Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:58

Nee nee, ik pas me aan aan de cultuur waar ik ben he :Y) Anderhalve pot muntthee wordt het dan :))

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:05

Ook lekker joh! Doe ik het ook wel voor hoor!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:23

Berdien schreef:
Nee nee, ik pas me aan aan de cultuur waar ik ben he :Y) Anderhalve pot muntthee wordt het dan :))

Nou....in die cultuur tikken ze aardig wat wijn weg hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:55

:')

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:43

Woww naar buitenland gaan! Nee dat zal ik ook niet doen ;-).

Hij is net ui werk gekomen snel, hij zou daarna nog te sporten.. hoe zal ik het zeggen.. het was gezellig??? :-p

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:12

Leuk jullie verhalen zo te lezen! Ik krijg ook heel veel zin om te daten, maar dat gaat helaas de komende 2 maanden nog niet lukken. Zit in de middle of nowhere voor mn studie en ga nog reizen. Heb wel heeeel leuk contact al met een Nederlandse jongen sinds oktober en we kunnen beide niet wachten tot ik weer terug kom naar Nederland. Helemaal naar zuid afrika komen voor een eerste date vinden we beide niet zo'n goed plan. Wel een cool verhaal als het echt iets zou worden later!

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:03

Zuid Afrika? Daar zijn ook echt heeeele knappe mannen op Tinder O:)

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:47

Geloof me; ik zit zover afgelegen dat ik met de afstand op maximaal nog zonder mannen zit :p

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:52

Elmira schreef:
Goof schreef:
Ik hoorde net op de radio een verhaal van een vrouw die voor haar eerste tinder-date naar Portugal was gevlogen voor 3 dagen en die na afloop te horen kreeg dat het van zijn kant niets ging worden. Duur geintje!
Serieus, dat mensen naar een paar landen verderop vliegen om te daten joh, ik vond een half uur met de auto al de max :')

Kon een vriendin van me zijn, alleen die ging geloof ik voor de 3e date naar Portugal :')
(is niks geworden :+ )

Het verste wat ik ooit ben gereisd is van Heiloo naar Rotterdam en toen ik daar kwam als mugje van 16 zei die jongen dat hij de avond ervoor seks had gehad en dus niks meer van me nodig had.

Ik heb al mijn zakgeld opgemaakt in de Bijenkorf waar zangeres Ninthe een concert gaf en ik voelde me waardeloos.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:00

Da's niet tof Lieveli, sorry om te horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:39

Aaaaaah!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 00:56

Wat een zak...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 01:15

janderegelaa schreef:
Da's niet tof Lieveli, sorry om te horen.

Ik kan er nu wel om lachen :') Maar mijn 16jarige zieltje had het er lastig mee. Vooral omdat ik echt superduper preuts was en er toch niks was gebeurd :=

Elmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:22

Wat een ontactische zak zeg.

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:33

wat een lompe boer. Nu ja, misschien ene geluk dat meneer de dag tevoren al aan zijn trekken gekomen was...

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:15

Ik volg op de voet al jullie verhalen! :o
Blijft vermakelijk om te lezen wat jullie allemaal meemaken!
Gelukkig ook een hoop glitters *\o/*

@Lieveli Wat een zak! Wat heb je gezegd/gedaan op dat moment?

Zelf ben ik op dit moment met 2 jongens aan het daten, één via Tinder en de ander via Happn.
Nooit eerder heb ik eigenlijk met 2 jongens tegelijk gedate.

Ik merk wel dat mijn gevoel meer naar de één neigt op dit moment, maar tegelijkertijd heb ik ook wel een beetje het idee dat dit komt omdat hij vrij 'mysterieus' is en dat trekt mij vaak wel aan. Ook komt hij uit een relatie van 10 jaar en vermaakt zich op dit moment prima zelf. Aan de andere kant ben ik er wel klaar voor om echt iets met iemand op te bouwen, dus zegt mijn gevoel ook dat ik de andere date (die overigens ook erg leuk is) ook een kans moet geven.

Hoe doen jullie dat? Zijn er meerdere van jullie die met meerdere tegelijk daten? Ik voel mij er best een beetje slecht door eigenlijk :o

Lastig lastig :')

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 14:59

Zodra ik merk dat een vrouw meerdere mannen date dan is het direct klaar.

