Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:JudithGigi schreef:Net tijdens het in de tuin werken per ongeluk een takje behoorlijk hard in mn oog gekregen. Ik heb nogal een fobie voor ogen en schade daaraan dus nu lig ik al 5 minuten hyperventilerend op bed![]()
Iedere keer als ik probeer te kijken of er schade is word ik lijkbleek en zak ik in elkaar
Dit zou ik kunnen zijnMaar anders even langs de huisarts , ik ken ook iemand die dat had en is helemaal goedgekomen! Je bent in ieder geval niet blind dat is al een hele opluchting.
Marcella schreef:Dat die koopkracht verbetering dus niks voor stelt ik zou er zelfs 70 euro op achteruit gaan.
Zebrastreep schreef:Ik hoor buiten wat vreemde geluiden , alsof iemand met een hamer ergens op slaat. Niet rondom mijn huis dus ik kan ook niks zien door bomen en bosjes en omdat het natuurlijk donker is. Je zou zeggen de wind alleen het is niet constant.
Al wel even aantal keer naar buiten gekeken maar ik weet het niet... de hond slaat ook niet aan
Of iemand die nog heel fanatiek zijn huis staat te verbouwen. Maar als dit voor iemands huis gebeurd moet je daar wel wakker van worden.
Caira schreef:Gedroomd over zombie schapen wtf nou wakker dus in slaap vallen heb ik geen zin meer in, ik ben gewoon echt raar…
imaudy schreef:Zebrastreep schreef:Ik hoor buiten wat vreemde geluiden , alsof iemand met een hamer ergens op slaat. Niet rondom mijn huis dus ik kan ook niks zien door bomen en bosjes en omdat het natuurlijk donker is. Je zou zeggen de wind alleen het is niet constant.
Al wel even aantal keer naar buiten gekeken maar ik weet het niet... de hond slaat ook niet aan
Of iemand die nog heel fanatiek zijn huis staat te verbouwen. Maar als dit voor iemands huis gebeurd moet je daar wel wakker van worden.
Van die vreemde geluiden in de lucht? Zoek er maar eens op.
Zebrastreep schreef:Ik hoor buiten wat vreemde geluiden , alsof iemand met een hamer ergens op slaat. Niet rondom mijn huis dus ik kan ook niks zien door bomen en bosjes en omdat het natuurlijk donker is. Je zou zeggen de wind alleen het is niet constant.