Waar ik naar op zoek ben: geschikt voor werkomgeving(beetje casulal-chique, maar weet nog niet precies waar ik terecht ga komen :p ) maar houd ook wel van stoer, wat kant en net andere dingen als normaal. Vind jasjes vaak leuk ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DewiRox schreef:Hihi, niks voor mij en ook nog nooit gezien. Vind het ook eigenlijk geen gezicht. Waarom niet gewoon een 'normale' broek?
Rebeccaa schreef:Vind het eigenlijk alleen leuk met uitgaansgelegenheden of als je een artiest bent o.i.d. Heb er zelf geen ervaring mee verder. Weet wel dat mijn idool die van American Apparel graag aantrekt tijdens haar concerten. (Ben verder totaal niet geobsedeerd hoor.)
Vind ze dus voor met uitgaan heel tof als je ze weet te combineren, maar voor gewoon naar school toch vrij heftig eigenlijk.
[ Afbeelding ]
sannerocky schreef:Rebeccaa schreef:Vind het eigenlijk alleen leuk met uitgaansgelegenheden of als je een artiest bent o.i.d. Heb er zelf geen ervaring mee verder. Weet wel dat mijn idool die van American Apparel graag aantrekt tijdens haar concerten. (Ben verder totaal niet geobsedeerd hoor.)
Vind ze dus voor met uitgaan heel tof als je ze weet te combineren, maar voor gewoon naar school toch vrij heftig eigenlijk.
[ Afbeelding ]
Kijk, bij deze stijl zou het wel passen. Zwart is dan ook de enige die nog een beetje wat lijkt.