Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:29

Pff ja dat mannen nog geen dag vooruit plannen heb ik ervaring mee :') Ik zei overigens tegen paardenman dat ik lekker aan het koken was, en toen zei hij dat hij wou dat hij het kon proeven. Dus gaf ik aan kom maar langs dan en kreeg ik te horen dat ik hem niet uitgenodigd had. Zou dat nu toch een teken zijn dat hij langs wil komen O:) En nu weet ik dus niet of ik hem dit weekend hier wil uitnodigen of niet :=

Inney

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:45

Waarom twijfel je?
Bij twijfel gewoon doen haha :D Kan altijd leuk worden.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:54

Exitium schreef:
En je hebt geen hobby's die ehm, twijfelachtig over kunnen komen? :+

creatief zijn en fotograferen, ik snap wel dat mensen dan zwaar van onder de indruk zijn :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 20:55

Enorm. Wie fotografeert er nou?!

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:20

Inney, haha het slaat ook nergens op want dit is juist wat ik wilde. Dus ik bied het wel aan en zie wel. Bij de ander afspreken vind ik zelf juist zo 'veilig', hoef ik me niet druk te maken of mijn huis wel opgeruimd is enzo :+ Oh en ook handig te vermelden is dat ik twee huisgenoten heb (goede vriendin en haar vriend wonen bij mij in tot hun nieuwbouwhuis klaar is), dus word dat ook gelijk weer introduceren enzo :=

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 21:28

O ja, dan zal ik ook liever naar een ander gaan haha. Elke keer voorstellen aan huisgenoten :+

Vaak spreek ik juist bij mij af, ik vind ergens heen gaan altijd een beetje eng haha. In mijn eigen huis voel ik me het veiligst. Het nadeel is wel dat ik dan inderdaad aan de poets moet :')

Edit: Alleen thuis uitnodigen geeft altijd een soort boodschap. Dat is dan wel weer lastig. :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:40

Ik zou hem gewoon langs laten komen, wat heb je te verliezen? Je huisgenoten kunnen toch wel een keer een avondje wegblijven?

Ik heb woensdag date 3 met m'n date! Helemaal zin in en hij ook :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:50

Ik krijg net te horen dat hij niet kan dit weekend :’)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:53

Wat leuk anne bento! Wat gaan jullie doen?

Hier nu even beetje rustig aan. Wel iemand die graag af wil spreken maar ik ben bang dat het dan weer niet geweldig is en dat ik weer moet zeggen nee sorry.
(Wat ik trouwens nog steeds niet gedurfd heb bij de date van dinsdag)

Scheelt dat ik hem zaterdag waarschijnlijk zie op een feest. Kan ik nog even bekijken wat ik ervan vind :')

Eerste ontmoeting met hem na tinder was ook even vluchtig op een feest :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:57

Geen idee nog! Hij kan niet bij mij komen ivm zijn katten allergie Haha.. en bij hem gaan ze verbouwen vanaf volgende week dus in ieder geval iets buiten de deur :-)

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:26

Anne, jaa leuk date 3 alweer. Nu is zo’n kattenallergie wel heel onhandig haha ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld.

Paardenman gezegd dat als dit weekend niet lukt wel lastig plannen word komende tijd om elkaar weer eens te zien. Toen kreeg ik reactie dat het met kerst wel goed zou komen {:)-:( Dus nu maar eerlijk gezegd dat ik niet denk dat dit echt houdbaar is, dat ik andere verwachtingen had op het moment dat hij naar Nederland (of Belgie) zou verhuizen en de afstand nu gewoon te groot is. Ik ben heel benieuwd hoe hij reageert.

Gister gesproken met een match die 1 km bij me vandaan woont die heeft voorgesteld wat te gaan drinken. Ik weet nog weinig over hem behalve dat hij lekker enthousiast en sympathiek over komt dus proberen maar een date te regelen dit weekend :D

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 10:33

Linda_Fleur schreef:
Anne, jaa leuk date 3 alweer. Nu is zo’n kattenallergie wel heel onhandig haha ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld.

Paardenman gezegd dat als dit weekend niet lukt wel lastig plannen word komende tijd om elkaar weer eens te zien. Toen kreeg ik reactie dat het met kerst wel goed zou komen {:)-:( Dus nu maar eerlijk gezegd dat ik niet denk dat dit echt houdbaar is, dat ik andere verwachtingen had op het moment dat hij naar Nederland (of Belgie) zou verhuizen en de afstand nu gewoon te groot is. Ik ben heel benieuwd hoe hij reageert.

Gister gesproken met een match die 1 km bij me vandaan woont die heeft voorgesteld wat te gaan drinken. Ik weet nog weinig over hem behalve dat hij lekker enthousiast en sympathiek over komt dus proberen maar een date te regelen dit weekend :D

Jaa lekker mee afspreken!! Leuk!

Laat die paardenman maar gaan, als je elkaar zo weinig kunt zien schiet het toch niet op... ik snap dat je ook niet echt tijd hebt om iemand dagelijks te zien of 4 keer in de week, maar iedere keer een paar weken of maanden ertussen zou ik niet kunnen haha. Ben wel benieuw ook hoe hij reageert...

