Ik ben eigenlijk wel goed geslaagd in EHV vandaag Wilde eigenlijk alleen wat sportkleding, maar heb ook 2 blousejes, een jurkje, onderbroeken en een lekker warm vest gekocht En nog een thermosbeker en een geurkaarsje! En dan een roze sport BH, wat basic topjes en een sportbroek, nu nog skates en motivatie om te sporten !
Ik heb nu een broek uit Nijmegen maar ik wil hem toch ruilen (nog een keer gepast en de stof blijkt heel stijf, zit niet lekker). Kan ik die dan in Arnhem ruilen?
Ohhh super fijn Dan ga ik dat in ieder geval doen. Wilde ook nog langs de New Yorker gisteren maar die zit dus niet in Nijmegen. Dat vond ik heel bizar. In Arnhem wel dus dat is twee vliegen in één klap.
Wie o wie wil er voor mij kijken of er een flamingo dekbed te scoren is? Het liefst een 2 persoons maar 2x een 1 persoons mag ook. Uiteraard betaal ik!
Kan je eens voorbeelden noemen van wat er duurder is geworden? Ik heb vanaf september eindelijk weer ov, maar ook een nieuw huisje dus niet zoveel geld.. Is het nog de moeite om te gaan of kan ik dan net zo goed bij de HM enzo gaan?
Het klopt inderdaad wel dat het duurder aan het worden is... Broeken bijvoorbeeld, betaal je nu al snel €17 voor, wat natuurlijk nog niet veel is, maar ik kan me ook nog goed broeken voor €8 herinneren En truien, dikke vesten, ... zitten al snel rond de €20, ik vind dat persoonlijk nog niet veel en het is nog steeds goedkoper dan bijvoorbeeld H&M!
obelix
Geplaatst: 21-08-15 08:32
Ik denk dat t ook een kwestie is van goed opletten kwa bedragen en slim kopen,zo heb ik laatst een paar laarsjes bij de primark gehaald voor drie euro,geen geld! Lopen fijn en dan voor die drie euro gooi ik ze wel weg als ze na een jaar stuk mochten gaan.
Dat de Primark duurder wordt heb ik nog niet zoveel van gemerkt eigenlijk.. het valt best mee. Maandag nog een broek + een jurkje samen voor €10,- gekocht, alleen het jurkje was sale. Dat krijg je niet bij de H&M