[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 15:06

Waarom zitten die ouders daar dan nog. :? Ga naar huis en laat de rest van de mensen die daar zitten met rust.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 15:33

Captain schreef:
Waarom zitten die ouders daar dan nog. :? Ga naar huis en laat de rest van de mensen die daar zitten met rust.

Nou ja precies...

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 18:40

:D :D :D

Al schiet het met paarden nog niet helemaal op :+

Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 18:50

Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 18:53

haha, ja precies ja

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 07:05

Captain schreef:

Ja die begreep ik ook nog niet helemaal. De moeder was van frustratie weggelopen en liet de vader achter met het schreeuwende kind... Lekkere samenwerking ook.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 10:15

We zijn met vakantie in België,een park.Maar geen zwembad,speeltuin enz.heerlijk rustig,zalig.Een heel groot grijs haar gehalte :)

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 10:21

De eerste maand heb ik de baby van de buren amper gehoord, maar sinds deze week is het ineens raak.
Hoor het alleen als ze buiten zijn dus dat is meteen de enige reden dat ik blij ben dan het buiten zit weer steeds minder wordt :').

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-24 20:53

Wij zijn afgelopen week naar Centerparcs geweest.
Bij de ene buren (Duitsers) een jongetje van ca 2 of 3 jaar.
Af en toe houden we het praten als we buiten zaten. En dan gewoon rustig en zeker niet hard. (En praten mag natuurlijk, doen we zelf ook)
Aan de andere kant (ook buitenlanders, taal was me onbekend) een meisje van ca 1 jaar oud. Dat meisje hebben we helemaal niet gehoord.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 08:04

Ok serieuze vraag aan de mensen mèt kinderen. Op welke leeftijd zou je je kind helemaal alleen naar het toilet laten gaan in een eetgelegenheid?
Ik wil weten of mijn wenkbrauwen terecht boven mijn hoofd zweefden.
(Dit was overigens meer vanwege het onwijze tokkie (neem je eigen blikje red bull mee in een restaurant en ga uitgebreid zitten beeldbellen, en je moet natuurlijk bij 20+ graden wel een pufferjack aan-gehalte van het hele gezin, lieve help)

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 08:48

Lastig te zeggen, verschilt enorm per kind. Maar ze worden vanaf 4 op school geacht het alleen te kunnen dus denk dat daar voor veel sowieso een grens zit.

Overigens vraag ik me mét kind ook af waarom je met een krijsend kind op een terras blijft. Tenzij hij krijst omdat hij wacht op eten maar dat verwacht je toch op kortere termijn. Ik snap hanger issues wel, heb ik als volwassene ook :')

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 15:14

Qimm schreef:
Ok serieuze vraag aan de mensen mèt kinderen. Op welke leeftijd zou je je kind helemaal alleen naar het toilet laten gaan in een eetgelegenheid?
Ik wil weten of mijn wenkbrauwen terecht boven mijn hoofd zweefden.
(Dit was overigens meer vanwege het onwijze tokkie (neem je eigen blikje red bull mee in een restaurant en ga uitgebreid zitten beeldbellen, en je moet natuurlijk bij 20+ graden wel een pufferjack aan-gehalte van het hele gezin, lieve help)

Pfoe, hangt er vanaf in welke soort eetgelegenheid en hoe het kind is. Vanaf een jaar of 8-9 moeten ze toch wel alleen van de tafel naar het toilet raken en terug (als je zeker bent dat kind er geen rotzooi achterlaat).
Veel vroeger lijkt me dat geen goed idee.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 20:30

Wij hadden vorige week bij de hypotheekadviseur weer een gevalletje: Oja, we zijn toch niet heel doorsnee met onze niet kinderwens.

