Ik mag zeker geen screenshots plaatsen hier?
Ik heb twee iPhones te koop staan op Marktplaats en dat is dus echt het recept om tuig van de onderste richel aan te trekken
Bij de eerste telefoon drukte ik op 'advertentie plaatsen' en ik kreeg binnen een seconde al een bericht 'heeft u de telefoon nog'?
Toen ik een gesprek startte bleek het waarschijnlijk om een robot te gaan, welke berichtjes stuurde die ontzettend slecht waren vertaald.
Daarna iemand die de iPhone wilde kopen, woonde te ver weg om de telefoon op te halen, dus wilde dat ik verstuurde, maar dan moest ik eerst via een link geld naar haar over maken.
Toen ik zei dat ik daar niet intrapte vroeg ze ineens of ik de telefoon wilde brengen en woonde ze hier 15 minuten vandaan.
Ik heb gezegd dat ik de telefoon niet aan haar verkoop en nu gaat ze een klacht indienen bij Marktplaats over mij. Ik zit te rillen op de bank van angst.
Tja persoon 1 is 4 dagen lid, persoon 2 is 6 dagen lid van Marktplaats. Dan kom je ook wel heel betrouwbaar over vind ik.
Verder nog heel veel gekkige oplichterstrucjes. Ik word er helemaal simpel van. De mensen die serieus interesse hebben die vertrouwen MIJ dan weer niet omdat ik TWEE iPhones te koop heb staan.