Ja zul je net zien he, ontmoet ik weer eens echt een leuke kerel, heeft ie een kattenallergie _O- heb ik weer.

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 11:28

Colien schreef:
jooproo schreef:
Meld me weer, na een paar weken inactiviteit en meelezen. Druk met andere dingen (verhuizen), maar leuk om alle dateverhalen hier weer te lezen!
Staat bij mij even stil, doe er op dit moment zelf ook weinig/niks aan.

Joopie, hoe staat het met je huisje? Nieuwe plek nieuw tinderbloed?

Ik ben helemaal over. Moeten nog wel wat kleine dingetjes gebeuren (o.a. nog hier en daar gordijnen/lampen en dergelijke ophangen, wat dozen uitruimen, enzovoort)

Zo ver ben ik niet verhuist (10km) dus veel nieuw bloed geeft het niet. Maar ben er dus ook niet heel veel mee bezig nu...

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:24

Hij reageerde eigenlijk best positief. Hij begrijpt wat ik bedoel maar wil dat ik het wat tijd geef tot hij wat meer orde op zake heeft want hij kan nu zo moeilijk weg vanwege zijn paarden. Maar dat hij snel meer tijd heeft voor ons maar hij me niet wilt forceren dingen te doen die ik niet wil.

Hmm dat is dan wel weer lief O:) Dus geef het nog niet volledig op maar denk wel dat ik dit weekend een andere Tinderdate heb :=

Er lopen nu weer een paar gesprekken maar ben ik de enige die zich zo stoort aan de hoeveelheid spel en typfouten die worden gemaakt? Ik weet dat ik daar best punctueel in ben maar kom op een beetje aandacht voor wat je schrijft mag toch wel?

Overigens vandaag behoorlijk sjans gehad met een klant :+ Overduidelijk aan het flirten en meneer liet zelfs te kennen dat hij woensdagavond gedumpt was door zn vriendin dus heb maar geen nummer gevraagd :=

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:49

Mhh ik denk dat het goed is dat je niet op hem wacht en verder gaat daten, en dan maar zien hoe het loopt :)

Nee ik zou me er ook erg aan storen! Een keer een typefoutje kan altijd maar sommige mensen maken er echt een potje van haha... vind ik zeker een afknapper! Niet iedereen is even goed in spelling, maar een beetje je best doen om normale woorden en zinnen te maken verwacht ik wel.

Haha was het geen leuke klant? Ik zou daar trouwens ook niet op ingegaan zijn :D

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:55

Stoor ik me ook wel aan linda_fleur. Iedereen maakt weleens fouten, maar het heeft denk ik ook te maken met een bepaald leer/denkniveau (afgezien van dyslecten natuurlijk), merk vaak dat dan op den duur denkbeelden of manier van in het leven staan niet op 1 lijn liggen.

Ik ben echt voor het eerst sinds lange tijd weer eens echt enthousiast over een match! :) We babbelen elke dag wel wat, ondanks beiden druk zijn. En gewoon normaal ook, over koetjes en kalfjes, serieuzere onderwerpen of lekker luchtig. Echt wel positief. Was ik wel weer eens aan toe. Begon t geloof erin een beetje te verliezen. :P

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 16:58

Spel fouten is bij mij ook echt een afknapper. Simpel taal gebruik eerlijk gezegd ook. Dat is het nadeel van tinder: ook al is het een superleuke jongen/meid, hierop ga je wel sneller afrekenen.

Ik ben nog niet verder wezen tinderen. Ik ben ook een beetje mijn geloof kwijt :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:13

Spelfouten ja heel irritant, en me/mijn, na/naar vind ik gewoon laksheid.. Kan me daar wel aan irriteren ja, als het veel voorkomt..

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:16

Relaxed schreef:
Spelfouten ja heel irritant, en me/mijn, na/naar vind ik gewoon laksheid.. Kan me daar wel aan irriteren ja, als het veel voorkomt..

Ergeren. Y;(

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:17

Leuk Jibbel!! zoiets heb je even nodig dan he zodra je de moed begint te verliezen.
Ik was de moed ook verloren en ben ook weer wat positiever nu met mijn huidige date :)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:26

MarlindeRooz schreef:
Relaxed schreef:

Ergeren. Y;(

:') Doet pijn hè.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:28

MarlindeRooz schreef:
Relaxed schreef:

Ergeren. Y;(

O ja, die opmerking kom ik vaker tegen, maar ik zie echt de 'fout' daaraan niet :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:35

Relaxed schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ergeren. Y;(

O ja, die opmerking kom ik vaker tegen, maar ik zie echt de 'fout' daaraan niet :+

Ja dat hebben de mensen die na/naar en me/mij fout doen ook. :j

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:39

_O-

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 17:41

Inney schreef:
Simpel taal gebruik eerlijk gezegd ook.

Taalgebruik is één woord. :Y) Wat versta je daaronder trouwens?

Relaxed schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ergeren. Y;(

Iets of iemand irriteert je, en je ergert je ergens aan. :P In jouw zin:

Dat irriteert me als het veel voorkomt..
Kan me daar wel aan ergeren ja, als het veel voorkomt..

/lesNederlands :')

MarlindeRooz schreef:
Ja dat hebben de mensen die na/naar en me/mij fout doen ook. :j

Is/eens ;(