Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Tazzey schreef:Ik krijg alleen altijd honger van jouw blog.
Hier nog eentje
Heb pas voor het eerst zelf coleslaw gemaakt, met rode kool, witte kool en euh... Cayennepeper, creme fraise geloof ik.. Was zóóó lekker! Had bij elkaar ook een kilo geloof ik, 2 dagen alleen maar dat als avondeten op
Yasmine schreef:Ja dat is zeker waar Emma, ze praat ook ontzettend negatief over magere vrouwen en dat is even erg. Ik begrijp ook wat je zegt, hoor, en ik heb achteraf ook nog gedacht of ik het niet nog wat had moeten uitbreiden. Maar ik denk dat ik hier ben gegaan voor de mensen met overgewicht/een maatje meer omdat ik me daar meer mee identificeer en ik dat zelf vaker in mijn omgeving zie gebeuren dan bij magere meisjes. Het is iets waar ik zelf meer ervaring mee heb, en ergens zou ik dan het gevoel hebben dat ik ergens over schrijf waar ik geen ervaring mee heb, als ik schrijf over meisjes met ondergewicht/die te dun zijn. Dan krijg ik al snel het gevoel dat ik vanuit een ivoren toren schrijf als het is iets waar ik niet zoveel over weet. Denk dat mensen als jij daar beter over kunnen schrijven, omdat je zelf weet hoe het voelt en ik niet.
Tazzey schreef:Ik heb nooit stockfoto's gebruikt op de blog. Als ik nieuwe producten binnenkrijg dan probeer ik die zo snel mogelijk op de foto te krijgen. Ik gebruik Lightroom of Photoshop voor wat nabewerking. Ik probeer mijn foto's wel zo te maken dat het nabewerken een kwestie is van de witbalans aanpassen op de colorchart en bijsnijden. Daar heb ik een aantal workflows voor staan.
sietje22 schreef:Hoi, ik ben een beetje veel afwezig geweest, Was namelijk druk bezig om mij stockfoto's te vervangen door persoonlijke foto's. Ik dacht dat wel even te doen. Maar het viel hard tegen om 39 artikelen te voorzien van nieuw en zelfgemaakt fotomateriaal. Hoe doen jullie dat?
lieveli schreef:Ik heb ook weer iets geschreven. Over ouder worden en de angst de ouders te verliezen.
Yasmine schreef:Ik heb ook een nieuwe post vandaag: Toeval bestaat wel
Had de afgelopen dagen een dikke writers block, was de serieuze onderwerpen even beu. Dus daarom vandaag iets luchtigerlieveli schreef:Ik heb ook weer iets geschreven. Over ouder worden en de angst de ouders te verliezen.
Wat een prachtig (en herkenbaar) stuk. Mijn ouders zijn niet ernstig ziek, maar toch heb ik van die momenten waarop ik intens bang ben dat ik ze ga verliezen. Je verwoordt het erg mooi.
Marit, interessant om te lezen! Fijn dat je inzicht geeft in dingen waar niet vaak over gesproken wordt. En wat een mooie visitekaartjes heb jij