Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 22:38

Als ik de ergernissen van luidruchtige buren hoor, ben ik zo blij dat ik in een buurt woon waar de ergste 'overlast' van gillende kinderen komt tussen 15u en 17u :=

Maar ken het drama wel van luidruchtige buren. Heb een poos in een flatje gewoond dat in de hele stad bekend stond als slechte 'buurt'.
Dat was dus inclusief geluidsoverlast, minstens 2x per week politie aan iemands deur, buren die om aluminiumfolie 'voor de vis' kwamen bedelen en een lift die naar pis rook.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 22:41

Ik moet zeggen... Ik kom van een boerderij en woon nu een halfjaar in een appartementencomplex.
Ik ben nog steeds 'bang' dat ik overlast veroorzaak met muziek of tv.
Maar nog nooit de buren op de stoep gehad, en ook nog nooit hun tv of muziek gehoord ;)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:00

Dilan93 schreef:
Als ik de ergernissen van luidruchtige buren hoor, ben ik zo blij dat ik in een buurt woon waar de ergste 'overlast' van gillende kinderen komt tussen 15u en 17u :=

Maar ken het drama wel van luidruchtige buren. Heb een poos in een flatje gewoond dat in de hele stad bekend stond als slechte 'buurt'.
Dat was dus inclusief geluidsoverlast, minstens 2x per week politie aan iemands deur, buren die om aluminiumfolie 'voor de vis' kwamen bedelen en een lift die naar pis rook.

Oh, dat van die aluminiumfolie ken ik niet. Wat deden ze daarmee dan?

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:18

Zo warm :\ Kan echt niet slapen..

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:22

__Sannne schreef:
Dilan93 schreef:

Gezien er 'slechte 'buurt'' wordt getypt, zou het best kunnen dat de aluminiumfolie werd gebruikt voor de verhitting van drugs.

Lijkt me onwerkelijk om zulke buren te hebben.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:28

Berichtje naar de webshop over die koelplaat is verstuurd, goede tip thanks! Ik wacht nog even zijn reactie af.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:31

hagelslag schreef:
Ugh ik krijg waarschijnlijk 0.50 Cent bruto minder loon per uur als mijn mannelijke collega's....
Ik ga vanmiddag mijn loonstrookjes eens nakijken en dan erachter aan gaan.
Want dat Pik ik niet, ik werk net zo hard

En een halve euro extra vragen voor de belediging milledju!

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:32

Muggen... Waarom kan ik niet gewoon lekker slapen met het raam open zonder dat die beesten me moeten lastig vallen. Ik vind het niet eens zo erg als ze me prikken, maar dat irritante gezoem. Dat is echt een fout in hun programmering.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:34

MarlindeRooz schreef:
Net bij de jumbo van dat goedkope hondenvoer in kuipjes ingeslagen van de hond van mijn ouders. En dat terwijl ik altijd kritiek heb om mensen die hun hond/kat/cavia/kip/konijn/hamster flut voer geven. Voelt erg dubbel. _O-
Maar ze is 14 en kotst steeds alles uit behalve dit goedkope voer. Dus ze leeft nu op deze kuipjes gecombineerd met frolic koekjes. Echt vreselijk. Waarschijnlijk houdt ze dit binnen omdat er zoveel water in zit. _O-

(Ja ze is volledig onderzocht en op de foto geweest)

Dus ik mag eigenlijk nooit meer kritiek geven. :')

Ik vraag mij altijd af wat honden zo lekker vinden aan Frolic :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 23:44

Mijn vriend die de airco uit zet omdat het bijna nacht is ‘want de verwarming laten we snachts toch ook niet aan’. Nee schat, dan leg je een extra deken neer en is het goed. Maar ik ga gewoon slecht op hitte.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 00:12

Vrouwen op Uggs is normaal al ergerlijk maar ik zag ze vandaag buiten lopen op die dingen...
zal wel lekker ruiken ook :=

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 00:22

Telpeva schreef:
Een tijdje terug had ik een koelplaat besteld voor mijn knaagdieren, speciaal ruim voordat het warm zou gaan worden gedaan om te voorkomen dat ze uitverkocht zouden zijn tegen de tijd dat zo'n ding echt nodig zou zijn.
Vandaag haalde ik hem uit de verpakking om te gaan gebruiken, is het kreng gewoon gebarsten en nu kan ik alsnog last minute gaan zoeken voor een vervanger.
En sowieso vind ik hem erg tegen vallen, omdat ik even niks anders heb heb ik hem namelijk toch in gebruik genomen want mijn knagers hebben het echt te warm nu. En tijdens het simpele schoonmaken voor het eerste gebruik, met water en een beetje dreft en een zacht doekje kwam de verf van de toplaag meteen al mee los (serieus? hoe veilig is dit voor dieren, die likken daar toch aan? )
En eenmaal in het hok deden mijn knaagdieren eraan knagen, want duh het zijn knaagdieren, maar de knaagsporen zitten er nu ook meteen al in, die plaat is dus ook helemaal niet bestand tegen knagen want ze krijgen dit stuk. Terwijl het juist wordt geadverteerd als zijnde een product voor knaagdieren.
Gewoon teleurgesteld, en het is nog wel een product van een bekend merk wat producten voor knaagdieren levert, ik had beter verwacht.
Als het vanavond afkoelt gaat dat ding meteen het hok weer uit, heb er geen vertrouwen in

Flesjes met water in de koelkast en dan in de kooi kan ook erg behulpzaam zijn tegen de warmte. Ook stenen zijn meestal wel koud zou je eventueel in de kooi kunnen leggen. Stenen zijn immers voor een knager niet zo heel interessant om aan te knagen.

