Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 15:39

Hebben jullie nog tips voor winkels waar ik zou kunnen gaan shoppen? Heb voor heb groot deel nieuwe tops/shirts enz nodig. broeken niet, en rokken ben ik ook geen type voor.

Waar ik naar op zoek ben: geschikt voor werkomgeving(beetje casulal-chique, maar weet nog niet precies waar ik terecht ga komen :p ) maar houd ook wel van stoer, wat kant en net andere dingen als normaal. Vind jasjes vaak leuk ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 17:18

Ik zou eens kijken bij Zara als ik jou was. <3
Mango en Vila zijn ook wel een optie :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:43

Een drakenonesie kan je ook nog in een carnavalswinkel scoren, maar hij zal duurder zijn dan die van de Primark. Heb 'm daar ook gezien, was €10. Mijn banaanonesie die ik aanheb voor carnaval komt er ook vandaan. Dat ding zit heerlijk en is zooooo lekker warm!

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:52

Kon hem in de carnavalswinkels hier niet vinden.. Jammer misschien nu kopen voor volgend jaar haha

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:30

Ik heb ondergoed van de hema en sokken van de h&m gekocht :+
Shopsessie joh haha

Verder vind ik al die kleurtjes in de winkel echt super!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:53

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:09

Ja ik werk in de horeca op La gears! Nadat ik ze eerst gewoon heb gedragen. Ze lopen echt heerlijk en blijven ook erg netjes en stevig. Doen zeker niet onder aan de roshe run's. Die van mij hebben toch aardig wat te verduren, doe ze ook om de zo veel tijd even in de wasmachine, maar niks mis mee ;)

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:11

OKe top! Ik werk ook in de horeca en zoek nieuwe schoenen. Maar dan ga ik ze bestellen :D Bedankt!

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 22:36

ik lees hier altijd heel braaf mee, omdat ik zelf te weinig tijd heb om uitgebreid mee te praten/reageren, komen hier altijd mooie kledingstukken voor bij.

Alleen heb ik zo snel nog niet iemand gezien die een disco pants heeft/gekocht?
Ik wil er namelijk 1tje aanschaffen, volgende week in amsterdam, maar vroeg mij af of er hier ervaringen mee zijn?

Gaat dus over de disco pants van American Apparel

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:08

Hihi, niks voor mij en ook nog nooit gezien. Vind het ook eigenlijk geen gezicht. Waarom niet gewoon een 'normale' broek?

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:12

DewiRox schreef:
Hihi, niks voor mij en ook nog nooit gezien. Vind het ook eigenlijk geen gezicht. Waarom niet gewoon een 'normale' broek?

Omdat ik wel van wat anders houd? ik heb 'normale broeken' genoeg, als je tenminste spijkerbroek oid bedoeld?

En 'normale' broek, wat is dat precies? voor iedereen is het woord normaal anders?

Disco pants lijken mij gewoon gaaf en niks mis mee om eens wat anders aan te hebben dan normaal?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:18

Je vraagt om ervaringen, die heb ik niet. Met de zin 'waarom niet een normale broek' licht ik toe waarom ik zo'n broek niks vind.

Tja, wat is een normale broek inderdaad. In mijn ogen inderdaad een spijkerbroek, of gewoon een wat dikkere en andere stof.

Ik zou mezelf hier nooit prettig in voelen. Wellicht zou het leuk staan als je er een wat langer bovenstuk op doet en je echt super slanke benen en kont hebt.

Ik zeg ook niet dat het mis is om eens wat anders te dragen. Maar dan zou ik persoonlijk niet voor dit kiezen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 23:40

Vind het eigenlijk alleen leuk met uitgaansgelegenheden of als je een artiest bent o.i.d. Heb er zelf geen ervaring mee verder. Weet wel dat mijn idool die van American Apparel graag aantrekt tijdens haar concerten. (Ben verder totaal niet geobsedeerd hoor. :'))
Vind ze dus voor met uitgaan heel tof als je ze weet te combineren, maar voor gewoon naar school toch vrij heftig eigenlijk.

Afbeelding

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 00:26

Tnx!

