Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 18:55

Dat voor niks bij de huisarts stond voor de longfunctie. Moest nog maar even uitzieken. 8)7

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 18:58

Eerst om 8u, zou naar de fysio gaan, kom ik daar krijg ik een heel ander persoon.
Er is niet gecommuniceerd dat ik iemand anders kreeg. Kreeg wel de optie om maar weg te gaan,
maar vond het zonde om weg te gaan dus wel aan het 'werk' gegaan. 2 oefeningen gehad.

Daarna snel naar huis, maar we hebben iets na de brug een voetgangers en fietsers brug liggen
maar er staat heel groot voor de fietsers dat ze moeten afstappen.
Heb denk ik van de paar fietsers 2-3 mensen af zien stappen,
de rest rijden je van de sokken af, en het liefst het water nog in.
Dus vanmorgen heen en terug midden op de brug gaan lopen.
(De 'normale' brug is voor 2 maanden dicht ivm onderhoud en verbreding.
Dus alle fietsers/voetgangers en automobilisten mogen er niet overheen)

Toen snel spullen gepakt en nog wat dingetjes gedaan voor dat ik richting de ZB ging met de auto.
Merkte in het dorp daar al snel dat we vast stonden door een vrachtwagen, en het is er ook zo lekker smal.

Kom ik bij de straat uit waar ik in moest, staat het heen en terug hartstikke vast..
Door gereden, en bij de AH even op de parkeerplaats gestaan om de boer te bellen,
van ja ben wel in het dorp maar moet even omrijden dus ben wat later.

Wat 9.10 was, werd ineens 9.30/9.40u dat ik daar pas aan kwam kakken, 'even' 15km omgereden. -O- 8)7

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 19:11

Asociale overburen die alweer de auto bewust pal voor de uitgang van de tuin parkeren, verder was alles leeg. -O- Ik moet eigenlijk boodschappen doen met de scootmobiel wat nu niet gaat omdat je er zo niet eens te voet uitkan. Dus ik dacht ik vraag even vriendelijk of ze een vak willen opschuiven. Nou het korte antwoord nee, niet hun probleem en ze waren niet van plan de auto te verzetten. -:(- %) :evaw: en de deur wordt dichtgekwakt. En daar kan ik het mee doen. Van de overburen moet je het hebben. En ik kan nu geen boodschappen doen daardoor -O-

Juvak sterkte met het verlies vanje hamster :(:)
Laatst bijgewerkt door karuna op 22-10-24 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

fjordjes

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 19:15

Glazen draaiplateau van m'n combimagnetron gesloopt...

Wilde een schaal in de oven zetten op het rooster maar rooster verschoof, wilde die goed leggen maar raakte de hete oven en uit schrik bleef m'n hand hangen achter het rooster waardoor ik het draaiplateau naar buiten trok. Dus kon eerst stofzuigen en vegen en een nieuw draaiplateau bestellen...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 19:19

Sterkte Juval :(:)

Ik was mijn bodywarmer kwijt en dacht dat die nog bij mijn ouders lag, dus daarnaartoe gelopen. Sta ik binnen zie ik dat mijn vader aan het huilen is. Ben terug naar stal gegaan (ook duidelijk en terecht stil weggestuurd door mijn moeder). Ik kan er zo slecht tegen als mijn ouders slecht in hun vel zitten. Schiet dan gelijk in zo’n bewaar de vrede/schuldgevoel modus. En dan voel ik me ook weer zo’n how-can-I-make-this-about-me muts.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 19:54

_chou schreef:
Polarize schreef:

Nee ik moet echt alleen zitten haha, heb ook mijn eigen werkruimte/atelier thuis, dus het kan wel. Maar ik kom in mijn hoofd met "ja maar we gaan straks eten en dan moet ik halverwege stoppen, dus ik kan beter na het eten bezig." Terwijl we pas over 2 uur gaan eten en ik dan echt wel klaar ben :')

Aah, dan werkt de bieb inderdaad niet. Ik wordt veel productiever als ik niks anders kan doen en speciaal ergens heen ga om te studeren. En andere mensen om mij heen werkt voor mij heel goed.

