Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:50

Stoelen besteld en dan een mailtje krijgen dat de levertijd 10 weken is -O- Geduld wordt op de proef gesteld.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 18:55

fjordjes schreef:
Yeah pakketjes zijn bezorgd!

*\o/*

Oef, sterkte Telpeva!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:08

Eind maart meubels besteld, levertijd 8 weken :Z

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:13

Telpeva schreef:
Gladheid door de regen, ik ging net met scooter en al onderuit. Alles doet zeer en ik moet nog een hoop doen vandaag _-:(

Jas kapot, helm kapot, broek kapot, schoenen kapot, geen idee hoe mijn scooter er aan toe is want die is door iemand anders opgehaald.

He getver, kijk je jezelf goed na? Ook voor schaafwonden, anders even langs de huisarts voor die prik! Sterkte :(:)

Sicayes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:25

Het borderline van mijn moeder. Ik probeer het zo af te ketsen of te negeren.. . maar ze kan soms zo ontzettend gemeen en venijnig uit de hoek komen. Zit ik toch weer met tranen in de auto.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:29

:(:) Sterkte, lijkt mij heel erg moeilijk om een moeder te hebben die zo is.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:35

Mars, zit je vinger er nog aan?

Sicayes, als je wil praten, mijn pb staat open. Mijn moeder heeft borderline.

Ik word gek van de buikpijn, al 4 weken.
Huisarts denkt aan onstoken divertikels aan het einde van mijn dikke darm.
Ik moet laxeren en terugkomen als het niet minder wordt.
Ben er humeurig van.

lotthje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:40

Pff dat ik van die dulche de Leche toffees probeerde te maken, maar dat ik er (denk ik) teveel olie bij heb gedaan waardoor de substantie mega korrelig bleef met als resultaat dat de boel mega aangebrand was en in de prullenbak is verdwenen :(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 19:46

Dat ik opeens niet lekker werd en met mijn benen omhoog op de grond moest liggen tot mijn bloed weer naar mijn hoofd kwam. Kon niet echt opstaan. Lig nu op de bank en voel me nog steeds 3x niks. Dan baal je wel enorm dat je alleen woont. Straks val ik flauw en dan is er niemand. :o

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 21:44

Dat mijn klachten nog steeds niet weg zijn na een maand, ik raak super gefrustreerd van mijn klachten. Ben al 3 keer bij de huisarts geweest, maar ze kunnen niks vinden. Dus dat schiet lekker op. :+

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:24

Dat mijn school het super logisch vindt om twee derdejaars studenten in een begeleidende rol op een project te zetten en de een daarvoor te betalen en de ander niet. Dacht dat het opgelost was; not. Ik ben in staat om een stoel door een raam te smijten maar ik kies er bewust voor een rustgevend muziekje op te zetten :# :#

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:32

Jij bent de niet betaalde student neem ik aan? Kun je het project niet weigeren? (ben al heel lang van school, dus misschien is wat ik vraag wel heel dom :+ )

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:53

Haha dat ben ik inderdaad. Nee het ligt iets ingewikkelder; ik heb vooraf 'ja' gezegd omdat ik met gave mensen mocht werken en kwam er later pas achter dat een klasgenoot betaald kreeg omdat ze als docent geplekt wordt. Ik word als productieleider geplekt, maar omdat er in ons gebouw ook een opleiding 'productie' is doet iedereen die op die opleiding zit dat vrijwillig en moet ik dat dus ook vrijwillig doen terwijl ik op een andere opleiding zit maar dezelfde taken overneem. (Snap je het nog?) Ja ingewikkeld dus. :+ Maar heb m'n mondje erbij hoor, ze komen niet zomaar van me af _-:( <<)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:53

Dat mijn schoonzusje waar mijn dochter poetst vroeg of ze niet s’middags kon komen omdat mijn dochter s’morgens niet zo vrolijk was.Nou ja.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 22:55

MarlindeRooz schreef:
Dat ik opeens niet lekker werd en met mijn benen omhoog op de grond moest liggen tot mijn bloed weer naar mijn hoofd kwam. Kon niet echt opstaan. Lig nu op de bank en voel me nog steeds 3x niks. Dan baal je wel enorm dat je alleen woont. Straks val ik flauw en dan is er niemand. :o

Mijn eeuwige angst.
Ik gleed laatst bovenaan de trap uit en stuiterde zo naar onderen.
Schopte mijn hond daarbij mee.
Onderaan zakte ik helemaal weg van van de pijn maar het geschrokken beest was mij in paniek in mijn gezicht aan het likken en hysterisch aan t doen.
Hoewel ik dat normaal niet toe sta hield het me wel bij toen ik steeds weg viel.
Arm beest was zo geschrokken.
Gelukkig beide uiteindelijk geen ernstige verwondingen maar stel dat was het wel denk ik dan.

Mijn lichamelijke gesteldheid is momenteel even ruk. Dat werkt ook weer lekker door op mijn humeur.
En morgen nog een dag werken -O-

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 23:14

De coronakilo’s. En mijn gebrek aan motivatie dat aan te pakken en flink te gaan sporten. Wil weer gaan hardlopen maar zie zo op tegen het beginnen en opbouwen...

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-20 23:36

Dat ik probeer te slapen, maar mijn broertje heeft zijn muziekvolume op standje aso staan

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 00:20

Dat ik over een aantal dingen in de semesterwijzer heen heb gelezen en daardoor nu nog aan het werk kan terwijl ik morgenochtend om 9.30 moet werken -O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 07:03

Iemand die 'seauouiseau' schreef i.p.v. sowieso. >;)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 07:50

Hartkloppingen

Ik weet dat mijn hart het doet. Hoef ik niet steeds te voelen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-20 08:40

Captain schreef:

Jezus dat is wel de meest creatieve die ik tot nu toe gezien heb :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:52

xPabloBokt schreef:
Captain schreef:

Jezus dat is wel de meest creatieve die ik tot nu toe gezien heb :+

Ik dacht precies hetzelfde!
Er is ergens op bokt een topic met alle vreemde varianten van sowieso er in verzameld, dat zou imo eigenlijk een sticky moeten zijn, verplicht leesvoer voor alle gebruikers.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 09:59

Zo of zo... Ik leg af en toe e link niet met wat de bedoelen en dan worden het hele rare zinnen haha

Edit, mijn ergernis zie je hierboven. Mijn telefoon die graag alleen de e neerzet bij woorden met 2 letters zoals de en te veel mee denkt. Dan verandert hij het eindelijk niet in e maar wordt het de ipv ze... Er komen echt de raarste autocorrect dingen voorbij maar deze komt echt te vaak voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:03

Het is niet zozeer een ergernis, maar wel een soort van verbazing... en iedereen moet doen wat 'ie leuk vindt, maar ik begrijp de plaatjes 'in jurk op je paard' nooit zo goed.... op een of andere manier rijmt een jurk niet met een paard bij mij... :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 10:05

Aan de gastles die wij gisteren hadden saai onderwerp die eigenlijk niks toevoegde aan de opleiding.

Uiteindelijk kwam er nog een stuk reclame over heen van de vakbond 2 meiden die even vertellen wat voor leuke gratis dingen je kan krijgen als je lid wordt

Uiteraard gingen mijn oordopjes even uit lidmaatschap moet je niet bij mij komen aansmeren hou ik niet van.