Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Linda_Fleur schreef:Anne, jaa leuk date 3 alweer. Nu is zo’n kattenallergie wel heel onhandig haha ik ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld.
Paardenman gezegd dat als dit weekend niet lukt wel lastig plannen word komende tijd om elkaar weer eens te zien. Toen kreeg ik reactie dat het met kerst wel goed zou komenDus nu maar eerlijk gezegd dat ik niet denk dat dit echt houdbaar is, dat ik andere verwachtingen had op het moment dat hij naar Nederland (of Belgie) zou verhuizen en de afstand nu gewoon te groot is. Ik ben heel benieuwd hoe hij reageert.
Gister gesproken met een match die 1 km bij me vandaan woont die heeft voorgesteld wat te gaan drinken. Ik weet nog weinig over hem behalve dat hij lekker enthousiast en sympathiek over komt dus proberen maar een date te regelen dit weekend
Colien schreef:jooproo schreef:Meld me weer, na een paar weken inactiviteit en meelezen. Druk met andere dingen (verhuizen), maar leuk om alle dateverhalen hier weer te lezen!
Staat bij mij even stil, doe er op dit moment zelf ook weinig/niks aan.
Joopie, hoe staat het met je huisje? Nieuwe plek nieuw tinderbloed?
Inney schreef:Simpel taal gebruik eerlijk gezegd ook.
Relaxed schreef:MarlindeRooz schreef:Ergeren.
O ja, die opmerking kom ik vaker tegen, maar ik zie echt de 'fout' daaraan niet
MarlindeRooz schreef:Ja dat hebben de mensen die na/naar en me/mij fout doen ook.