Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:02

Mkango schreef:
Ik vind net m'n droombaan, maar ik vrees dat het nogal een long shot gaat worden als ik erop solliciteer. -O- Zou ik in m'n brief vermelden dat als ze besluiten dat ik niet aan de eisen voldoe, ik ook open sta voor een stage of meer juniorpositie?

Als je je enthousiasme kunt vertalen naar een pakkende motivatiebrief maak je altijd kans, gewoon doen!

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:11

Dat er in de dierenspeciaalzaak een dame voor mij stond af te rekenen en tot 3 keer toe achter elkaar het verkeerde had gekocht. En daarna wilde ze toch liever een grote zak voer want ja dat was toch voordeliger. En toen moest ze toch even kijken bij de kauw botjes en welke was dan geschikt voor haar hond... En dat er 4 mensen achter haar in de rij stonden deed haar helemaal niks. Okee prima dat je daar doet of je de enige in de winkel bent maar verwacht geen vrolijk gezelligheids praatje met mij als je voor de 4de keer hebt afgerekend en er weer iets niet goed was. Ik kwam voor een kattenbak schepje en heb die uit frustratie op de toonbank gelegd met de opmerking erbij dat ik hem wel via internet bestel want dat ging toch een stuk sneller.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:26

Vannacht weer werken, maar kijk nu al uit naar de "leidinggevende" heb m'n pols op het werk gekneusd vorige week, doe nu alles zelf weer. Maar opgooien en zware dingen van de band doe ik niet. Had gister bijna ruzie. Hoop dat die vent snel opbokt. M'n vriend is straks weg en ik ben bang dat ik dan echt uit m'n slof ga schieten.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:35

Mensen die zonodig moeten melden dat ze iemand op de foeilijst hebben staan. Met welk doel meld je dat :+ Heel kinderachtig.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:53

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 18:55

Sowieso het woord 'foei' als vervanging van het Engelse woord 'foe' in de bokt blokkeerfunctie. Dat daar niets beters voor bedacht is destijds. :(

Ik erger me aan collega's die me op m'n vrije dag via WhatsApp storen met kwesties die prima tot morgen hadden kunnen wachten. Laat. Me. Met. Rust.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:07

Marije_1997 schreef:
Vannacht weer werken, maar kijk nu al uit naar de "leidinggevende" heb m'n pols op het werk gekneusd vorige week, doe nu alles zelf weer. Maar opgooien en zware dingen van de band doe ik niet. Had gister bijna ruzie. Hoop dat die vent snel opbokt. M'n vriend is straks weg en ik ben bang dat ik dan echt uit m'n slof ga schieten.

Huh, vriend? Je was toch met een collega aan het daten? En heb je je leidinggevende ook verteld dat je pols gekneusd is?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:38

__Sannne schreef:
Marije_1997 schreef:

Huh, vriend? Je was toch met een collega aan het daten? En heb je je leidinggevende ook verteld dat je pols gekneusd is?

Ja ik heb het ze verteld, zowel de leidinggevende als loodsbaas van de opdrachtgever als m'n eigen werkgever. Dus ze weten er van.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 19:53

Aan mijzelf. Als ik gestrest ben kan ik soms zo onredelijk zijn naar mensen toe, maar ook naar mn paard.. gaat wel steeds beter, maar soms voel ik die stress weer.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:19

Dat ik volgens mij beetje gek aan het worden ben langzamerhand.

Klinkt raar maar dit is al de 2de keer in 2 weken tijd dat er iets verdwijnt in huis van mij. Ik geloof wel dat er meer is tussen hemel en aarde maar dit weet ik niet hoor.... Ik ben wel erg gespannen de laatste paar dagen en vooral moeite met slapen. Mijn dwangmatigheid wil ik namelijk nog even even mee doorhalen en voel daar niet echt zware angst bij.

Vorige keer mijn kledingroller en afgelopen maandag lag die weer spontaan in de kast... Maar heb niet het idee dat hier was is voel geen gekke dingen of zie ook geen gekke dingen. Nou ja ik hoop dat hetzelfde gebeurd met mijn compressie sokken en ze spontaan weer te voorschijn komen.

Nogmaals ik wordt denk ik gewoon een beetje gek :')

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:22

Mijn jongste trekt steeds zijn slaapzak uit. Heb nu de achterkant voor gedaan. Kijken of het hem nu nog lukt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:39

Buik dat vervelend doet, maar eigenlijk niet gek met alle pus wat erin komt van mijn kaakontsteking. Zo balen dat ik met hoge uitzondering AB mag anders was ik er al vanaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:48

Dat ik nog twee mega drukke dagen werk heb en nu al gesloopt ben }>

Fijn man. bakker zijn haha :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:49

__Sannne schreef:
Marije_1997 schreef:

Sanne ontgaat niks _O-

Ik erger me aan de mensen die meedoen met Lang Leve de Liefde. Wat een halfjesfestijn. Hoop dat ze allemaal de ziekte krijgen.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:50

Fading schreef:

Haha, nog even en dan zijn we er weer een jaartje vanaf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 20:52

denisesilver schreef:
Fading schreef:

Haha, nog even en dan zijn we er weer een jaartje vanaf :D

Het is zo achterlijk druk, dit is bizar voor ons hoor! We hebben maar een filiaal maar draaien alleen maar record omzetten atm.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:01

"Kom alleen". Snap wel waarom de supermarkten etc druk zijn. Echt iedereen komt met het hele gezin. :x

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:01

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:03

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:12

__Sannne schreef:
Marije_1997 schreef:

Ik denk het, jij zegt het. :') (Again. :)) )

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:24

Trollaccount van al dan niet een kind van dertien dat al heeeuuul veeuuul ervaring heeft, maar niet met hengsten en jonge paarden, maar ohja dit is mijn hengst van drie die heel vervelend is en ook 23 uur op stal staat, dat halster met ketting hebben we er voor de foto om gedaan, hij is wel heel vervelend aan de hand. No oliebol. En het taalgebruik daarbij :roll:

Ik hoop zo dat dit gewoon niet waar is. Arm dier. :n

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:25

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 21:26

denisesilver schreef:
Trollaccount van al dan niet een kind van dertien dat al heeeuuul veeuuul ervaring heeft, maar niet met hengsten en jonge paarden, maar ohja dit is mijn hengst van drie die heel vervelend is en ook 23 uur op stal staat, dat halster met ketting hebben we er voor de foto om gedaan, hij is wel heel vervelend aan de hand. No oliebol. En het taalgebruik daarbij :roll:

Ik hoop zo dat dit gewoon niet waar is. Arm dier. :n

Same...

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 22:18

Nayomie schreef:
"Kom alleen". Snap wel waarom de supermarkten etc druk zijn. Echt iedereen komt met het hele gezin. :x

Ja precies dit... Vooral omdat mensen niet snappen dat als ze alleen gaan het ook een stuk sneller gaat, als ze niet de kinderen overal vandaan moeten zoeken :') En ik begrijp prima dat er alleenstaande mensen bestaan die hun kinderen niet thuis kunnen laten, maar er zijn zat mensen die met het hele gezin komen. Maar ja, we mogen niet handhaven, dus daar is niets aan te doen... Ze zouden eens de helft van de karretjes nog weg moeten halen, dan loopt er waarschijnlijk een normalere hoeveelheid mensen in de winkel.