Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nummus

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 11:51

Wat leuk Lina! Dan maakt die 11 jaar ook echt geen bal meer uit toch?

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:15

Ik kom hier even updaten :D Mijn laatste bericht was blijkbaar voor onze vakantie.
Onze vakantie zijn we (helaas..?) ook zonder ruzie's doorgekomen :') 2 weken samen gekampeerd, ik heb de eerste nacht op de grond geslapen (kapot luchtbed), we hadden een tent die niet waterdicht was (waar we in een hoosbui achter kwamen), ik had enorm slaap te kort (dat komt mijn humeur niet ten goede), ik heb doodsangsten uitgestaan toen het zo hard hagelde dat alle auto's op de snelweg stil gingen staan en we dachten dat mijn panoramadak (van de auto) kapot was geklapt, ik ben compleet lek gestoken door muggen waarvoor we zelfs nog allergie pillen moesten halen. Maar dit alles hebben we overleefd, en sterker nog; we hebben een nieuwe tent gekocht voor komend jaar *\o/*

De afgelopen tijd zijn we zelfs huizen gaan bezichtigen :D We hoeven niet direct een huis te kopen, maar met onze vele eisen komt er niet vaak iets voorbij. Maar mocht er iets geschikt voorbij komen dan willen we daar zeker voor gaan. Maar het kan dus ook nog prima 1 a 2 jaar duren hoor :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:18

Klinkt goed Colien!

Ik krijg echt een beetje de kriebels nu van date, hij is echt té enthousiast.. Is nie goed nie.. Waar zijn die mannen die gewoon een beetje normaal en relaxed blijven na (en voor) een date :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:25

Wat leuk Colien!! Klinkt helemaal goed, veel plezier met jullie zoektocht verder :D

Maar wat doet die dan Relaxed?? Want dacht dat hij verder wel leuk was?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:44

Ik heb al complete liefdesverklaringen! En ik merk nu dat ik vooral denk, back off.. Ik weet gewoon niet eens hoe ik er op moet reageren :n

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:47

Hij is dus relaxter in het echt dan over de app relaxed?

Heerlijk colien! <3 Ook soort spannend met die huizen kijken maar betekend dat het dus echt goed zit denk?

Mijn date heeft vanmorgen geholpen bij de paarden. Is normaal echt mijn plekje maar hij mocht best mee... :):) Pfoeh, blijven ademen en genieten van het moment maar hij scoort met de dag bonuspunten!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:48

Dat klinkt goed Colien, wat leuk!!

Ik zou het gewoon zeggen Relaxed. Liefdesverklaring na één date is inderdaad wel heel enthousiast. Zou daar ook niet perse blij van worden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:01

Ja ik heb gisteren al iets door laten schemeren, maar moet ff duidelijker zijn denk ik.. :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:13

Zou daar ook niet blij van worden := Gewoon duidelijk zijn!

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:17

Relaxed, je had hem toch al eerder vertelt dat hij te klef was? Jammer dat hij die hint niet begrijpt/onthoud.

Rytir, heerlijk joh, lekker samen naar de paarden. Belangrijk dat hij interesse heeft in je hobby.

Het gaat echt heel heel heel goed ja :D . Hij heeft mijn eerste grote emotionele inzinking ook al doorstaan (hormonen, ze kunnen echt killing zijn) dus hij is geslaagd voor de test.
Hij is in 1,5 jaar tijd van "ik ben bang voor pony's" naar "ik haal de pony wel even uit de wei" gegaan :D Heel trots, dus ik ben hem nu aan het opleiden tot groom :)) Ik ben ondertussen ook "verplicht", door mijn vriend, om mijn pony's mee te nemen als we gaan samenwonen (pony's zijn officieel van mijn vader maar ik mag ze eventueel meenemen als ik uit huis ga).
Zo fijn om te voelen hoe een relatie zo vanzelfsprekend kan gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:20

Ja klopt, is ook wel de laatste keer dat ik het nu ga zeggen :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 14:58

Relaxed zo herkenbaar, zowel dat ze dat doen als het gevoel dat je ervan krijgt! Zo vervelend...

Merk dat ik daardoor ook wel wat op zie tegen de date van zaterdag, al is ie nu vrij rustig over de app, wel kletserig maar niet meer zo overdreven met de liefdesverklaringen meer. _O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:09

Ik kom even binnenvallen met een lastig verhaal! Ik had een match met iemand en had het gevoel dat er iets aan de hand was. Nu blijkt dat hij een vrouw en kinderen heeft. Sterker nog... Een maand geleden heeft hij een nieuw kindje gekregen...

Aan de ene kant zou ik het liefst tegen zijn vrouw zeggen maar aan de andere kant is het mijn probleem niet. Wat zouden jullie doen?

Hij zegt dat hij me ook graag wilt ontmoeten en ik weet niet meer hoe ik er op moet reageren. :\

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:19

Neverland schreef:
Ik kom even binnenvallen met een lastig verhaal! Ik had een match met iemand en had het gevoel dat er iets aan de hand was. Nu blijkt dat hij een vrouw en kinderen heeft. Sterker nog... Een maand geleden heeft hij een nieuw kindje gekregen...

