Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elmira schreef:Goof schreef:Ik hoorde net op de radio een verhaal van een vrouw die voor haar eerste tinder-date naar Portugal was gevlogen voor 3 dagen en die na afloop te horen kreeg dat het van zijn kant niets ging worden. Duur geintje!
Serieus, dat mensen naar een paar landen verderop vliegen om te daten joh, ik vond een half uur met de auto al de max
Kon een vriendin van me zijn, alleen die ging geloof ik voor de 3e date naar Portugal![]()
(is niks geworden)
DNIEZE schreef:Babli,
Ik snap dat je meerdere mannen date,
Maar mocht ik met iemand een date hebben en de date is harstikke leuk en je wilt vaker afspreken vindt ik het wel zo fijn om zeker te weten dat mijn date er ook achter staat en je alleen focust op 1 persoon.
Teminste, als je echt een relatie wilt gaan opbouwen...
babli schreef:DNIEZE schreef:Babli,
Ik snap dat je meerdere mannen date,
Maar mocht ik met iemand een date hebben en de date is harstikke leuk en je wilt vaker afspreken vindt ik het wel zo fijn om zeker te weten dat mijn date er ook achter staat en je alleen focust op 1 persoon.
Teminste, als je echt een relatie wilt gaan opbouwen...
Hier kan ik je alleen maar gelijk in geven. Nu is het zo dat ik met beide mannen 2 afspraakjes heb gehad.
Dit was beide keren gewoon een drankje doen, het is verder nog niet echt serieus aan het worden met één van de twee. Mocht dat wel zo zijn, dan zou ik zeker niet met beide tegelijk daten!
Ik weet ook niet hoe hun hier in staan om het zo maar te zeggen. Op Happn heb je de 'voor het laatst actief' status nog en daar is meneer wel elke dag online. Op Tinder is deze functie eerder al verdwenen Misschien maar beter ook![]()
Is dit iets wat jullie al bespreken voor jullie op date gaan? Of ze voor iets serieus of voor de fun gaan?
babli schreef:janderegelaa schreef:Zodra ik merk dat een vrouw meerdere mannen date dan is het direct klaar.
Dat bedoel je als er meerdere dates zijn geweest, of zodra het eerste afspraakje gepland staat? Ik vind hier persoonlijk nogal een verschil in zitten.