Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rennie89 schreef:Nou was die inbraak volgens mij bij kaarten die duizenden euro’s waard waren naar mijn weten, dat lijkt mij sowieso een risico. Reden dat ik deze kaarten wou kopen is omdat er wellicht kaarten voor mijn verzameling tussen zaten om aan te vullen. Zijn geen kaarten die grote bedragen waard waren. Maar vind het gewoon zo ontzettend triest,,,
Ik ga binnenkort mijn dubbele kaarten verkopen, maar ben ook nog aan het bedenken of ik dit via marketplace moet doen of marktplaats of Facebook..,
__Sannne schreef:Rennie89 schreef:Nou was die inbraak volgens mij bij kaarten die duizenden euro’s waard waren naar mijn weten, dat lijkt mij sowieso een risico. Reden dat ik deze kaarten wou kopen is omdat er wellicht kaarten voor mijn verzameling tussen zaten om aan te vullen. Zijn geen kaarten die grote bedragen waard waren. Maar vind het gewoon zo ontzettend triest,,,
Ik ga binnenkort mijn dubbele kaarten verkopen, maar ben ook nog aan het bedenken of ik dit via marketplace moet doen of marktplaats of Facebook..,
Nogmaals mijn tip: trollandtoad.com zij kopen kaarten in en verkopen deze weer. Betaal je misschien een paar cent per kaart meer, maar dan heb je wel gewoon een betrouwbare partij.
Palmboom95 schreef:Rennie ik zou volgende keer kijken of iemand wellicht via vinted wil verzenden. Kost een klein extra bedrag maar dan zijn jullie allebei verzekerd als ze gestolen worden tijdens vervoer (moeten ze wel fatsoenlijk zijn ingepakt en met t&t zijn verzonden).
Amber_anne schreef:Ik heb geboden op een eettafel. Geen reactie. Wordt overboden dus ik bied terug, nog geen reactie.
Mijn vriend ziet de tafel op Facebook verschijnen en vraagt via daar wat de prijs is. Geen reactie.
Ik vraag op marktplaats via een bericht wat voor prijs ze in gedachte heeft. Geen reactie.
Nu weer overboden en weer een hoger bod gedaan. Vraag me af of ik ooit een reactie ga krijgen. Ze had de tafel ook eind januari er al op gezet dus ben benieuwd of ze hem wel wilt verkopen
marleen_usar schreef:Een vraag ik zoek een fiets maar soms staat er bij verzenden, hoe doen ze dat dan?