We hadden het over onze hypotheek en watvoor toekomst scenario's invloed daar op konden hebben. Dus wat zijn jullie verwachtingen met het inkomen, zal dit stijgen of zal dit dalen. We dachten beide wel dat onze salarissen met name zouden stijgen gezien onze banen. Dus hij zo oke zijn er dan nog scenario's waarin je verwacht inkomen of een deel inkomen te gaan verliezen. Dus wij zo heel moeilijk nadenken, ja als een van ons ziek wordt of ik zou meer moeten gaan mantelzorgen voor mijn moeder. Hij een beetje doorvragen en wij echt zo ja nee zou niet weten wat voor andere scenario's er nog zouden zijn. Na een lange pauze vroeg hij toch maar of we niet wellicht een kinderwens hadden en of eentje dan niet minder zou gaan werken... Bij ons gingen toen bij beide de lampjes pas branden, ahhh daar doelde je dus op! Daarna natuurlijk in koor... nee, geen kinderwens. _O-

Ook wel een beetje sneu voor veel jonge gezinnen die dan wel een kinderwens zouden hebben want ik zou niet weten hoe je dat als starter tegenwoordig nog zou kunnen betalen. Het is ook zeker niet alsof huren veel goedkoper is en met boodschappen alleen ben je al een godsvermogen kwijt. En dan de kamerleden die maar klagen dat er zo weinig kinderen worden geboren. :+

StellaMay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 20:32

Ik breek even tussendoor in, ik had van de week iets waar mijn bek nogal van op dek viel; ik kwam thuis van mijn werk 's avonds en ga nog even met de hond en 2 katten op balkon zitten. Even uitwaaien met een redbull.

Er fietsen wat kindjes uit de flat door het parkje, ik denk een jaar of 3? Eentje had zelfs nog een luier om, dus misschien iets jonger. En opeens hoor ik de magische woorden "hou je k*nkerbek" uit een van die mondjes komen. Het zal niet ouder zijn geweest dan 3 jaar. Dan sta je toch echt even met je oren te klapperen hoor :')

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-24 20:37

StellaMay schreef:
Ik breek even tussendoor in, ik had van de week iets waar mijn bek nogal van op dek viel; ik kwam thuis van mijn werk 's avonds en ga nog even met de hond en 2 katten op balkon zitten. Even uitwaaien met een redbull.

Er fietsen wat kindjes uit de flat door het parkje, ik denk een jaar of 3? Eentje had zelfs nog een luier om, dus misschien iets jonger. En opeens hoor ik de magische woorden "hou je k*nkerbek" uit een van die mondjes komen. Het zal niet ouder zijn geweest dan 3 jaar. Dan sta je toch echt even met je oren te klapperen hoor :')

Ja dan vraag je je ook echt af waar ze die taal van hebben.

Wij hoorde deze afgelopen week in de Efteling in de rij van de Baron:
Moeder tegen twee zoontjes: Willen jullie alsjeblieft een keer ophouden met aan elkaars piemel te zitten?

Mijn vriend en ik en de wildvreemde om ons heen hebben ons allemaal aangekeken met dezelfde hoorde ik dat nu goed blik. _O-

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 01:31

Mijn man stuurde deze
Afbeelding

Echt zo waar‍... :x |o
'I want...'

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 06:36

Kinderen krijgen is zooooooo leuk en zoooooooo dankbaar...

:')

Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 09:13

Geweldig,zo voel ik mij soms. :)

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-24 10:59

:')

Afbeelding

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 19:15

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 13:33

Nou, ik heb de knoop doorgehakt.
Of eigenlijk had ik die al een tijdje doorgehakt maar kon er niets mee.
Ik heb vandaag de huisarts gebeld om eens te babbelen over sterilisatie.
Ben nu 31, hopelijk kan ik straks een arts vinden die mij wil helpen.
Heeft iemand nog aanbevelingen in de omgeving Arnhem, Nijmegen, Ede?

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 13:50

Ik ben geholpen in het St Antoniusziekenhuis

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 17:48

Fijn dat je tot een keuze bent gekomen!

Luxorvalkje schreef:
Ik ben geholpen in het St Antoniusziekenhuis

Daar zijn er meerdere van

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 00:32

Ik lees net een artikel over september stress waarin staat dat mensen die niet in het hoogseizoen op vakantie gaan, maar in september gaan, aso's zijn die er in de opstartdrukte tussenuit willen glippen, en 'zo werkt het dus niet hè'.

Nee lekker allemaal midden in de zomer met jullie k*tkoters op 't strand gaan liggen omdat JIJ er niet tegen kan dat je aan het hoogseizoen gebonden bent en andere mensen het licht in de ogen niet gunt omdat JIJ door je kinderen geen licht meer in je ogen hebt, dát is lekker empathisch geregeld! >;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 07:41

Euh maar in de meeste bedrijven kan toch ook niet iedereen tegelijk weg zijn?