Bij ons in huis is het gelukkig altijd vrij koel. Mijn cavia's lijken er nooit echt last van te hebben. Ze slapen vaak wat meer. Wij doen altijd alle gordijnen dicht en laten ze lekker binnen zitten. Gisteren voelde één eerder koud aan dat ik dacht is dit wel goed :') Ondanks dat het volgens de thermostaat het 21 graden is nu in huis , vond ik ze zeer actief net nog. ( iets met honger hebben).

--

Ik erger mij aan meikevers. Stond met een collega nog even te kletsen , maar we werden zwaar belaagd erdoor. Snel naar huis gegaan dus :')

En dat mijn moeder constant aan het hoesten is , dit heeft ze eigenlijk altijd wel maar ik lijk er nu opeens meer op te letten. Ook omdat ik weet dat ze wat naïef is wat betreft corona. Maar goed mijn vader ziet er momenteel ( ook logisch) slecht uit. Denk dat het eerder komt van alle emoties en stress van afgelopen week.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 00:23

Loeky01 schreef:
Mijn vriend die de airco uit zet omdat het bijna nacht is ‘want de verwarming laten we snachts toch ook niet aan’. Nee schat, dan leg je een extra deken neer en is het goed. Maar ik ga gewoon slecht op hitte.

Het hele punt van zo'n ding is toch zodat je bij een comfortabele temperatuur kunt slapen? :')

Mijn ergernis; ik wou dat ik een airco had :Y)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 00:36

black_kelpie schreef:
Loeky01 schreef:

Het hele punt van zo'n ding is toch zodat je bij een comfortabele temperatuur kunt slapen? :')

Mijn ergernis; ik wou dat ik een airco had :Y)

Ja mijn gedachte dus ook. Alleen zijn bureau zit vol in de ‘wind’ van de airco. We hebben een split unit, dus hij heeft het als eerste koud :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 00:38

Mijn libido dat in de vriezer zit en mijn gevoelens die in de koelkast staan. En op beide zit een slot...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 02:31

Mijn dochter die al de hele nacht aan het spoken is. Verschrikkelijk.

Escamilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 06:41

Gevoel dat je de hele nacht niet hebt geslapen %)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:11

De dwaas die het nodig vond om vanmorgen voor dag en dauw 'KUKELEKUUU' door de wijk te roepen.
Sidenote: het was geen haan.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 07:15

Kookaburra schreef:
__Sannne schreef:

Gezien er 'slechte 'buurt'' wordt getypt, zou het best kunnen dat de aluminiumfolie werd gebruikt voor de verhitting van drugs.

Dit dus. Persoon die erom kwam bedelen had ook al het nodig in dr lichaam hoor :=

Was voor mij ook best een cultuurshock hoor. Ik ben opgegroeid in dorpen, grotendeels in een heel klein Zeeuws dorpje waar vooral oudere mensen en gezinnen woonden die er al jaren waren.

Toen naar Bergen op Zoom gegaan, was toch even omschakelen.
Nou wil ik niet zeggen dat in mijn huidige woonplaats (Oostvoorne) alleen maar brave burgers wonen hoor. Maar de buurt waar ik nu woon mag ik absoluut niet over klagen. :)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 08:22

Buikpijn omdat mijn korte broek te smal is. Nog nooit eerder meegemaakt. Maar het is echt precies op de plekken waar de broeksband zit. Auw.
Dat wordt nieuwe korte broeken shoppen -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 08:30

Dilan93 schreef:
Kookaburra schreef:

Dit dus. Persoon die erom kwam bedelen had ook al het nodig in dr lichaam hoor :=

Was voor mij ook best een cultuurshock hoor. Ik ben opgegroeid in dorpen, grotendeels in een heel klein Zeeuws dorpje waar vooral oudere mensen en gezinnen woonden die er al jaren waren.

Toen naar Bergen op Zoom gegaan, was toch even omschakelen.
Nou wil ik niet zeggen dat in mijn huidige woonplaats (Oostvoorne) alleen maar brave burgers wonen hoor. Maar de buurt waar ik nu woon mag ik absoluut niet over klagen. :)

In alle grotere plaatsen heb je die buurten. Dat jij daar net in belandt was destijds... Dat is zuur!

Ik woon zelf in een fijne straat. Al wil ik in het donker niet naar de straat hierachter. Buurvrouw waarschuwwaarschuwde me ook al.

Al fiets ik overdag wel eens langs. Uit nieuwsgierigheid. Maar in die straat woont alleen maar gespuis :+

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 08:49

Zou ik idd ook niet gaan rondlopen in de avond.

Ik had destijds een grote Duitse Herder. En zocht verder ook geen confrontatie op, dus heb er nooit echt problemen gehad. Behalve met een buurman die het leuk vond om tussen 2u 's nachts en 5u 's ochtends herhaaldelijk op de bel in de benedenhal te drukken. Daar heb k dus wel een keer de politie voor gebeld :o
Hij deed dat dus ook niet 1x, maar echt meerdere nachten en dan om de 20 minuten ofzo

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 08:52

Tova schreef:
Buurman was vorige week 5 dagen achter elkaar elkaar aan het stoken met geverfd hout, dat stonk een uur in de wind. En hij begint nu weer. De wind staat onze kant op.

Gemeente bellen want dat mag dus gewoon niet.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 09:01

Jolien87 schreef:
De dwaas die het nodig vond om vanmorgen voor dag en dauw 'KUKELEKUUU' door de wijk te roepen.
Sidenote: het was geen haan.

_O- _O-

Ik was het niet. Maar ik had het kunnen zijn :')

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-21 11:47