Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FrNo schreef:Als ik op 4 mei met werken late dienst heb, wordt er ook gewoon doorgewerkt. Ik zelf stop wel altijd even en sta er bij stil. Maar andere werken gewoon door. (en de buitenlanders kun je het niet eens eens kwalijk nemen.)
karuna schreef:Independence schreef:Dat er blijkbaar op 4 mei gewoon concerten zijn
Ik kwam daar ook achter. Om 20.00 twee minuten stilte en om 20.05 begint het concert.![]()
Gemeente Doesburg is ook zo top bezig. Kermis opgebouwd pal naast de herdenkingsplek en start de dag erop. De bouw stoppen ze nu maar om 1800. Iemand heeft daar niet zitten nadenken![]()
Fotolijstje. Balen.zelf even achteraan bellen?
karuna schreef:Independence schreef:Dat er blijkbaar op 4 mei gewoon concerten zijn
Ik kwam daar ook achter. Om 20.00 twee minuten stilte en om 20.05 begint het concert.![]()
Gemeente Doesburg is ook zo top bezig. Kermis opgebouwd pal naast de herdenkingsplek en start de dag erop. De bouw stoppen ze nu maar om 1800. Iemand heeft daar niet zitten nadenken.
Independence schreef:FrNo schreef:Als ik op 4 mei met werken late dienst heb, wordt er ook gewoon doorgewerkt. Ik zelf stop wel altijd even en sta er bij stil. Maar andere werken gewoon door. (en de buitenlanders kun je het niet eens eens kwalijk nemen.)
Ik vind werken nog wel iets anders dan feest vieren eerlijk gezegd.
Al is het ook nog afhankelijk van het soort werk
Gemeente Doesburg is ook zo top bezig. Kermis opgebouwd pal naast de herdenkingsplek en start de dag erop. De bouw stoppen ze nu maar om 1800. Iemand heeft daar niet zitten nadenken.