Neverland schreef:Hij zei dat hij vertrouwen zo belangrijk vond in een relatie. Heb toen geantwoord dat ik mag aannemen dat als hij dat zo belangrijk vind dat zijn vrouw ook weet dat hij op Tinder zit. Ben direct geblokkeerd. Ik trek dit zo slecht he. Wat zielige figuren.
Hahahaha, oh, ik vind jouw antwoord heel leuk en zijn reactie heel typisch.
Ik vind het altijd een dilemma of je het tegen een vrouw moet zeggen of niet... Aan de ene kant denk ik, niet mijn zaak, aan de andere kant denk ik, ik zou het ook willen weten als het mijn vriend was... Maar of je het dan aanneemt van een vreemde vrouw? En wat maak je dan los? Zeker als er net een baby is... Laat Karma het maar oplossen, dan komt het altijd goed
Ah Relaxed, wat doet hij nu dan? Ik zou het ook gewoon aangeven, dat jouw tempo iets lager ligt.
Bonuspunten zijn altijd goed Rytir, lekker van genieten inderdaad!
Colien, vakanties zijn altijd goed om de stand van zaken te bekijken
En om aan het eind van zo'n vakantie dan een nieuwe tent te halen, da's echt wel héél goed
Leuk Resistance, ik ben benieuwd!
Ik zit even op een slecht punt in mijn leven en dat is oké. Mijn ex wil me heel graag terug, maar hij heeft het eerder twee keer uitgemaakt en die pijn kan ik echt niet nog een keer aan, maar we hebben het wel heel fijn samen als we samenzijn. Geen idee alleen of dat het vertrouwde is wat zo fijn voelt of dat het zo fijn voelt omdat ik nog met hem samen wil zijn. Ik heb het gevoel dat ik de komende tijd nog alleen wil zijn en blijven zonder me te binden aan wie dan ook, maar ik wil hem ook geen pijn doen. Soms zou ik echt onaardiger willen zijn
Wel bij hem aangegeven dat ik een relatie nu gewoon niet zie zitten.