Hij is ook voornamelijk bedoeld voor t uitgaan. Ik weet niet of ze er op school blij van worden, wordt nml opgeleid tot o.a. docent :P

Artiest ben ik ook niet haha

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:41

Ik heb die broek even opgezocht. Ik houd wel van een glansstofje, maar het ligt er heel erg aan wat voor glansstofje. Dit vind ik ik het dus juist weer net niet. Bovendien vind ik het model van de broek echt heel lelijk, het lijkt net alsof je kruis 10cm lager zit dan dat ie eigenlijk zit, waardoor je dus hele korte benen krijgt. Het is net een legging naar mijn idee.. Dus, (tenzij jij net zulke mooie lange dunne benen hebt als Doutzen) ik zou het niet doen. Maar dat is alleen maar een mening en geen ervaring :+

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 12:42

Rebeccaa schreef:
Vind het eigenlijk alleen leuk met uitgaansgelegenheden of als je een artiest bent o.i.d. Heb er zelf geen ervaring mee verder. Weet wel dat mijn idool die van American Apparel graag aantrekt tijdens haar concerten. (Ben verder totaal niet geobsedeerd hoor. :'))
Vind ze dus voor met uitgaan heel tof als je ze weet te combineren, maar voor gewoon naar school toch vrij heftig eigenlijk.

[ Afbeelding ]

Kijk, bij deze stijl zou het wel passen. Zwart is dan ook de enige die nog een beetje wat lijkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:49

sannerocky schreef:
Rebeccaa schreef:

[ Afbeelding ]

Kijk, bij deze stijl zou het wel passen. Zwart is dan ook de enige die nog een beetje wat lijkt.

Kan je vertellen dat de vrouw van het bovenstaande plaatje ook maar 1.57 is, dus dat je niet perse benen hoeft te hebben als doutzen kroes om er mee weg te komen. :D Maar ik snap wel wat je bedoelt inderdaad.

Zou er gewoon voor gaan als het je echt leuk lijkt GQMMS, dan zie je vanzelf wel hoe je het vindt staan bij jezelf. :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 13:53

Ben zelf niet zo een fan van broeken met zo een glansstofje... Heb zelf wel (nep)leren broeken maar dit stofje is het net niet.
Misschien leuk voor op stap te gaan, of thuis mee op de bank te liggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 14:00

Kan me niet voorstellen dat je thuis op de bank gaat hangen in zo'n broek. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 14:04

Lijkt me eigenlijk wel lekker hoor :p Ziet eruit als zo een zacht, soepel stofje

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 14:17

Na alle reacties over korte benen en een laag kruis verwachtte ik echt een draak van een broek met op zijn minst een laag hangend kruis (zo een poepbroek). Maar ik zie gewoon een high waisted broek met een glimstofje. :') Ik draag zelf bijna alleen maar high waisted broeken (ivm ronde billen, als je gaat zitten in een lage broek dan ziet iedereen je spleet) dus het enige andere eraan vind ik dan de stof? Of kijk ik nu heel vreemd, haha. T is niet echt mijn ding, maar met een witte blouse erop en een mooie ketting vind ik het best leuk staan denk ik. :j

_bokworst

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:13

Geen ervaring met de bovenstaande broek, maar ik vind hem eigenlijk best leuk! Zou het zelf niet dragen, though.

Voor de zomer wil ik een paar lage allstars erbij, wat vinden jullie dan de leukste kleur? Ik heb al een paar licht roze, en ik twijfel tussen wit en donkerblauw :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:16

Wit is leuk voor de zomer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:20

Vind donkerblauw echt niet mooi, zou dan zelf voor zwart gaan. Of lichtgrijze. :D

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 17:24

_bokworst schreef:
Geen ervaring met de bovenstaande broek, maar ik vind hem eigenlijk best leuk! Zou het zelf niet dragen, though.

Voor de zomer wil ik een paar lage allstars erbij, wat vinden jullie dan de leukste kleur? Ik heb al een paar licht roze, en ik twijfel tussen wit en donkerblauw :)

Wit! :j *\o/*