Succes om toch nog iets gedaan te krijgen!

Ik heb één van de 2 kunstwerken geanalyseerd, nog extra informatie aan de bronnen toegevoegd en de tekst van mijn partner gecorrigeerd!

Het lastigste is nog bronvermelding, dit is een verslag voor kunstgeschiedenis, en we moeten kunstwerken over mythes analyseren. Laat griekse mythologie nou net één van mijn interesses zijn, waardoor ik er al veel over weet en zo de mythe van Icarus kan uitleggen. Maar nee, dat kan niet, alles moet met bronvermelding :+
En dan is goede artikelen over de mythe en de beteknis vinden nog best lastig :')

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 20:27

Dat ik vanmiddag mijn kind van de opvang haalde en werd aangesproken door een vader of ik een stagiaire was. Ik vind alleen mijn eigen kind leuk en ben 31. :')

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 20:29

Aan al die mensen die zichzelf zo belangrijk vinden :(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 20:36

Ik ben helemaal klaar met vandaag maar het is nog geen tijd om naar bed te gaan.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 20:38

Het lukt me niet om de contacten en bestanden van mijn vriend zn kapotte telefoon te krijgen.
Ben er al een paar uur mee bezig :+ . (Huawei p30- scherm geeft alleen nog in de hoek een beetje licht. Als iemand een idee heeft :Y) )

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 20:45

nicole_floor schreef:
Dat ik vanmiddag mijn kind van de opvang haalde en werd aangesproken door een vader of ik een stagiaire was. Ik vind alleen mijn eigen kind leuk en ben 31. :')

Nou, dat lijkt me toch een compliment ipv een ergernis: blijkbaar kan je goed met kinderen omgaan en zie je er nog piepjong uit. :)

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 21:17

Oppashond heeft best wat dezelfde trekjes als mijn overleden hond (die ik erg mis). Was al pittig.
Nu ligt hij op de plek waar mijn hond altijd lag, vrij typisch plekje, op dezelfde manier. Nope I'm done, even een mental breakdown.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 21:28

Nyaleti schreef:
Oppashond heeft best wat dezelfde trekjes als mijn overleden hond (die ik erg mis). Was al pittig.
Nu ligt hij op de plek waar mijn hond altijd lag, vrij typisch plekje, op dezelfde manier. Nope I'm done, even een mental breakdown.

Vraag of je hem mag hebben :D

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 21:30

Mijn huisbaas die zich totaal niks aantrekt van het feit dat hij niet in mijn huis hoort te komen als ik er niet ben… |o |o |o

Maar met de huidige woningmarkt kan ik geen kant op als alleenstaande… buiten de regio verhuizen is geen optie ivm werk en verder woon ik hier prima en is mijn huisbaas ook wel een vriendelijk iemand, hij bedoelt het oprecht niet slecht. Maar dat schende van mijn privacy flikt hij steeds (wel alleen als ik er niet ben). :roll: _-:( _-:( _-:(

(Mocht iemand nog advies hebben hoe ik het gesprek nog beter aan kan gaan, zonder al te veel ruzie te maken want het is wel mijn dak boven mijn hoofd en verder een goede man, hoor ik het graag via pb :Y) )

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 21:42

Ik zou zelf investeren in een ander slot op de deur. Binnenlopen zonder toestemming ook als huisbaas valt gewoon onder huisvredebreuk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:22

Dat ik vandaag een beetje op het randje zat van een mentale breakdown. Teveel prikkels op werk, teveel mensen in een kleine ruimte en allerlei mensen die wat kwamen vragen. Van het kantoorwerk wat ik wou doen is niks terrecht gekomen.

