Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 19:06

Mag de tompouce (2 stuks) in de winkel afhalen.
Dat is dan wel fijn. Ik kan 4 tompoucen niet kwijt.

Telpeva inmiddels gegeten?

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 19:12

Zebrastreep schreef:
JudithGigi schreef:
Net tijdens het in de tuin werken per ongeluk een takje behoorlijk hard in mn oog gekregen. Ik heb nogal een fobie voor ogen en schade daaraan dus nu lig ik al 5 minuten hyperventilerend op bed :')

Iedere keer als ik probeer te kijken of er schade is word ik lijkbleek en zak ik in elkaar

Dit zou ik kunnen zijn :') Maar anders even langs de huisarts , ik ken ook iemand die dat had en is helemaal goedgekomen! Je bent in ieder geval niet blind dat is al een hele opluchting.

No way, de vorige keer gingen ze met zo'n ijsstokje in m'n oog wrijven om te checken op beschadigingen #) gelukkig niet blind inderdaad, maar zie wel een klein beetje wazig ;(

Edit: licht loopt nu een heel klein beetje uit zegmaar met dat oog en dat maakt tv kijken echt bijzonder frustrerend:') volgende keer maar tuinieren met een vuurwerkbril op _O- _O-

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 19:55

Ik zou toch maar even gaan dan.. straks moet er toch iets gehecht ofzo dan ben je best zuur

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:00

Sintara schreef:
Ik zou toch maar even gaan dan.. straks moet er toch iets gehecht ofzo dan ben je best zuur

Hechten in een oog?? Laat me dan maar inslapen :evaw:

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:29

Urbanus schreef:
Nou ja, logisch toch? Ze willen er wel iets op verdienen.

De term 'misleiding' is wel van toepassing. Correct zou zijn; Bon voor 4 tompoezen voor de prijs van 2.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 20:40

luuntje schreef:
Mag de tompouce (2 stuks) in de winkel afhalen.
Dat is dan wel fijn. Ik kan 4 tompoucen niet kwijt.

Telpeva inmiddels gegeten?

Ja :') maar niet mijn bestelde maaltijdsalade waar ik op zat te wachten want die konden ze niet leveren.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:41

Timmer geluiden rond deze tijd. Lichaam in paniekmodus terwijl net lekker ging slapen.

Mensen zijn raar. Ik woon in een flat!

Naar boven gegaan. Oh ja het is nog geen midden in de nacht euhm nee?

Nu paniekerig ugh :\ vindt normaal fijn alleen maar nu is zo moment van even niet.
Laatst bijgewerkt door 8Eveline op 20-09-23 23:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 22:59

Dat de serie die ik kijk de aflevering eindigt met een evil clown lach. Raad eens waar ik vannacht over ga dromen zo. _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 23:19

Dat die koopkracht verbetering dus niks voor stelt ik zou er zelfs 70 euro op achteruit gaan.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 00:10

Marcella schreef:
Dat die koopkracht verbetering dus niks voor stelt ik zou er zelfs 70 euro op achteruit gaan.

Same, volgens de snelle berekening van de site van het nibud ga ik ook 72 euro per maand achteruit.
De energietoeslag voor 2022 mogen ze dan van mij ook wel een keer gaan storten, dan kan ik dat apart zetten en gebruiken om de komende gaten in 2024 op te vullen :') :roll:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 00:41

Ik hoor buiten wat vreemde geluiden , alsof iemand met een hamer ergens op slaat. Niet rondom mijn huis dus ik kan ook niks zien door bomen en bosjes en omdat het natuurlijk donker is. Je zou zeggen de wind alleen het is niet constant.

Al wel even aantal keer naar buiten gekeken maar ik weet het niet... de hond slaat ook niet aan

Of iemand die nog heel fanatiek zijn huis staat te verbouwen. Maar als dit voor iemands huis gebeurd moet je daar wel wakker van worden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 01:24

Zebrastreep schreef:
Ik hoor buiten wat vreemde geluiden , alsof iemand met een hamer ergens op slaat. Niet rondom mijn huis dus ik kan ook niks zien door bomen en bosjes en omdat het natuurlijk donker is. Je zou zeggen de wind alleen het is niet constant.

