Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sourire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:15

Zonnetje81 schreef:
Dus dan is het precies wat ik denk, alle mensen met 'weet ik niet' fladderen maar wat in de rondte. Dat zijn er nogal wat. Als je zo iemand date weet je totaal niet welke richting het op gaat. Dan wordt de spoeling wel heel dun en mannen verschuilen zich daar nog meer achter om maar 'wat te doen'. Ik wil wel als ik een date heb dat hij de intentie heeft om iets serieus/voor langere tijd op te bouwen.

Je ziet daarmee dat mensen nog minder commitment naar elkaar hebben, zichzelf niet willen/kunnen geven etc. Best schokkend. Precies de wegwerpcultuur die steeds erger wordt.

Nee, nu scheer je iedereen over één kam. Ik heb ook "ik weet het niet" staan simpelweg omdat ik voor alles open sta en er ook open in ga. Klikken we zodanig en past alles dat iemand relatiemateriaal zou kunnen zijn? Helemaal leuk, sta ik open voor wat serieus. Klikken we leuk, is iemand woest aantrekkelijk maar niet per se relatiemateriaal? Sta ik ook open voor fwb bijv. Enzovoort. Ik denk soms juist wel eens bij mensen die bijv. "Langetermijnrelatie" hebben staan zijn die niet veel te naarstig, met een tunnelvisie en afvinklijstje, op zoek. Waardoor je er niet meer open in gaat en jezelf en de ander misschien wel onbewust te kort doet. Dus het is maar net hoe je het allemaal interpreteert.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 10:19

Sourire schreef:
Zonnetje81 schreef:
Dus dan is het precies wat ik denk, alle mensen met 'weet ik niet' fladderen maar wat in de rondte. Dat zijn er nogal wat. Als je zo iemand date weet je totaal niet welke richting het op gaat. Dan wordt de spoeling wel heel dun en mannen verschuilen zich daar nog meer achter om maar 'wat te doen'. Ik wil wel als ik een date heb dat hij de intentie heeft om iets serieus/voor langere tijd op te bouwen.

Je ziet daarmee dat mensen nog minder commitment naar elkaar hebben, zichzelf niet willen/kunnen geven etc. Best schokkend. Precies de wegwerpcultuur die steeds erger wordt.

Nee, nu scheer je iedereen over één kam. Ik heb ook "ik weet het niet" staan simpelweg omdat ik voor alles open sta en er ook open in ga. Klikken we zodanig en past alles dat iemand relatiemateriaal zou kunnen zijn? Helemaal leuk, sta ik open voor wat serieus. Klikken we leuk, is iemand woest aantrekkelijk maar niet per se relatiemateriaal? Sta ik ook open voor fwb bijv. Enzovoort. Ik denk soms juist wel eens bij mensen die bijv. "Langetermijnrelatie" hebben staan zijn die niet veel te naarstig, met een tunnelvisie en afvinklijstje, op zoek. Waardoor je er niet meer open in gaat en jezelf en de ander misschien wel onbewust te kort doet. Dus het is maar net hoe je het allemaal interpreteert.

Dat klopt maar mannen zeggen ook nog vaak dat ze iets serieus willen en dan blijkt uit zo'n gesprek van niet. Dus met 'weet ik niet' wordt de zoektocht alleen maar ingewikkelder. En kunnen ze zich er achter verschuilen. Laten we stellen het is een ingewikkeld proces.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 12:09

Tja. Het zegt gewoon niet veel want heb ook genoeg mannen die een (super)like sturen terwijl zij ‘lange termijn relatie’ hebben staan. Als ik dan vraag of ze mijn profiel wel hebben gelezen is alleen seks juist prima.

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 12:55

Misschien in afwachting van de ware willen ze wel seks in die tussen tijd, iets wat jij ook zoekt?

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 14:20

Het is toch ook hartstikke persoonafhankelijk wat je wil? Bij de een wil ik niks, bij de ander een wip, bij de volgende een fwb en bij de laatste wil ik trouwen. Vooraf weet ik echt niet in welke categorie ik iemand ga scharen. Dusse... mijn wens is ook "weet ik niet".

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 14:37

Hahahahaha duidelijk Addie en begrijpelijk ook.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 15:22

Ik ben ook van de categorie weet ik niet. Ondanks dat ik nu op mijn profiel wel heb staan lange relatie of leuke casual dates.

Maar dat is inderdaad heel erg persoonsafhankelijk, uiteindelijk zou ik iets vasts willen maar scharrelen tussendoor is helemaal prima. Ik moet ook in mijn behoeftes worden voorzien.
Maar betekent ook niet dta ik met jan en allemaal het bed in wil duiken. Dus tja, we zien wel waar het schip strand hahaaha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 15:40

Ik heb geen behoefte aan iemand voor alleen de fun en als je vanuit 'weet ik niet' begint dan is die kans groot dat je onbedoeld in die categorie beland denk ik dan. In de basis lijkt me dat iemand wel weet wat hij zij wil. Maar goed blijkbaar heb ik het mis, is het voortaan van we laten vooral maar alles open want dat is het makkelijkste :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 16:03

pien_2010 schreef:
Misschien in afwachting van de ware willen ze wel seks in die tussen tijd, iets wat jij ook zoekt?