Aan de ene kant zou ik het liefst tegen zijn vrouw zeggen maar aan de andere kant is het mijn probleem niet. Wat zouden jullie doen?

Hij zegt dat hij me ook graag wilt ontmoeten en ik weet niet meer hoe ik er op moet reageren. :\

Zo lastig is dat niet, gewoon vriendelijk bedanken en zeggen dat je daar niet aan meewerkt?

Naar om je vrouw (en kinderen) zo te besodemieteren, hij zal er vast zijn redenen voor hebben,
maar los het dan netjes op en doe anderen geen verdriet of ellende aan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:24

Ik zou de vrouw niet inlichten om eerlijk te zijn, vooral niet omdat er net een kindje is..... Ik zou hem gewoon blokken en verwijderen en vooral niet ontmoeten :n

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:30

Ontmoeten sowieso niet! Maar ik wil hem er eigenlijk op wijzen dat dit gewoon echt niet kan.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:33

Neverland schreef:
Ontmoeten sowieso niet! Maar ik wil hem er eigenlijk op wijzen dat dit gewoon echt niet kan.

Dan zeg je dat hij een klootzak is, maar denk dat die daar niet zoveel om geeft.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:36

Neverland schreef:

He knows. Het boeit m niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:40

Wat fijn, Colien! :D Als je zo'n vakantie overleeft is dat een goed teken. :+

En ergens wel herkenbaar, Relaxed. Dat voelt zo verstikkend... En als je dat gevoel nu al hebt is dat niet goed inderdaad.

Jezus Neverland, wat een ongelofelijke eikel. Maar inderdaad, wat doe je eraan... arme vrouw en kinderen.

Ik praat inmiddels nog steeds leuk met tinderman. Volgende week als ik terug ben van vakantie op date... :) ben benieuwd.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:53

Hij zei dat hij vertrouwen zo belangrijk vond in een relatie. Heb toen geantwoord dat ik mag aannemen dat als hij dat zo belangrijk vind dat zijn vrouw ook weet dat hij op Tinder zit. Ben direct geblokkeerd. Ik trek dit zo slecht he. Wat zielige figuren.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 17:04

Qua vertrouwen in de mensheid is Tinder niet perse een fantastisch medium := Ben al zoveel vreemdgaande mannen tegen gekomen. En als je daar dan wat van vindt wordt je direct geblokkeerd inderdaad.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:51

Neverland schreef:
Hij zei dat hij vertrouwen zo belangrijk vond in een relatie. Heb toen geantwoord dat ik mag aannemen dat als hij dat zo belangrijk vind dat zijn vrouw ook weet dat hij op Tinder zit. Ben direct geblokkeerd. Ik trek dit zo slecht he. Wat zielige figuren.

Hahahaha, oh, ik vind jouw antwoord heel leuk en zijn reactie heel typisch.
Ik vind het altijd een dilemma of je het tegen een vrouw moet zeggen of niet... Aan de ene kant denk ik, niet mijn zaak, aan de andere kant denk ik, ik zou het ook willen weten als het mijn vriend was... Maar of je het dan aanneemt van een vreemde vrouw? En wat maak je dan los? Zeker als er net een baby is... Laat Karma het maar oplossen, dan komt het altijd goed :j

Ah Relaxed, wat doet hij nu dan? Ik zou het ook gewoon aangeven, dat jouw tempo iets lager ligt.
Bonuspunten zijn altijd goed Rytir, lekker van genieten inderdaad!
Colien, vakanties zijn altijd goed om de stand van zaken te bekijken := En om aan het eind van zo'n vakantie dan een nieuwe tent te halen, da's echt wel héél goed *\o/*
Leuk Resistance, ik ben benieuwd!

Ik zit even op een slecht punt in mijn leven en dat is oké. Mijn ex wil me heel graag terug, maar hij heeft het eerder twee keer uitgemaakt en die pijn kan ik echt niet nog een keer aan, maar we hebben het wel heel fijn samen als we samenzijn. Geen idee alleen of dat het vertrouwde is wat zo fijn voelt of dat het zo fijn voelt omdat ik nog met hem samen wil zijn. Ik heb het gevoel dat ik de komende tijd nog alleen wil zijn en blijven zonder me te binden aan wie dan ook, maar ik wil hem ook geen pijn doen. Soms zou ik echt onaardiger willen zijn := Wel bij hem aangegeven dat ik een relatie nu gewoon niet zie zitten.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:13

Hilde waarom zeg je dat niet gewoon? Denk aan jezelf.. een gebroken hart is vreselijk!

Neverland: gevat! En ook meteen de beste reactie denk ik. Ik zou zijn vrouw niet benaderen. Karma lost het toch wel op inderdaad :)

Okeeee.. Wij gaan een stapje verder en dat voelt onwijs goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 19:22

Gaat lekker sophie :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 20:20

Relaxed schreef:
Ik heb al complete liefdesverklaringen! En ik merk nu dat ik vooral denk, back off.. Ik weet gewoon niet eens hoe ik er op moet reageren :n

Oh dat zou ik ook zo akelig vinden :') Doe gewoon rustaaag haha!