Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beert schreef:Vast een stomme vraag, maar ik weet het even niet.
Stel ik maak een bundel van 55 euro. Dan komen daar verzendkosten en gebruikersbescherming bij. Stel dat het totaalbedrag dan 65 euro is.
Als ik dan een bod doe, is dat op die 55 euro of op het totaalbedrag met verzending enzo?
tengeltje11 schreef:Neen, de verkoper kan kiezen wie deze betaalt bij een retour, maar een keer geklikt kan dit niet meer veranderd worden.
upendo schreef:Even voor het nieuw zonder prijskaartje maar met gratis vlekken verhaal; contact met Vinted opnemen. Als vlekken niet vermeld zijn mag het niet zo verkocht worden en is de kans groot dat Vinted oordeelt dat je het mag houden en het geld terugkrijgt.
pmarena schreef:Ja dat is echt enorm waardeloos. Ik had zoiets ook een keer. Gezegd tegen verkoper dat ik het niet fair vond dat ik de retourkosten moet betalen voor haar fout, en die weas het daar eigenlijk wel oprecht mee eens maar kon echt niet meer veranderd worden, we hadden het allebei aan de helpdesk gevraagd. Wat dat betreft is het systeem echt wel ruk soms.
Ik had van de zomer een Gravitrax set "nieuw zonder prijskaartje" gekocht. Zag er ook echt nog uit als een dichte doos. Thuis druk-druk-druk en zat erg stevig ingepakt, wilde ook niet dat die kleine het zou zien dus zó in een kast verstopt. Nu maakte ik het open en jakkes, het zit allemaal op een hoop gedonderd in die doos met allerlei aankleefsels, grote lange mensenharen en vlekken enzo, blegh.
Naborah schreef:tengeltje11 schreef:Neen, de verkoper kan kiezen wie deze betaalt bij een retour, maar een keer geklikt kan dit niet meer veranderd worden.
Ik vind dat raar
upendo schreef:Even voor het nieuw zonder prijskaartje maar met gratis vlekken verhaal; contact met Vinted opnemen. Als vlekken niet vermeld zijn mag het niet zo verkocht worden en is de kans groot dat Vinted oordeelt dat je het mag houden en het geld terugkrijgt.
Ik heb er wel een melding van gemaakt die de betaling on hold gezet heeft, maar nu het retour (op mijn kosten) al is aangevraagd, gaat Vinted daar weinig meer aan veranderen denk ik? Ben toch wat huiverig om van die retourkosten een groot punt te gaan maken, want heb ook geen zin in een slechte review (of dat de verkoper moeilijk gaat doen over accepteren van de retour). Of dat ik straks de kans op retourneren verlies en dan by default akkoord ga/heb betaald voor een onbruikbaar item.
Ik ben in ieder geval weer even klaar met het gebruiken van Vinted.
pmarena schreef:Echt super balen dit soort situaties![]()
Ik heb dergelijke dingen ook wel meerdere keren gehad, en het is vooral ergerlijk dat je dan van die standaard antwoorden krijgt die niet van toepassing zijn op de situatie en je dan niet meer vanuit de betreffende conversatie contact op kan nemen. Dan zit je je rot te zoeken naar een manier om toch iemand te pakken te krijgen.
Als dat dan uiteindelijk lukt, om een mens te krijgen dat het probleem daadwerkelijk léést, dan is het wel altijd netjes opgelost bij mij door gewoon vriendelijk te blijven en duidelijk aan te geven dat ik er toch zéker geen schuld aan heb....
Douce schreef:Je zou het wellicht wel kunnen proberen, een tweede account. Maar schiet je daar qua verzending iets mee op?
Ik ben hier alvast aan het rondkijken voor Sinterklaascadeautjes, kan niet vroeg genoeg zijnGaat best leuk! Mijn kinderen maakt het totaal niet uit of het tweedehands is dus dat is ideaal.
Boyache schreef:pmarena schreef:Echt super balen dit soort situaties![]()
Ik heb dergelijke dingen ook wel meerdere keren gehad, en het is vooral ergerlijk dat je dan van die standaard antwoorden krijgt die niet van toepassing zijn op de situatie en je dan niet meer vanuit de betreffende conversatie contact op kan nemen. Dan zit je je rot te zoeken naar een manier om toch iemand te pakken te krijgen.
Als dat dan uiteindelijk lukt, om een mens te krijgen dat het probleem daadwerkelijk léést, dan is het wel altijd netjes opgelost bij mij door gewoon vriendelijk te blijven en duidelijk aan te geven dat ik er toch zéker geen schuld aan heb....
Ja, precies. Ik kom echter maar niet bij een mens uit lijkt het, waardoor het maar niet opgelost wordt.