Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Aan mensen die de deur open doen en hun hond zichzelf laten uitlaten.
Sta je wel even verbaasd te kijken als er een shih tzu over straat rent naar het grasveld. Om vervolgens naar mijn hond te komen zonder dat ie teruggefloten wordt. En dan het gegrom van mijn hond nog negeren ook.
Pfff neem toch je verantwoording mensen. Zelfde geld ligt ie onder eeb auto....
LukieBradley schreef:Nee met katten ook niet normaal!!! Grootste ergernis al die buurtkatten hier die de boel onder scheiten en kotsen op de plaats en mijn ramen en deuren terroriseren.
Weetje: ik heb zelf 4 katten![]()
Maar niemand heeft daar last van.
Hilarisch is wel dat 1 dezelfde kat steeds bij de voordeur ligt en mijn katten aan de andere kantzo communiceren ze
Voor de rest loopt het hier vol met vervelende beesten![]()
Hou je beest bij![]()
Edit; mijn hond is juist met uitlaten altijd aangelijnd om situaties te voorkomen.
Ze is niet vriendelijk naar vreemde honden dus ik neem altijd de verantwoording, altijd jammer dat andere mensen dat dan niet doen
sureido schreef:xDenies schreef:Aan mensen die de deur open doen en hun hond zichzelf laten uitlaten.
Sta je wel even verbaasd te kijken als er een shih tzu over straat rent naar het grasveld. Om vervolgens naar mijn hond te komen zonder dat ie teruggefloten wordt. En dan het gegrom van mijn hond nog negeren ook.
Pfff neem toch je verantwoording mensen. Zelfde geld ligt ie onder eeb auto....
En met katten is dit wel normaal
LukieBradley schreef:Edit; mijn hond is juist met uitlaten altijd aangelijnd om situaties te voorkomen.
Ze is niet vriendelijk naar vreemde honden dus ik neem altijd de verantwoording, altijd jammer dat andere mensen dat dan niet doen