Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:24

pjer schreef:
Ik zag net reclame voor deze collectie en nu wil ik ook een Jozie dekentje voor mijn paard :-)

[ Afbeelding ]

Ik wil dat halster halen voor Nero, het zou hem zo leuk staan :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:25

Zo blij dat we geen familie app hebben. :+

Ik wil nu naar bed. :')

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:27

Netflix blokkert op m'n telefoon... krijg de melding dat ik niet bij het huishouden hoor, terwijl het account juist op mijn naam enzo staat.
Alleen gebruik ik op m'n telefoon nooit de WiFi, heb toch onbeperkt mobiel data.
Toch maar weer een keer het wifi netwerk op m'n telefoon instellen. Zo een gedoe van Netflix.

Zou ik dan nu echt elke keer als ik buitenshuis kijk, zoals in de tuin waar de WiFi al wegvalt of op werk tijdens een rustig moment mezelf moeten aanmelden als op vakantie?

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:43

kosseh schreef:
Netflix blokkert op m'n telefoon... krijg de melding dat ik niet bij het huishouden hoor, terwijl het account juist op mijn naam enzo staat.
Alleen gebruik ik op m'n telefoon nooit de WiFi, heb toch onbeperkt mobiel data.
Toch maar weer een keer het wifi netwerk op m'n telefoon instellen. Zo een gedoe van Netflix.

Zou ik dan nu echt elke keer als ik buitenshuis kijk, zoals in de tuin waar de WiFi al wegvalt of op werk tijdens een rustig moment mezelf moeten aanmelden als op vakantie?

Klikken op huishouden bijwerken, dan krijg je mail en is het weer geregeld.

Je hebt dan meer apparaten waar je netflix op hebt staan dan officieel toegestaan

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:54

kosseh schreef:

Ik heb daarom Netflix opgezegd.
Mijn provider (Delta) ondersteund de app van Netflix niet op het _-:( Android TV kastje _-:( . Dus ik wilde dan maar streamen via mijn telefoon naar mijn chromecast. Dat werd ook niet herkend/geaccepteerd.
Ook familie abo bijwerken hielp niet, want dan moet je in de app/op je Smart TV je profiel bijwerken. Maar dat werkt dus niet als je geen smart TV hebt en je de app niet op het _-:( Android TV kastje _-:( kan zetten.

Jolliegirl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:08

Ik ben ook gestopt met netflix na al die belachelijke controles... Wegwezen...

Heb nu videoland..dikke prima.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:11

Klanten die niet reageren als je iets van ze nodig hebt. Als ze niet snel antwoorden dan krijgen ze hun bestanden dinsdag pas, en dat is dan niet mijn schuld.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:12

Het is goede vrijdag. En ik moet tot 7 uur op kantoor werken.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:34

Aan “een vriendin”. Een aantal jaar terug nieuwe buren gekregen, al snel vrienden geworden, kindjes spelen ook leuk met elkaar. Nu liggen zij in scheiding, en ik snap dat dat niet makkelijk is, maar nu is zij ook zo veranderd.

Een paar dagen terug werd ik uitgenodigd om een drankje te doen voor haar verjaardag met nog een aantal anderen, leuk! Krijg ik nu een appje of ik die avond op haar kinderen kan passen >;) want haar ex “wil dat vast niet”. Met andere woorden zij heeft al uitnodigingen verstuurd zonder oppas te regelen, en ik mag t oplossen terwijl ik ook was uitgenodigd >;)

Heb gezegd dat ik niet kan :Y)

Lieser

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:38

Miesemuisje schreef:
Aan “een vriendin”. Een aantal jaar terug nieuwe buren gekregen, al snel vrienden geworden, kindjes spelen ook leuk met elkaar. Nu liggen zij in scheiding, en ik snap dat dat niet makkelijk is, maar nu is zij ook zo veranderd.

Een paar dagen terug werd ik uitgenodigd om een drankje te doen voor haar verjaardag met nog een aantal anderen, leuk! Krijg ik nu een appje of ik die avond op haar kinderen kan passen >;) want haar ex “wil dat vast niet”. Met andere woorden zij heeft al uitnodigingen verstuurd zonder oppas te regelen, en ik mag t oplossen terwijl ik ook was uitgenodigd >;)

Want je hebt een verjaardag }:)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:44

Lieser schreef:
Miesemuisje schreef:

Want je hebt een verjaardag }:)

Ja precies _O- wil d’r best helpen nu ze alleen is met de kindjes, heb zelf ook kinderen dus ik weet hoe t is, maar niet op deze manier

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:50

Weer even thuis zijn viel tegen |(
Bepaalde dingen waren weg, daar moet ik nog naar vragen waar het is gebeleven. Als het is weggegooid ben ik boos en verdrietig. Katten deden alsof ze mij niet meer kende -O-
Was blij toen ik weer terug naar de kliniek kon. Vertrouwen om goed naar huis te keren is weer verminderd.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:51

spookyskippy schreef:
Weer even thuis zijn viel tegen |(
Bepaalde dingen waren weg, daar moet ik nog naar vragen waar het is gebeleven. Als het is weggegooid ben ik boos en verdrietig. Katten deden alsof ze mij niet meer kende -O-
Was blij toen ik weer terug naar de kliniek kon. Vertrouwen om goed naar huis te keren is weer verminderd.

:knuffel:

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:51

Jeetje miesemuisje… wat stom. :=

Hier wilde ik Jozi bezig houden met een kunstje leren. Van TikTok. Dat ze op een spatel slaan met hun poot en dan een koekje schieten. Hij kent geen pootje geven dus ik dacht dat is vast moeilijk voor hem.

Kan het nog makkelijker volgens Jozi. :roll:

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:02

Kip vanochtend er uit gehaald om straks kip tandoori te maken ... Die drie stukken kip zijn amper iets ontdooid ...

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:06

Absolem schreef:
Kip vanochtend er uit gehaald om straks kip tandoori te maken ... Die drie stukken kip zijn amper iets ontdooid ...

Hoe koud staat jou vriezer? En hoe heb je ze geprobeerd te ontdooien?

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:10

Absolem schreef:

Even in een bak water leggen.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:12

De paasdrukte op de N57. Dat wordt pas weer 2 uur later thuis..