Komt denk ik echt omdat vooral de leeftijdsgroep 10-14 het heeft, die ken ik bijna geen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Ik weet volgens mij überhaupt niemand die het zeker weten gehad heeft. Ja nu dan iemand in de gezinssituatie van schoolvriendje die het had... maar volgens mij niemand die ik echt ken, of ik moet iemand over het hoofd zien van school ofzo, die het heeft gehad
pien_2010 schreef:Raar vind ik dat, want ik als 2x bijna 3x gevaccineerden, kan ook zonder dat ik het weet en ook al is de kans klein positief zijn. Dus die test zou ik zelf wel erin willen houden. Dan krijg je geen uitsluiting van mensen die niet willen vaccineren. Ze kunnen dan gewoon testen tot in herhaling toe.
Needje schreef:'De volgende stap is ook essentiële winkels niet meer zonder prikkie of genezen.
En onbetaald thuis zitten omdat je niet mag komen werken zonder prikkie of genezen.
Cer schreef:Ik vind juist 'de thuissituatie' een heel rare benaming..
Covid komt niet zomaar je huis binnenwaaien volgens mij.. het komt altijd ergens vandaan
pmarena schreef:Cer schreef:Ik vind juist 'de thuissituatie' een heel rare benaming..
Covid komt niet zomaar je huis binnenwaaien volgens mij.. het komt altijd ergens vandaan
Het kan natuurlijk van de ene naar de andere thuissituatie gaan...?
Bvb. kind (1) pikt het op op school. (besmetting op school)
Speelt met buurmeisje (nr. 2). (besmetting in thuissituatie)
Nr. 2 gaat bij oma (nr. 3) spelen. (besmetting in thuissituatie)
Bij oma komen ook andere neefjes / nichtjes en de bijbehorende families ermee in contact.
Heb je weer een handjevol thuissituaties erbij....
Wat dat betreft was die regel vorig jaar wel goed dat je niet verschillende huishoudens tegelijk over de vloer had.