Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 16:09

Dank jullie wel :(:)
Ik heb daarstraks even een uur onder de douche gestaam om weer even tot mezelf te komen :o

Juist dat soort mensen, zoals hem en mijn familie, zijn indirect een oorzaak er van. Ik ben een onwijze emotie-eter... :(

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 16:58

Dat de winkel waarin ik werk ermee stopt en nu dus op zoek moet naar een nieuwe bijbaan.
Maar ik ben 23 en dus overal te oud voor ;(

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 10:56

Dat alle initiatieven die ik ontplooi tot niks leiden... of lijden LOL... En het me aardig demotiveert op het moment... **probeert zegeningen te tellen....**

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:00

Dat ik op zoek ben naar nieuwe laarzen, maar daar vrij specifieke eisen aan stel en alle leuke laarzen of buiten het budget vallen, of niet in mijn maat beschikbaar zijn....

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:01

Aan dat ik mij zo ziek voel..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:25

De ijswinkel waar ik zou gaan werken. Althans, ik heb proefgedraaid, alleen ben op die dag in de winkel flauwgevallen. Daarna overigens wel gewoon weer opgestaan en weer verder meegewerkt. Werd ik om 9 uur 's avonds gebeld (lekkere tijden ook jongens), dat dat toch niet zo handig was máár dat ze de week daarop even contact op zouden nemen om een nieuwe proefafspraak te maken. Inmiddels heb ik via-via te horen gekregen 'dat dat toch niks ging worden' maar om me zélf even te bellen en dat aan te geven, dat doen ze dan weer niet.

Geërgerd is het juiste woord niet, eigenlijk een beetje boos. Ik vind het niet erg om afgewezen te worden voor een baan, maar heb dan het lef om het zélf even door te geven.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:39

Dat ik me zo alleen voel..

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 11:39

Dat ik het zo verschrikkelijk koud heb ;(

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:04

Dat mn batterij hier zo snel leeg gaat

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 15:27

Amira_ schreef:
Dat mn batterij hier zo snel leeg gaat

Mijn batterij is bijna leeg. Nu 13% |(

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-18 23:45

Ik erger me groen en geel momenteel aan de hond van de buren (150 meter verderop!!!) woon maar met 2 buren en dat zijn boerderijen en dat beest is nu al 3 kwartier lang aan een stuk aan het blaffen. Ik draai m zometeen de nek om denk ik, heb maar 3 uur slaap afgelopen nacht gehad en wil nu bijslapen.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 00:38

Dat in zoveel topics mensen onder de meeleessteen vandaan kruipen. Wat een domme term. Waarom moet je meedelen dat je alleen meeleest als je een reactie plaatst? Wat draagt dat bij? En waarom onder een steen? Slaat nergens op.

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 04:47

Mijn moeheid. :+

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 07:21

Dat ik om 4 uur ben gebeld door een no caller ID nummer, niet op heb gnomen en me nu afvraag welke idioot me om dat tijdstip belt :+

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:35

sureido schreef:
Ik erger me groen en geel momenteel aan de hond van de buren (150 meter verderop!!!) woon maar met 2 buren en dat zijn boerderijen en dat beest is nu al 3 kwartier lang aan een stuk aan het blaffen. Ik draai m zometeen de nek om denk ik, heb maar 3 uur slaap afgelopen nacht gehad en wil nu bijslapen.

Irritant is dat he, de hond van de buren op stal kan dat ook zo goed, gewoon om niks blaffen en dat gerust een uur lang. Ik zeg altijd voor de gein:" ik ben niet voor het verwijderen van stembanden, maar in dit geval _-:( ( hij heeft het overigens van geen vreemde, de baasjes schreeuwen er vaak ook lekker op los, dan zeg ik altijd dat de viskraam weer open is |( tegen mijn paard)

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:44

Ik had mijn buurmeisje geappt en er was niemand thuis. Mam en pap zeiden namelijk dat die hond dat nooit doet dus dacht misschien was er wat. Maar het bleef nog tot half 1 doorgaan (toen kwam ze thuis) en toen was hond stil.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 11:52

Dat iemand mijn depressie af deed als ''ff down voelen'' en dat ik het niet als ''excuus kan gebruiken als ik ergens niet heen wil'' -O- Denk ik eens aan mijzelf, neem ik mijzelf in bescherming...wordt je meteen als egoïst bestempeld -O-

En dat de auto gisteren kapot is gegaan, hierdoor alleen de auto van mijn vader beschikbaar is...en hij wil geen honden in de auto. Ja, leuk enzo, maar ik heb afspraken staan waar ik de honden mee zou nemen. Vandaag een wandeling af moeten zeggen waar ik heel erg naar uit heb gekeken, en hoe ik het de komende tijd ga regelen weet ik nog niet -O-

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 15:00

Tigress schreef:
Dat iemand mijn depressie af deed als ''ff down voelen'' en dat ik het niet als ''excuus kan gebruiken als ik ergens niet heen wil'' -O- Denk ik eens aan mijzelf, neem ik mijzelf in bescherming...wordt je meteen als egoïst bestempeld -O-

Heel herkenbaar.
Die mensen weten gewoon niet waar ze het over hebben...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-18 20:11

Dat ik het behoorlijk zat wordt om mezelf te verdedigen waarom mijn paard een deken op heeft. Krijg bijna neiging om zonder deken te gaan zetten en dan zal het een kwestie van tijd zijn dat die van mij gaat liggen en niet meer overeind kom (heel gevoelig voor spierbevangenheid). Alsof in de 17,5 jaar dat ik hem heb niet al van alles geprobeerd heb.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:24

Aan dat ik zo slecht kan sparen.. als ik wat extra heb dan moet het gewoon op ofzo. :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 09:32

Dat ik net zo goed bezig ben met gezond eten en sporten. Super veel wandelen, fietsen en fitness... krijg ik een hielspoor. Ben maar 22 geen 72. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:21

xPabloBokt schreef:
Aan dat ik zo slecht kan sparen.. als ik wat extra heb dan moet het gewoon op ofzo. :+

Oh herkenbaar. Ik kan wel sparen maar zodra ik wat heb staan kan ik de dierenarts bellen met een spoedje :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:23

DeMolenhoek schreef:
xPabloBokt schreef:

Oh herkenbaar. Ik kan wel sparen maar zodra ik wat heb staan kan ik de dierenarts bellen met een spoedje :+

Ik heb het deze maand ook wel uitgegeven aan het nodige spul hoor, dat wel gelukkig. Maar een klein deel is opgegaan aan iets wat ik niet nodig had. De rest was kattenvoer, een luchtdichte opbergbox voor dat voer en mijn autotheorie-examen.. bij elkaar toch weer €130,- en dat wat ik niet nodig had was net iets meer dan €40,-

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:26

Dat ik om 5 uur vanochtend wakker werd van de koorts en vervolgens haast gevloerd ging omdat ik erg duizelig was. Nu nog steeds pijn aan mijn hoofd..

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 10:28

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:04, in het totaal 1 keer bewerkt