Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:15

Zonnetje81 schreef:
Dus dan is het precies wat ik denk, alle mensen met 'weet ik niet' fladderen maar wat in de rondte. Dat zijn er nogal wat. Als je zo iemand date weet je totaal niet welke richting het op gaat. Dan wordt de spoeling wel heel dun en mannen verschuilen zich daar nog meer achter om maar 'wat te doen'. Ik wil wel als ik een date heb dat hij de intentie heeft om iets serieus/voor langere tijd op te bouwen.

Je ziet daarmee dat mensen nog minder commitment naar elkaar hebben, zichzelf niet willen/kunnen geven etc. Best schokkend. Precies de wegwerpcultuur die steeds erger wordt.

Nee, nu scheer je iedereen over één kam. Ik heb ook "ik weet het niet" staan simpelweg omdat ik voor alles open sta en er ook open in ga. Klikken we zodanig en past alles dat iemand relatiemateriaal zou kunnen zijn? Helemaal leuk, sta ik open voor wat serieus. Klikken we leuk, is iemand woest aantrekkelijk maar niet per se relatiemateriaal? Sta ik ook open voor fwb bijv. Enzovoort. Ik denk soms juist wel eens bij mensen die bijv. "Langetermijnrelatie" hebben staan zijn die niet veel te naarstig, met een tunnelvisie en afvinklijstje, op zoek. Waardoor je er niet meer open in gaat en jezelf en de ander misschien wel onbewust te kort doet. Dus het is maar net hoe je het allemaal interpreteert.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 10:19

Sourire schreef:
Zonnetje81 schreef:
Dus dan is het precies wat ik denk, alle mensen met 'weet ik niet' fladderen maar wat in de rondte. Dat zijn er nogal wat. Als je zo iemand date weet je totaal niet welke richting het op gaat. Dan wordt de spoeling wel heel dun en mannen verschuilen zich daar nog meer achter om maar 'wat te doen'. Ik wil wel als ik een date heb dat hij de intentie heeft om iets serieus/voor langere tijd op te bouwen.

Je ziet daarmee dat mensen nog minder commitment naar elkaar hebben, zichzelf niet willen/kunnen geven etc. Best schokkend. Precies de wegwerpcultuur die steeds erger wordt.

Nee, nu scheer je iedereen over één kam. Ik heb ook "ik weet het niet" staan simpelweg omdat ik voor alles open sta en er ook open in ga. Klikken we zodanig en past alles dat iemand relatiemateriaal zou kunnen zijn? Helemaal leuk, sta ik open voor wat serieus. Klikken we leuk, is iemand woest aantrekkelijk maar niet per se relatiemateriaal? Sta ik ook open voor fwb bijv. Enzovoort. Ik denk soms juist wel eens bij mensen die bijv. "Langetermijnrelatie" hebben staan zijn die niet veel te naarstig, met een tunnelvisie en afvinklijstje, op zoek. Waardoor je er niet meer open in gaat en jezelf en de ander misschien wel onbewust te kort doet. Dus het is maar net hoe je het allemaal interpreteert.

Dat klopt maar mannen zeggen ook nog vaak dat ze iets serieus willen en dan blijkt uit zo'n gesprek van niet. Dus met 'weet ik niet' wordt de zoektocht alleen maar ingewikkelder. En kunnen ze zich er achter verschuilen. Laten we stellen het is een ingewikkeld proces.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:09

Tja. Het zegt gewoon niet veel want heb ook genoeg mannen die een (super)like sturen terwijl zij ‘lange termijn relatie’ hebben staan. Als ik dan vraag of ze mijn profiel wel hebben gelezen is alleen seks juist prima.

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:55

Misschien in afwachting van de ware willen ze wel seks in die tussen tijd, iets wat jij ook zoekt?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:20

Het is toch ook hartstikke persoonafhankelijk wat je wil? Bij de een wil ik niks, bij de ander een wip, bij de volgende een fwb en bij de laatste wil ik trouwen. Vooraf weet ik echt niet in welke categorie ik iemand ga scharen. Dusse... mijn wens is ook "weet ik niet".

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 14:37

Hahahahaha duidelijk Addie en begrijpelijk ook.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:22

Ik ben ook van de categorie weet ik niet. Ondanks dat ik nu op mijn profiel wel heb staan lange relatie of leuke casual dates.

Maar dat is inderdaad heel erg persoonsafhankelijk, uiteindelijk zou ik iets vasts willen maar scharrelen tussendoor is helemaal prima. Ik moet ook in mijn behoeftes worden voorzien.
Maar betekent ook niet dta ik met jan en allemaal het bed in wil duiken. Dus tja, we zien wel waar het schip strand hahaaha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:40

Ik heb geen behoefte aan iemand voor alleen de fun en als je vanuit 'weet ik niet' begint dan is die kans groot dat je onbedoeld in die categorie beland denk ik dan. In de basis lijkt me dat iemand wel weet wat hij zij wil. Maar goed blijkbaar heb ik het mis, is het voortaan van we laten vooral maar alles open want dat is het makkelijkste :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:03

pien_2010 schreef:
Misschien in afwachting van de ware willen ze wel seks in die tussen tijd, iets wat jij ook zoekt?

Snap ik, maar vul dan in ‘weet ik niet’. Of begin zelf het gesprek om dit te verduidelijken. Want ik like geen profielen die een relatie zoeken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:47

Zonnetje81 schreef:
Ik heb geen behoefte aan iemand voor alleen de fun en als je vanuit 'weet ik niet' begint dan is die kans groot dat je onbedoeld in die categorie beland denk ik dan. In de basis lijkt me dat iemand wel weet wat hij zij wil. Maar goed blijkbaar heb ik het mis, is het voortaan van we laten vooral maar alles open want dat is het makkelijkste :+

Ik snap je wel hoor. Ik wil een relatie en niet zomaar aanrommelen. Dus ik heb staan: iets serieus.
En ik filter dus ook op die categorie mannen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:17

Sourire schreef:
Zonnetje81 schreef:

Dit helemaal..
Ik sta wel open voor iets serieus maar het moet wel echt leuk klikken en is het dat net niet maar voor invulling op een andere manier is dat prima. Ik heb geen druk om iemand te leren kennen. Iemand kan nog zo leuk zijn op alle vlakken maar als iemand baby's wilt en een huis wilt kopen dan zijn we geen match op dit moment. Ik stap dan echt bewuster in met meer afstand in m'n gevoel maar wat fun is dan ook leuk. Ik heb geen druk op dat vlak.

Maar als iemand zegt. Ik vind je leuk en het past binnen m'n toekomst plaatje dan zou ik graag mijn hart open willen zetten.

Wat ik niet goed kan is meerdere mannen tegelijk contacten. Of 1 scharrel of 1 man om te daten. Dus dat maakt dan op dat moment wel een beetje lastig waar ligt de focus.

Ik ben nu even klaar met mijn gevoel open stellen en heb zin om een beetje te flirten weer. Maar mocht ik iemand echt de moeite vinden geef ik degene wel een kans. Maar ga nu niet bewust op zoek even. Kan over 2 weken weer heel anders voelen.

Maar zonnetje. Weet niet hoe oud je bent. Voor iedereen werkt echt anders toch. Ik denk overigens wel dat deze leeftijd gewoon moeilijk daten is. Mensen zijn of lang vrijgezel of komen uit vaak uit lange moeilijke relaties met of zonder kinderen.
Denk dat mensen wel wat voorzichtiger zijn geworden op dat vlak.