De druppel was wel de laptop in combinatie met de printer die dienst weigerde. Altijd zo als je al weinig kunt hebben dat die 2 dingen niet meewerken.

Zit sowieso wel een beetje op het randje. Ik voel mij echt niet goed... oorzaak is dit keer iets buiten werk wat net even teveel is. Gelukkig morgen al op de helft van deze ellendige week.

Morgen ga ik alleen op pad, telefoon maar op niet storen en even de natuur induiken op een plek waar ik altijd goed op kan laden. En even weg van huis en de omgeving hier zal mij goed doen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-24 22:52

Marktplaats en hanen te koop.

Waarom is nee moeilijk te accepteren. :roll:

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 07:54

We komen weer even terug op de felle koplampen :+
Ik kwam zonet iemand tegen met de mistlampen aan..nu is het ook mistig, maar zo midden in het dorp met lantaarnpalen aan is het zicht nou niet bepaald slecht :')

En dit weer..het is mistig, mijn haar ziet eruit alsof ik door een regenbui ben gelopen, volgens de app 7 graden, maar ik heb het echt goed warm met alleen een dunne jas aan. En toen ik op het station aan kwam was mijn bril beslagen

Verder gaat het goed hoor :j

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 08:02

Pff ik voel me echt 100 jaar oud vandaag

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 08:06

Telpeva schreef:
Ik ben helemaal klaar met vandaag maar het is nog geen tijd om naar bed te gaan.

Ik heb het gewoon gedaan. Kon helemaal geen lekkere houding vinden op bank dus dan maar bed. :')

Hier ergenis dat ik nog steeds last van buik heb -O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 08:13

Ik ervaar de gevolgen van mijn acties en het is niet eerlijk :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 08:33

De laatste week veel op de weg gezeten (en in de file gestaan) en heb een nieuwe verkeerergernis erbij. Ik ga altijd netjes aan de kant staan zodat motorrijders makkelijk kunnen passeren maar hoeveel er echt met een onverantwoorde rotgang langs komen sjeezen is niet normaal. En als ze dan vol op de rem moeten omdat iemand verderop niet helemaal aan de kant beginnen met roepen en handgebaren...

Is het zoveel gevraagd om als iedereen stilstaat er met aangepaste snelheid doorheen te rijden? Je schrikt je rot in de auto. Zelfde als er een rijstrook is afgesloten, dan gaan ze nog vol gas op de afgesloten rijstrook de rij auto's voorbij. Dat is niet de bedoeling jongens...

Verder ben ik toegelaten voor een uniek project en dat vind ik fantastisch, alleen moet ik er ook wat voor aanschaffen en dat had ik neit ingecalculeerd. Halve nacht wakker gelegen hoe ik dit nu moet regelen en nog geen antwoord gevonden. Het gaat om zeker 1500 euro dus ook niet een bedrag dat je even aan iemand vraagt om voor te schieten.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 08:56

Polarize schreef:
We komen weer even terug op de felle koplampen :+
Ik kwam zonet iemand tegen met de mistlampen aan..nu is het ook mistig, maar zo midden in het dorp met lantaarnpalen aan is het zicht nou niet bepaald slecht :')

Verder gaat het goed hoor :j

Mijn ergernis is meer dat met dit weer er ook minder begaafden zijn die helemaal zonder verlichting durven rijden... echt bizar stom.

Misschien ben je mij tegengekomen :o ik woon in het buitengebied en er was echt nauwelijks zicht, dus ik zet dan inderdaad alle mistlichten aan als ik de kinderen naar school breng, het kan zijn dat ik het vergeten ben uit te zetten toen ik even door het dorp reed om ze uit de auto te gooien. sorry! :)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 09:03

Zenuwachtig voor het laden, rijden met de trailer en sowieso het hele dierenarts gebeuren vanmiddag. Er gaat gelukkig een vriendin van mijn moeder mee.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 09:04

Gisteren teveel gedaan en daar mag ik vandaag nog even van nagenieten.