Oeh die jas wil ik ook! Zo mooi. Is die goed oversized te dragen? Denk dat J van de winter nét in 86 zit dus ben bang dat 'ie dan nog veel te groot zal zijn..
Tess__
Geplaatst: 06-07-19 10:00
M_i_R schreef:
En zolang het hem voornamelijk om de garderobe te doen is zou ik me sowieso weinig zorgen maken
Nouuu... ik vind een hele hoop leuk en ben best ruimdenkend. Maar m’n zoon in de mooie roezeljurken of blouses van Julia gaat me wat ver
Volgens mij is de bovenkleding van MR allemaal goed oversized te dragen. Ik heb zelf voor Mees liefst een jas iets aan de grote kant in de winter, alles lekker bedekt ook met bukken en vallen.
Meneer heeft vandaag zn nieuwe korte broek van LH aan met zijn groen/gele cars polo. De salopette mag morgen
Ja de jas voelt indd heel fijn aan. Ik vind de pinguïn jas ook super tof!!
Ik wil geen fan zijn van MR jassen. Dat vind mijn bankrekening niet leuk
Ik ken het euvel gewoon niet aan beginnen is nu een beetje laat helaas
M_i_R
Geplaatst: 06-07-19 11:12
Haha ja, herkenbaar. Al kan ik van de winterjassen vooralsnog goed afblijven. Heb nog een super mooie wollen houtje touwtje jas die hem afgelopen winter behoorlijk te groot was dus die past hij deze winter ook nog wel. Maar de tussenjasjes is een ander verhaal. Sowieso ene zwak voor jasjes en borgvesten. 1 jas is geen jas, 2 jassen een halve jas....
Snoezig ding MB. Welke maat zit ze nu? Gaat ze al richting 50? Mijn cookies proberen hem nu ook aan mij te verkopen.
Urbanus
Geplaatst: 06-07-19 13:37
46 heeft ze vandaag aan, gaat goed zo
Oh my, ze past een soort van deze 50
Duc_je
Geplaatst: 06-07-19 14:34
Neeeeeeee geen P. foto, dat kunnen mijn eierstokken niet aan
Echt zo snoezig
Ik zeg meer outfits van P. showen
Mijn carlijnq broek is binnen.
Kan mij er alleen nog geen goede voorstelling van maken hoe de baggy fit toont. Stof voelt heerlijk
Mijn carlijn broek is ook binnen en zodra het kind thuis is even passen. Mijn ouders zijn met vakantie en ondanks dat ze steeds zeggen koop niet te veel want ze groeien zo hard is meneer een Ralph lauren vest rijker en 3 Tommy hilfiger polo’s. Ik ben benieuwd
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 06-07-19 17:11
Tess, onwijs leuk die salopette. Ben benieuwd hoe die staat. De +1 van MarcoBorsato in de link vind ik ook mooi.
Ik volg al een tijdje een webshop van een kennis van mij, zij heeft nu haar winkel gevestigd bij ons in de stad. Ik wist het niet en liep er vandaag ineens tegen aan. Het is voor ons de enige winkel in omstreek 25/30 km die deze spullen aanbied. Ik ben zo gelukkig. Ze had van alles... MarMar, Mingo, MR, +1, Carlijn etc etc.
De Carlijn via MP over genomen de de MR’s in de winkel gekocht. Sale!
caro29
Geplaatst: 06-07-19 17:36
De carlijn broek is maat 86/92 en gewoon nog te groot/lang. Tot onder zijn oksel zo’n beetje opgetrokken en nog omslaan
Bij de Bijenkorf hebben ze nog wat ammehoela kleine maatjes in de sale. Zag het toevallig.
Korte broek had ik al 62/68 gaat verkoop in Super lang te dragen 62/80
dromertje2
Geplaatst: 06-07-19 19:24
Waar koop je die Carlijn in sale en verzenden die ook naar belgie? Zijn ook smalle broekjes precies waar ik naar op zoek ben.
Caro: welke maat heeft je zoon normaal als broek?
caro29
Geplaatst: 06-07-19 19:40
Hij zit meestal wel in 92 qua broekjes. Sommige 98 en een enkeling als 86. Deze valt wel lang. Boord aan de onderkant compleet omgeslagen. Ben er gelukkig verder wel blij mee. Hij groeit er wel in