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:30

janderegelaa schreef:

Dat bedoel je als er meerdere dates zijn geweest, of zodra het eerste afspraakje gepland staat? Ik vind hier persoonlijk nogal een verschil in zitten. :)

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 15:49

Babli,

Ik snap dat je meerdere mannen date,
Maar mocht ik met iemand een date hebben en de date is harstikke leuk en je wilt vaker afspreken vindt ik het wel zo fijn om zeker te weten dat mijn date er ook achter staat en je alleen focust op 1 persoon.

Teminste, als je echt een relatie wilt gaan opbouwen...

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:07

Maar is het 'daten' in de zin van kletsen op Happn/Tinder of heb je met beiden ook al meerdere keren afgesproken?

Ik zelf vind het niet zo netjes, om met twee mannen meerdere keren af te spreken en dan uiteindelijk de leukste uit te kiezen. Ik bedoel, zij steken ook tijd en moeite etc in jou. Of ze moeten er vanaf weten en het prima vinden, dan is het natuurlijk wat anders.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:20

Ik heb dit weekend met de ene een 2e date en met een ander een 1e date. Zodra ik met 1 van de 2 wel vaker wil daten, dan stop ik met de andere uiteraard.
Wanneer je met 2 allebei al vaker dates hebt gehad vind ik het ook wat anders.

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:39

DNIEZE schreef:
Babli,

Maar mocht ik met iemand een date hebben en de date is harstikke leuk en je wilt vaker afspreken vindt ik het wel zo fijn om zeker te weten dat mijn date er ook achter staat en je alleen focust op 1 persoon.

Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven. Nu is het zo dat ik met beide mannen 2 afspraakjes heb gehad.
Dit was beide keren gewoon een drankje doen, het is verder nog niet echt serieus aan het worden met één van de twee. Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik zeker niet met beide tegelijk daten!

Ik weet ook niet hoe hun hier in staan om het zo maar te zeggen. Op Happn heb je de 'voor het laatst actief' status nog en daar is meneer wel elke dag online. Op Tinder is deze functie eerder al verdwenen Misschien maar beter ook :')

Is dit iets wat jullie al bespreken voor jullie op date gaan? Of ze voor iets serieus of voor de fun gaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:43

Ik bespreek het niet van tevoren maar ga er eigenlijk wel een beetje van uit. Zou het zelf niet fijn vinden als een man met iemand anders zou daten terwijl ik misschien wel gevoelens aan het ontwikkelen ben, en daarom zou ik het zelf ook niet doen. Daarbuiten lijkt het me ontzettend veel tijd kosten en zou ik het veel te moeilijk vinden om uiteindelijk een keuze te maken :=

Nee, voor mij gaat de plug er echt uit als ik erachter kom dat iemand nog met anderen date.

DeniesRos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:51

babli schreef:
DNIEZE schreef:
Babli,

Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven. Nu is het zo dat ik met beide mannen 2 afspraakjes heb gehad.
Dit was beide keren gewoon een drankje doen, het is verder nog niet echt serieus aan het worden met één van de twee. Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik zeker niet met beide tegelijk daten!

Ik weet ook niet hoe hun hier in staan om het zo maar te zeggen. Op Happn heb je de 'voor het laatst actief' status nog en daar is meneer wel elke dag online. Op Tinder is deze functie eerder al verdwenen Misschien maar beter ook :')

Is dit iets wat jullie al bespreken voor jullie op date gaan? Of ze voor iets serieus of voor de fun gaan?

Ik bespreek zeker of hun hier voor de fun zitten of voor een serieuze bedoeling

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 16:54

babli schreef:
janderegelaa schreef:

Dat bedoel je als er meerdere dates zijn geweest, of zodra het eerste afspraakje gepland staat? Ik vind hier persoonlijk nogal een verschil in zitten. :)

Als wij een eerste afspraakje hebben en je date nog een ander dan hoeft het van mij niet.

Als we al meerdere afspraakjes gehad hebben en je gaat toch nog met een ander op date dan ben ik blijkbaar niet goed genoeg dus dan is het ook klaar.

Vreemd genoeg zijn het echt vooral vrouwen die deze verwerpelijke moraal hebben terwijl als het andersom zou gebeuren, ze gekwetst zijn. Dan voelen ze zich een nummer. Rare wezens die vrouwen.