Zonnetje81 schreef:Dus dan is het precies wat ik denk, alle mensen met 'weet ik niet' fladderen maar wat in de rondte. Dat zijn er nogal wat. Als je zo iemand date weet je totaal niet welke richting het op gaat. Dan wordt de spoeling wel heel dun en mannen verschuilen zich daar nog meer achter om maar 'wat te doen'. Ik wil wel als ik een date heb dat hij de intentie heeft om iets serieus/voor langere tijd op te bouwen.
Je ziet daarmee dat mensen nog minder commitment naar elkaar hebben, zichzelf niet willen/kunnen geven etc. Best schokkend. Precies de wegwerpcultuur die steeds erger wordt.
Nee, nu scheer je iedereen over één kam. Ik heb ook "ik weet het niet" staan simpelweg omdat ik voor alles open sta en er ook open in ga. Klikken we zodanig en past alles dat iemand relatiemateriaal zou kunnen zijn? Helemaal leuk, sta ik open voor wat serieus. Klikken we leuk, is iemand woest aantrekkelijk maar niet per se relatiemateriaal? Sta ik ook open voor fwb bijv. Enzovoort. Ik denk soms juist wel eens bij mensen die bijv. "Langetermijnrelatie" hebben staan zijn die niet veel te naarstig, met een tunnelvisie en afvinklijstje, op zoek. Waardoor je er niet meer open in gaat en jezelf en de ander misschien wel onbewust te kort doet. Dus het is maar net hoe je het allemaal interpreteert.