Al wel even aantal keer naar buiten gekeken maar ik weet het niet... de hond slaat ook niet aan

Of iemand die nog heel fanatiek zijn huis staat te verbouwen. Maar als dit voor iemands huis gebeurd moet je daar wel wakker van worden.

Van die vreemde geluiden in de lucht? Zoek er maar eens op.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 01:33

Ik heb mij vandaag opnieuw geërgerd aan de bokkers die zo onaardig deden tegen pokemon.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 01:57

Je mag overal behalve in dit topic andere bokkers / topics bespreken. Dus je kan dit beter even in het FZ topic zetten. Daar mag het wel, hier niet. :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 05:36

Gedroomd over zombie schapen wtf nou wakker dus in slaap vallen heb ik geen zin meer in, ik ben gewoon echt raar…

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 07:25

Vannacht ineens misselijk wakker geworden, maar gelukkig door kunnen slapen.

En vanmorgen de mail gekregen van GLS dat ze tussen 7.45u & 9.45u langs komen...
Das geen 08.00u wat ze melde.. :')

Ben gelukkig al wakker en ook meteen aangekleed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 07:31

In tijden niet zo slecht geslapen. Fijne vakantie zo. :z

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 07:31

MarlindeRooz schreef:
In tijden niet zo slecht geslapen. Fijne vakantie zo. :z

:(:)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 08:27

Caira schreef:
Gedroomd over zombie schapen wtf nou wakker dus in slaap vallen heb ik geen zin meer in, ik ben gewoon echt raar…

Zombie schapen... dat is wel een hele vreemde combinatie.

Ik droomde laatst dat max Verstappen mijn tandenborstel wilde lenen. Heel random.
Nadat ik wakker werd heb ik mij serieus afgevraagd, wat moet hij met mijn tandenborstel... mijn wederhelft heeft zo hard gelachen.

Logische verklaring was: door verkoudheid had ik last van mijn gebit. En die dag zou max racen in Singapore. Die wilde ik echt graag zien. :')

Dus misschien zit er bij jou ook wel een logische verklaring achter.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 08:50

De nacht na prinsjesdag had ik gedroomd dat ik een meet en greet had met de koning, ik was daar met een groep anderen en de koning ging helemaal los, dansen als John Travolta in Saturday Night Fever.

Ik denk dat dat komt door die hoera hoera hoera's waarbij ze met de armen omhoog gingen, mijn brein maakte daar midden in de nacht een mooie random combinatie van :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 08:51

imaudy schreef:
Zebrastreep schreef:

Van die vreemde geluiden in de lucht? Zoek er maar eens op.

Nee dat niet alsof iemand even een schutting in elkaar timmert :') Maar heb het daarna niet meer gehoord.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:11

Ik moet zo naar een gesprek waar ik totaal geen zin in heb. Het is iedere keer hetzelfde maar er komt totaal niks uit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:19

Zo jammer een collega waarmee ik een goede klik had gaat waarschijnlijk weg en dat komt een deel door hoe mijn andere collega's zich hebben opgesteld tegen die collega.

Gelukkig kan ik met iedereen goed opschieten en veranderd er voor mij niet zoveel ( behalve dat we niet meer kunnen roddelen en memes maken over werk) maar het is wel jammer.

Anderzijds geeft de collega ook wel een beetje snel op want ik heb het er nog met de manager over gehad hoe we dit communicatie probleem in dit team op konden lossen. En nu komen we weer met tekorten dat is ook wel vervelend maar ik ga / kan ook niet meer werken mijn rooster is al flink vol.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:25

Zebrastreep schreef:

Zijn ze niet ergens in de omgeving aan het heien?
Bij ons doen ze dat ook (vanaf 4uur in de ochtend :') ) en de wat kleinere palen die de grond in gaan klinken meer als timmeren bij ons dan echt die zware dreunen. En dat geluid komt ver als de wind je kant op staat. bij ons is het echt een km verder. Heb medelijden met de mensen die ernaast wonen :+

RenskeFrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 09:36

Ik wilde vanochtend mijn studieverslag af schrijven dus heb ik net een half uur gespendeerd om de juiste studie muziek uit te zoeken :j