief dagboek. Dit moest er even uit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 19:52

Bakkabouters in combinatie met jonge paarden _-:(

Ik wist niet dat een Fjord zo hard en ruim kon draven _O- Ach , het staken zijn we nu echt wel voorbij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 19:58

De negativiteit van mensen in het syndicaat waar ik wat shares heb in twee renpaarden. :x En dan vooral het gejank omdat ze geld verliezen met wedden - dan wed je niet, zo simpel is het, domme boomer. Of haal zelf je licentie als je het allemaal zo goed weet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 20:21

LaPluche schreef:
Dat doe ik al zo vaak. In dit geval was ook ik er een keertje klaar mee, hoe kan iemand beslissen dat mensen uitgesloten moeten worden, alleen omdat ze anders denken?

Nee omdat ze onzin verspreiden, daar moet je mensen tegen beschermen. Sorry dat je die onzin gelooft maar daar hoef je mij niet mee lastig te vallen. :wave:

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 21:07

Ik heb een splinter in mijn vinger en ik kan hem niet vinden om hem eruit te halen

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 21:11

Telpeva schreef:
Ik heb een splinter in mijn vinger en ik kan hem niet vinden om hem eruit te halen

Oh, dat is zo naar!

Na m’n fysiobehandeling vorige week heb ik zo enorm veel meer zenuwpijn dat ik bij vlagen niet meer weet waar ik het zoeken moet.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 21:18

Telpeva schreef:

Pleister met ilone, dat trekt hem er wel uit :))

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 21:31

Auww zenuwpijn is zo ruk, ik ken het...heb je ook ontspanningsoefeningen meegekregen? Voor mij helpen die wel eens, niet altijd maarja... :knuffel: sterkte ermee!

Wat is Ilone? Ik ging googlen maar Google vindt het een meisjesnaam dus ik kom er niet uit :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 21:39

Sodabadje voor je vinger :j

Lugea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 21:50

Telpeva schreef:
Auww zenuwpijn is zo ruk, ik ken het...heb je ook ontspanningsoefeningen meegekregen? Voor mij helpen die wel eens, niet altijd maarja... :knuffel: sterkte ermee!

Dankjewel! Ik heb door de jaren heen wel ontspanningsoefeningen gekregen, maar helaas helpen die niet meer als de pijn zo erg is. #) Ik kamp hier helaas al 4,5 jaar mee, maar nu net met een nieuwe fysio gestart om toch nog een keer te proberen of er nog wat verbetering te behalen valt, maar tot nu toe levert het me vooral veel meer pijn op… Morgen maar even contact zoeken en overleggen hoe of wat.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 22:03

Onderbuurman die om 20:15 vroeg of ik om 21:15 nog thuis zou zijn, zodat ik de portiekdeur voor hem kon openen. We zijn nu bijna 3 kwartier verder, ik ga op bed. Joeh!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 22:13

Kitten die de wc rol te pakken gekregen heeft. _-:(

Nog 2,5 week en dan ga ik feestje vieren. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 23:13

Lugea schreef:
Telpeva schreef:

Dankjewel! Ik heb door de jaren heen wel ontspanningsoefeningen gekregen, maar helaas helpen die niet meer als de pijn zo erg is. #) Ik kamp hier helaas al 4,5 jaar mee, maar nu net met een nieuwe fysio gestart om toch nog een keer te proberen of er nog wat verbetering te behalen valt, maar tot nu toe levert het me vooral veel meer pijn op… Morgen maar even contact zoeken en overleggen hoe of wat.

Vervelend man, sterkte vannacht!

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 00:31

ik voel het watje in mn oor zitten dus nu doe ik dit: :):)

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-23 04:43

Een leuke set met kleding gezien voor koningsdag voor mij, mn man en mn zoontje, doen ze het kindershirt in het witte met oranje tekst en de volwassenen andersom... Ik wil gewoon alledrie oranje!