Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ik zoek zulke truitjes (mouwloos). Maar dan niet van een Chinese webshop. Het liefst op vinted.
Ik kan niks vinden.
Alles is zowat effen met saaie knopen.
Maat L.
[ Afbeelding ]
Suzanne F. schreef:Sheran schreef:Ik ben op zoek naar een graris online AI tool waarmee ik een foto kan bewerken. Het gaat om een foto van een groepje mensen die ik graag tegen een achtergrond van een groot landhuis wil zetten en op een staatsieportret met personeel wil zetten.
Hoeft niet perfect, het gaat om een klein ludiek cadeautje. Maar ik kan niks vinden en heb heel weinig ervaring met AI.
Google gemini kan dit!
Symke schreef:Ik zoek, ik zoek.....
Na heel lang wikken en wegen en passen en vragen ga ik de Amigo xl deken maat 195 bestellen
Daar past een xl liner onder
Maar die kan ik nergens vinden
Misschien kan iemand die wel vinden? Moet wel de XL liner zijn
DuoPenotti schreef:Symke schreef:Ik zoek, ik zoek.....
Na heel lang wikken en wegen en passen en vragen ga ik de Amigo xl deken maat 195 bestellen
Daar past een xl liner onder
Maar die kan ik nergens vinden
Misschien kan iemand die wel vinden? Moet wel de XL liner zijn
https://hypostore.nl/horseware-xl-liner ... Q1EALw_wcB
deze bedoel je?
waar ga je bestellen? Hebben ze hem daar niet?
geen idee waarom ik t niet kon vinden...... 
Foaly schreef:Is dat niet bokker Mooney?
Edit: het onderschrift en de pony's kloppen in elk geval, de sidepull heb ik nog niet gezien. Dit is haar topic: [PP] [VOLG] Drakenpony's in de achtertuin
foxy80 schreef:Ik zoek een saaie agenda.
Dus zo wit mogelijk, maar wel met dagen, weekplanning, maandoverzicht erin. Bedoeling is zelf te kleuren, te stickeren etc. Wil hem customizen, maar van scratch een heel bulletjournal te tekenen is me te moeilijk.
Liefst A5 formaat en geen gebonden boek, dat opent zo moeilijk - dus met ringen
Misschien is dat wat?
Telpeva schreef:Heb je al eens gedacht aan een ringband Foxy? ik gebruik zelf een A5 filofax en ik print naar behoefte de dingen uit die ik er wil hebben. De agenda voor 2026 ga ik gewoon zelf printen en er in steken, papier met stippen zoals een bullet journal, leuke maand voorpagina's en kleurplaten voor er in print ik ook zelf.