Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn laatste bericht was blijkbaar voor onze vakantie.
2 weken samen gekampeerd, ik heb de eerste nacht op de grond geslapen (kapot luchtbed), we hadden een tent die niet waterdicht was (waar we in een hoosbui achter kwamen), ik had enorm slaap te kort (dat komt mijn humeur niet ten goede), ik heb doodsangsten uitgestaan toen het zo hard hagelde dat alle auto's op de snelweg stil gingen staan en we dachten dat mijn panoramadak (van de auto) kapot was geklapt, ik ben compleet lek gestoken door muggen waarvoor we zelfs nog allergie pillen moesten halen. Maar dit alles hebben we overleefd, en sterker nog; we hebben een nieuwe tent gekocht voor komend jaar
We hoeven niet direct een huis te kopen, maar met onze vele eisen komt er niet vaak iets voorbij. Maar mocht er iets geschikt voorbij komen dan willen we daar zeker voor gaan. Maar het kan dus ook nog prima 1 a 2 jaar duren hoor
Ook soort spannend met die huizen kijken maar betekend dat het dus echt goed zit denk?
Pfoeh, blijven ademen en genieten van het moment maar hij scoort met de dag bonuspunten!
Gewoon duidelijk zijn!
. Hij heeft mijn eerste grote emotionele inzinking ook al doorstaan (hormonen, ze kunnen echt killing zijn) dus hij is geslaagd voor de test.
Heel trots, dus ik ben hem nu aan het opleiden tot groom
Ik ben ondertussen ook "verplicht", door mijn vriend, om mijn pony's mee te nemen als we gaan samenwonen (pony's zijn officieel van mijn vader maar ik mag ze eventueel meenemen als ik uit huis ga).
Neverland schreef:Ik kom even binnenvallen met een lastig verhaal! Ik had een match met iemand en had het gevoel dat er iets aan de hand was. Nu blijkt dat hij een vrouw en kinderen heeft. Sterker nog... Een maand geleden heeft hij een nieuw kindje gekregen...
Aan de ene kant zou ik het liefst tegen zijn vrouw zeggen maar aan de andere kant is het mijn probleem niet. Wat zouden jullie doen?
Hij zegt dat hij me ook graag wilt ontmoeten en ik weet niet meer hoe ik er op moet reageren.
Als je zo'n vakantie overleeft is dat een goed teken. 
ben benieuwd.
Ben al zoveel vreemdgaande mannen tegen gekomen. En als je daar dan wat van vindt wordt je direct geblokkeerd inderdaad. Neverland schreef:Hij zei dat hij vertrouwen zo belangrijk vond in een relatie. Heb toen geantwoord dat ik mag aannemen dat als hij dat zo belangrijk vind dat zijn vrouw ook weet dat hij op Tinder zit. Ben direct geblokkeerd. Ik trek dit zo slecht he. Wat zielige figuren.
En om aan het eind van zo'n vakantie dan een nieuwe tent te halen, da's echt wel héél goed
Wel bij hem aangegeven dat ik een relatie nu gewoon niet zie zitten.