Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 09:47

2 kilo!!!

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:20

Yv en Anc, jullie lakjes zijn mooi!

2 kilo kool?? :wow: Je recept klinkt wel heel goed! Ziet er ook smakelijk uit. Ik krijg alleen altijd honger van jouw blog. :D

Ik heb vandaag een review van China Glaze My Way or the Highway.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:22

Tazzey schreef:
Ik krijg alleen altijd honger van jouw blog. :D

Hier nog eentje _O-
Heb pas voor het eerst zelf coleslaw gemaakt, met rode kool, witte kool en euh... Cayennepeper, creme fraise geloof ik.. Was zóóó lekker! Had bij elkaar ook een kilo geloof ik, 2 dagen alleen maar dat als avondeten op :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:34

Oh coleslaw is ook zo lekker!! :9

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:35

Yv_ schreef:
Tazzey schreef:
Ik krijg alleen altijd honger van jouw blog. :D

Hier nog eentje _O-
Heb pas voor het eerst zelf coleslaw gemaakt, met rode kool, witte kool en euh... Cayennepeper, creme fraise geloof ik.. Was zóóó lekker! Had bij elkaar ook een kilo geloof ik, 2 dagen alleen maar dat als avondeten op :')

Haha, dankjulliewel! :D
Oeh, dat klinkt ook goed! Dat ga ik binnenkort ook eens proberen. :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:54

Mag ik even binnenvallen met een kleine vraag?

Voor diegenen die Blogger gebruiken, als je een blog aanmaakt, is deze dan meteen gepubliceerd? Of kan je je schrijfsels privé houden en openbaar maken wanneer je wilt?

*gaat ook even zelf googelen*

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 11:58

Je moet op publiceren drukken voordat het online komt. Daar kun je ook nog een andere datum kiezen, zodat je posts klaar kunt zetten.

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 12:16

Bedankt! :)

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 14:17

Yasmine schreef:
Ja dat is zeker waar Emma, ze praat ook ontzettend negatief over magere vrouwen en dat is even erg. Ik begrijp ook wat je zegt, hoor, en ik heb achteraf ook nog gedacht of ik het niet nog wat had moeten uitbreiden. Maar ik denk dat ik hier ben gegaan voor de mensen met overgewicht/een maatje meer omdat ik me daar meer mee identificeer en ik dat zelf vaker in mijn omgeving zie gebeuren dan bij magere meisjes. Het is iets waar ik zelf meer ervaring mee heb, en ergens zou ik dan het gevoel hebben dat ik ergens over schrijf waar ik geen ervaring mee heb, als ik schrijf over meisjes met ondergewicht/die te dun zijn. Dan krijg ik al snel het gevoel dat ik vanuit een ivoren toren schrijf als het is iets waar ik niet zoveel over weet. Denk dat mensen als jij daar beter over kunnen schrijven, omdat je zelf weet hoe het voelt en ik niet. :)

Ik ben je helemaal met je artikel eens. Wat goed dat je zo hard gaat met vieuws. Nog even en dan heb je misschien geen zelfs tijd meer voor bokt :P

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 14:19

Hoi, ik ben een beetje veel afwezig geweest, Was namelijk druk bezig om mij stockfoto's te vervangen door persoonlijke foto's. Ik dacht dat wel even te doen. Maar het viel hard tegen om 39 artikelen te voorzien van nieuw en zelfgemaakt fotomateriaal. Hoe doen jullie dat?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 14:36

Ik heb nooit stockfoto's gebruikt op de blog. Als ik nieuwe producten binnenkrijg dan probeer ik die zo snel mogelijk op de foto te krijgen. Ik gebruik Lightroom of Photoshop voor wat nabewerking. Ik probeer mijn foto's wel zo te maken dat het nabewerken een kwestie is van de witbalans aanpassen op de colorchart en bijsnijden. Daar heb ik een aantal workflows voor staan.

sietje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 17:01

Tazzey schreef:
Ik heb nooit stockfoto's gebruikt op de blog. Als ik nieuwe producten binnenkrijg dan probeer ik die zo snel mogelijk op de foto te krijgen. Ik gebruik Lightroom of Photoshop voor wat nabewerking. Ik probeer mijn foto's wel zo te maken dat het nabewerken een kwestie is van de witbalans aanpassen op de colorchart en bijsnijden. Daar heb ik een aantal workflows voor staan.

