Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Wat vinden jullie er nu van dat in feite alles open word gegooid met in het achterhoofd de delta variant waartegen twee prikken goed werken maar eentje blijkbaar niet daverend en dat in combinatie met 40 % volledig gevaccineerd ? Ik weet het niet, blij dat er veel kan maar toch ook een beetje bezorgd.
bigone schreef:Wat vinden jullie er nu van dat in feite alles open word gegooid met in het achterhoofd de delta variant waartegen twee prikken goed werken maar eentje blijkbaar niet daverend en dat in combinatie met 40 % volledig gevaccineerd ? Ik weet het niet, blij dat er veel kan maar toch ook een beetje bezorgd.
Huertecilla schreef:Net terug van romantiesen op een terras.
Ik heb vertrouwen in de mensheid hier.
Jonge huppeltutjes die maskertje opzetten als ze uit de auto stappen en mensen zien. De tafel wat verder wegschuiven als er een derde aanschuift.
Er is écht meer bewustzijn
MoniqueT schreef:Ik hou mijn hart vast. Wij kunnen volgens plan op 25 juli veilig gevaccineerd plus de twee weken die er voor staan, in Nederland aankomen. Hoe staat het er dan voor? Waar ik enorm van baal is dat we nu nog niet weten of Nederland dan Spanje (met veel minder besmettingen, zeker bij bij ons!) eindelijk van oranje afhaalt.
Zo niet, dan moeten we alsnog PCR-testen, als een speer rijden want binnen 72 uur na testen er zin én de verplichte quarantaine. Duur en lastig grapje, terwijl we echt al 2 maanden in een supergeel gebied leven, maar het niet krijgen omdat andere delen van Spanje het iets minder goed dan (alsnog de helft van NL!).
En ja, we willen reizen, al snappen sommigen dat niet. Het is dan op drie weken na een jaar geleden dat ik kinderen en kleinkinderen gezien heb en de tranen zitten hoog inmiddels.
bigone schreef:Je kunt er allerlei namen aan hangen maar daar heeft Monique niets aan. Het verdriet blijft even groot of de maatregelen nu terecht of onterecht zijn.
Palmera schreef:Relaxed schreef:Haha zou Nederland het ook ivm de voetbal zo doen?
Dan zou ik me echt behoorlijk in de zijk genomen voelen...