Snap ik, maar vul dan in ‘weet ik niet’. Of begin zelf het gesprek om dit te verduidelijken. Want ik like geen profielen die een relatie zoeken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 16:47

Zonnetje81 schreef:
Ik heb geen behoefte aan iemand voor alleen de fun en als je vanuit 'weet ik niet' begint dan is die kans groot dat je onbedoeld in die categorie beland denk ik dan. In de basis lijkt me dat iemand wel weet wat hij zij wil. Maar goed blijkbaar heb ik het mis, is het voortaan van we laten vooral maar alles open want dat is het makkelijkste :+

Ik snap je wel hoor. Ik wil een relatie en niet zomaar aanrommelen. Dus ik heb staan: iets serieus.
En ik filter dus ook op die categorie mannen

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-25 18:17

Sourire schreef:
Zonnetje81 schreef:

Dit helemaal..
Ik sta wel open voor iets serieus maar het moet wel echt leuk klikken en is het dat net niet maar voor invulling op een andere manier is dat prima. Ik heb geen druk om iemand te leren kennen. Iemand kan nog zo leuk zijn op alle vlakken maar als iemand baby's wilt en een huis wilt kopen dan zijn we geen match op dit moment. Ik stap dan echt bewuster in met meer afstand in m'n gevoel maar wat fun is dan ook leuk. Ik heb geen druk op dat vlak.

Maar als iemand zegt. Ik vind je leuk en het past binnen m'n toekomst plaatje dan zou ik graag mijn hart open willen zetten.

Wat ik niet goed kan is meerdere mannen tegelijk contacten. Of 1 scharrel of 1 man om te daten. Dus dat maakt dan op dat moment wel een beetje lastig waar ligt de focus.

Ik ben nu even klaar met mijn gevoel open stellen en heb zin om een beetje te flirten weer. Maar mocht ik iemand echt de moeite vinden geef ik degene wel een kans. Maar ga nu niet bewust op zoek even. Kan over 2 weken weer heel anders voelen.

Maar zonnetje. Weet niet hoe oud je bent. Voor iedereen werkt echt anders toch. Ik denk overigens wel dat deze leeftijd gewoon moeilijk daten is. Mensen zijn of lang vrijgezel of komen uit vaak uit lange moeilijke relaties met of zonder kinderen.
Denk dat mensen wel wat voorzichtiger zijn geworden op dat vlak.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 19:03

Iemand nog leuke verhalen?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 19:29

Mijn vriend en ik zitten in het proces van samen gaan wonen! 30 januari hadden we onze eerste date. We leerde elkaar iets daarvoor kennen via Hinge en de bedoeling is dat het 30 september officieel word na elkaar dan 8 maanden kennen.

Is dat leuk?!? :o

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 19:30

Nou leuk.. ik had gisteren sinds lang weer eens een date. Eigenlijk wil ik het al voelen met chatten. Het gevoel dat je uitkijkt naar een appje, dat zeg maar.

Ik had al twijfel met appen maar hij wa wel vriendelijk. Alleen vreselijk lang van stof. Hele vehalen en zijn kids en hond al bij naam noemen op dag 1 . Een ander vond dat Miss Hoenderloo maar mij stoorde het wat.

Toch besloten een kans te geven, maar wat een vreselijke date! Hadden afgesproken voor een wandeling gisteren. Ik had na 5 min al iets van ik wil hier weg! Dit was zooooo niet mijn type.

En het erge. Hij vroeg dus na 20 min “wat vind je ervan? Van ons en van onze klik”

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 19:31

Ohhhh Peelie! Dat is super leuk!! Wow hoe dingen kunnen lopen he ❤️

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 19:32

Peelie schreef:
Mijn vriend en ik zitten in het proces van samen gaan wonen! 30 januari hadden we onze eerste date. We leerde elkaar iets daarvoor kennen via Hinge en de bedoeling is dat het 30 september officieel word na elkaar dan 8 maanden kennen.

Jaaaaa <3

Ik ga op korte termijn een vakantie boeken voor 4 of 5 weken naar Sri Lanka of vietnam. Wil voor die tijd misschien ook m'n padi halen. Niet helemaal binnen het juiste thema sorry, maar veel spannender wordt het niet

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 19:34

Sanne1977 schreef:
Nou leuk.. ik had gisteren sinds lang weer eens een date. Eigenlijk wil ik het al voelen met chatten. Het gevoel dat je uitkijkt naar een appje, dat zeg maar.

