Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
fotolijstje schreef:Die ene gast geblokkeerd nadat ik met een vriendin naar hem ben toe gegaan voor verhaal.
Jahoooooorrr gaat die appen via een andere nummer..
Sabbientje schreef:Ontzettende hoofdpijn van alle emoties.
Mijn lieve poezebeest Fanny was vorige week ineens ziek als in niet meer willen eten. Naar de DA geweest. Toen kreeg ze weer een opleving. Maar dit weekend ging het helemaal mis en is ze overleden
Ik heb haar maandag ochtend dood gevonden.
En ik moet het logeerbed nog verschonen, want daar had Fanny op gespuugd, maar dan moet ik de logeerkamer in en zie ik haar favo ligplekje.
Nu is Luna haar zusje kwijt. na 14,5 jaar samen geweest te zijn.
En herinnerd alles in huis aan het hebben van 2 katsels.
purny schreef:fotolijstje schreef:Die ene gast geblokkeerd nadat ik met een vriendin naar hem ben toe gegaan voor verhaal.
Jahoooooorrr gaat die appen via een andere nummer..
Blokkeren die handel. Ik heb een lange tijd geleden iets stoms gedaan en ging een gozer van mijn vakantie in Marokko appen. Nu belt ie iedere keer met een ander nummer uit Marokko...
Elk telefoontje van de kamelenman uit Marokko gaat op de blok.
PotjeMayo schreef:Dat ik best snel zweet. Word er soms nogal onzeker van en ik vind het gewoon vreselijk irritant
Ik ken verder ook niemand anders die hier last van heeft :/
PotjeMayo schreef:Dat ik best snel zweet. Word er soms nogal onzeker van en ik vind het gewoon vreselijk irritant
MyWishMax schreef:PotjeMayo schreef:Dat ik best snel zweet. Word er soms nogal onzeker van en ik vind het gewoon vreselijk irritant
Heel veel mensen hoor! Hier ook en op bokt zijn er vaker topics over geweest. Het ks niet leuk maar je bent zeker niet de enige
Siers83 schreef:PotjeMayo schreef:Dat ik best snel zweet. Word er soms nogal onzeker van en ik vind het gewoon vreselijk irritant
Ik heb dit ook hoor! Bij de minste inspanning breekt vaak het zweet me uit, en ik krijg dan ook zo’n vreselijk rood hoofd. Heel vervelend
paars schreef:Vroeg? Dat is mijn normale bedtijdNu naar bed eindelijk moe. Wat aan de vroege kant maar het zei zo. Na die korte nachtjes mss beter zo. Stomme zomertijd.