Wat zijn workflows?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 20:38

Ik kan wel een heel stuk gaan typen maar hier staat het vrij duidelijk uitgelegd. Ik denk dat je daar best wat aan hebt.

Deniseevy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:40

Er staan weer wat artikelen op Equinonline! Waaronder mijn equiday blog waar ik afgelopen zaterdag geweest ben! :D

www.equinonline.tk

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 21:54

sietje22 schreef:
Hoi, ik ben een beetje veel afwezig geweest, Was namelijk druk bezig om mij stockfoto's te vervangen door persoonlijke foto's. Ik dacht dat wel even te doen. Maar het viel hard tegen om 39 artikelen te voorzien van nieuw en zelfgemaakt fotomateriaal. Hoe doen jullie dat?

Oh god, ik ben ook nooit consequent geweest met mijn tags en zit al weken te denken dat ik een paar uurtjes wil spenderen aan een goed tagsysteem uitwerken en dat overal in al mijn posts toepassen. Maar als ik dit lees, zakt de moed me al in de schoenen :D Sterkte!

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 23:36

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 02:12

Ik heb recent ook aan mijn tags en categorien gewerkt. Viel mij rezue mee en mensen blijven nu langer. Ook nu ik een uitklap menuutje (gadget) heb geinstalleerd zodat mensen op 'Tips for riders'of 'Clicker training' kunnen zoeken.

IK heb al jaren het idee van een paardentrainingsboek +werkboek in het hoofd, dus ik maak al jaren foto's van "situaties"of "resultaat van mijn leerdoelen"(bv ontwormen, paard in stal, paard dat uit land gehaald wordt, opstappen, voeren etc). Dus ik gebruik mijn eigen foto's. Laatst heb ik een stock foto bewerkt want ik had geen echte foto daarvan, maar het is een goed idee deze alsnog te vervangen. Had ik nog niet aan gedacht. *-:)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 04:25

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 08:43

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:01

Ik heb ook een nieuwe post vandaag: Toeval bestaat wel
Had de afgelopen dagen een dikke writers block, was de serieuze onderwerpen even beu. Dus daarom vandaag iets luchtiger :D

lieveli schreef:

Wat een prachtig (en herkenbaar) stuk. Mijn ouders zijn niet ernstig ziek, maar toch heb ik van die momenten waarop ik intens bang ben dat ik ze ga verliezen. Je verwoordt het erg mooi.

Marit, interessant om te lezen! Fijn dat je inzicht geeft in dingen waar niet vaak over gesproken wordt. En wat een mooie visitekaartjes heb jij <3

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 09:05

Wat een herkenbaar stuk Lieveli!

Marit, leuk om eens inzicht te krijgen in wat je als fotograaf nou allemaal kwijt bent!
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:02

Blingh, ik moet inloggen ofzo als ik op je link klik?

Heb je al een idee voor je nieuwe layout van je supergave prijs Hippo? Dan zit dat er allemaal in, zonde moeite :D!

Zo, ik ben weer bij, even gereageerd.

En heb vandaag nog Take It Outside

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 10:54

Ik ga vanmiddag even jullie posts lezen.

Ik heb vandaag een persbericht van Nicole by OPI, de drogisterij lijn van OPI. Zij gaan komen met een Coca-Cola collectie. Niet heel erg origineel daar OPI vorige lente ook zo'n collectie uitbracht.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 11:24

Yasmine schreef:
Ik heb ook een nieuwe post vandaag: Toeval bestaat wel
Had de afgelopen dagen een dikke writers block, was de serieuze onderwerpen even beu. Dus daarom vandaag iets luchtiger :D

lieveli schreef:

Wat een prachtig (en herkenbaar) stuk. Mijn ouders zijn niet ernstig ziek, maar toch heb ik van die momenten waarop ik intens bang ben dat ik ze ga verliezen. Je verwoordt het erg mooi.

Marit, interessant om te lezen! Fijn dat je inzicht geeft in dingen waar niet vaak over gesproken wordt. En wat een mooie visitekaartjes heb jij <3

Oh super lief, thanks :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-15 12:19