Ik had al twijfel met appen maar hij wa wel vriendelijk. Alleen vreselijk lang van stof. Hele vehalen en zijn kids en hond al bij naam noemen op dag 1 . Een ander vond dat Miss Hoenderloo maar mij stoorde het wat.

Toch besloten een kans te geven, maar wat een vreselijke date! Hadden afgesproken voor een wandeling gisteren. Ik had na 5 min al iets van ik wil hier weg! Dit was zooooo niet mijn type.

En het erge. Hij vroeg dus na 20 min “wat vind je ervan? Van ons en van onze klik”

Hoelang heb je het volgehouden?
Ik ben echt een trut maar ik zou dan echt gaan na 5 minuten. Geen tijd aan verspelen.

Ooit eens een date gehad met iemand die echt niet op z'n profiel leek. Vond het zo'n lompe boer ook. Na 20 minuten ben ik gegaan.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 19:43

Bij die vraag eerlijk geweest?? Oef wat vervelend allemaal.

Enne padi. Gaaf! Ik heb hem in 2015 gehaald. Erg tof. En Sri Lanka staat ook op m'n wensenlijstje voor ooit*.

Hier het meest spannende is wat geflirt jn de kroeg. Vrijdag sjans maar vriendin was met die vriend bezig. Hij was aardig maar hij stonk naar sigaretten en ik voelde z'n zweet tegen me aan. Dus helaas. Dikke afknapper.
Zaterdag feestje van vriendin en daar een leuke klik met een van die vrienden later in de kroeg. Het is goed dat het tijd was om te gaan :') . Ik ben vrijgezel maar als het mijn vriend was geweest was ik niet blij :') . Die zit ook in een ongezonde relatie dus ben benieuwd of en wanneer dat dat uit gaat := .

Verder tref ik alleen maar bezette mannen die sjansen. Op tinder leuke vent die ik nog ken van m'n tienerjaren. Z'n relatie was uit, toen weer niet en nu wilt hij het uitzoeken. Heeft kids volgens mij. Status was alleen plezier. Die wilde wat drinken. Ik voel me enorm tot hem aangetrokken haha. Heb wel gevraagd of zijn vrouw weet dat hij het aan het uitzoeken is en of er een catfight gaat komen als ze er lucht van krijgt.

Maargoed allemaal lekker kansloos en veilig dus.

Volgende week het weekend doorbrengen met m'n Utrechtse scharrel. Toch alweer 4 maanden niet gezien dus ook wel gezellig even.

Verder niks meer gehoord van die kerel die ik nog om verheldering had gevraagd en zei dat hij de komende 2 dagen druk was en mn vraag de aandacht krijgt die die verdiend :') . Dus ben benieuwd of die überhaupt nog ooit van plan is te reageren. Dat was namelijk dinsdag avond haha.

Suzanne F.Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 20:03

Superleuk Peelie!

Sanne, was je er niet binnen 5 minuten klaar mee?

Steenbok: hij had van mij het antwoord in zijn hol mogen steken. Hoeft al niet meer.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 20:16

@Peelie: wat leuk! :D

@Sanne: ik vind dat ook altijd lastig, dates afkappen ook al weet je dat het hem niet gaat worden. Zou ik eigenlijk wel moeten doen. Is zonde van elkaars tijd eigenlijk.

@Steenbok: wat een l*l...

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 20:37

Peelie schreef:

Dat is zeer leuk en je zeer gegund! Ik wens jullie alle geluk toe!

Sanne, hahahahaha wat ongemakkelijk allemaal.

Rainerie leuke reisplannen.

En Steenbok heeft een "snuffelstage". Doe je goed.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 20:56

Ik heb het een half uur volgehouden.. hij bleef maar praten en interesseerde me ook gewoon niet en hij was veel minder leuk dan op zijn foto. Ik heb eerlijk beantwoord “ ik mis wel een soort vonkje, dit voelt vriendschappelijk”

Toen begon hij ook nog dat we dat nog moeten opzoeken etc.

Ben heel hard in mijn auto gestapt zonder knuffel of iets dergelijks. Gelukkig ook niks meer gehoord. Ik heb wel vaker stomme dates gehad maar nog nooit zo als deze waarbij ik echt na 1 minuut al weg wou.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-25 21:23

Wat stom zeg! Maar begrijpelijk :+

Hier wonen we inmiddels ook samen <3

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 07:02

Dat kan gebeuren Sanne, goed om eerlijk te zijn en door naar de volgende.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-25 07:12

Ik heb gisteren ook een date gehad, vrij spontaan want zo vaak komt het niet voor dat ik een avond vrij heb. Was heel gezellig en ook echt een klik maar zijn wat dingen waardoor ik wel twijfel, maar we gaan denk ik wel op 2de date :D