pjer schreef:Ik zag net reclame voor deze collectie en nu wil ik ook een Jozie dekentje voor mijn paard![]()
[ Afbeelding ]
Ik wil dat halster halen voor Nero, het zou hem zo leuk staan
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
pjer schreef:Ik zag net reclame voor deze collectie en nu wil ik ook een Jozie dekentje voor mijn paard![]()
[ Afbeelding ]
kosseh schreef:Netflix blokkert op m'n telefoon... krijg de melding dat ik niet bij het huishouden hoor, terwijl het account juist op mijn naam enzo staat.
Alleen gebruik ik op m'n telefoon nooit de WiFi, heb toch onbeperkt mobiel data.
Toch maar weer een keer het wifi netwerk op m'n telefoon instellen. Zo een gedoe van Netflix.
Zou ik dan nu echt elke keer als ik buitenshuis kijk, zoals in de tuin waar de WiFi al wegvalt of op werk tijdens een rustig moment mezelf moeten aanmelden als op vakantie?

kosseh schreef:Netflix blokkert op m'n telefoon... krijg de melding dat ik niet bij het huishouden hoor, terwijl het account juist op mijn naam enzo staat.
Alleen gebruik ik op m'n telefoon nooit de WiFi, heb toch onbeperkt mobiel data.
Toch maar weer een keer het wifi netwerk op m'n telefoon instellen. Zo een gedoe van Netflix.
Zou ik dan nu echt elke keer als ik buitenshuis kijk, zoals in de tuin waar de WiFi al wegvalt of op werk tijdens een rustig moment mezelf moeten aanmelden als op vakantie?
Android TV kastje
. Dus ik wilde dan maar streamen via mijn telefoon naar mijn chromecast. Dat werd ook niet herkend/geaccepteerd.
Android TV kastje
kan zetten.
want haar ex “wil dat vast niet”. Met andere woorden zij heeft al uitnodigingen verstuurd zonder oppas te regelen, en ik mag t oplossen terwijl ik ook was uitgenodigd
Miesemuisje schreef:Aan “een vriendin”. Een aantal jaar terug nieuwe buren gekregen, al snel vrienden geworden, kindjes spelen ook leuk met elkaar. Nu liggen zij in scheiding, en ik snap dat dat niet makkelijk is, maar nu is zij ook zo veranderd.
Een paar dagen terug werd ik uitgenodigd om een drankje te doen voor haar verjaardag met nog een aantal anderen, leuk! Krijg ik nu een appje of ik die avond op haar kinderen kan passenwant haar ex “wil dat vast niet”. Met andere woorden zij heeft al uitnodigingen verstuurd zonder oppas te regelen, en ik mag t oplossen terwijl ik ook was uitgenodigd
![]()
Heb gezegd dat ik niet kan
Lieser schreef:Miesemuisje schreef:Aan “een vriendin”. Een aantal jaar terug nieuwe buren gekregen, al snel vrienden geworden, kindjes spelen ook leuk met elkaar. Nu liggen zij in scheiding, en ik snap dat dat niet makkelijk is, maar nu is zij ook zo veranderd.
Een paar dagen terug werd ik uitgenodigd om een drankje te doen voor haar verjaardag met nog een aantal anderen, leuk! Krijg ik nu een appje of ik die avond op haar kinderen kan passenwant haar ex “wil dat vast niet”. Met andere woorden zij heeft al uitnodigingen verstuurd zonder oppas te regelen, en ik mag t oplossen terwijl ik ook was uitgenodigd
![]()
Heb gezegd dat ik niet kan
Want je hebt een verjaardag
wil d’r best helpen nu ze alleen is met de kindjes, heb zelf ook kinderen dus ik weet hoe t is, maar niet op deze manier
spookyskippy schreef:Weer even thuis zijn viel tegen![]()
Bepaalde dingen waren weg, daar moet ik nog naar vragen waar het is gebeleven. Als het is weggegooid ben ik boos en verdrietig. Katten deden alsof ze mij niet meer kende![]()
Was blij toen ik weer terug naar de kliniek kon. Vertrouwen om goed naar huis te keren is weer verminderd.