Marcella schreef:Dat als je nu een afspraak wil maken pas volgende week pas plek is bij de huisarts.
Is eigenlijk te zot voor woorden.
Dat is geluk hebben tegenwoordig...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Schuur_ schreef:JustMe8484 schreef:Hij heeft zijn a diploma al. Soms zwemt hij mega goed, doet met alles mee een soms gaat het wat minder, laat hij de spannende/lastigere dingen voor wat het is (mn verder onderwater). En gister lukte het niet en gaat hij in de weerstand. Blijft aan de andere knt van t zwembad.
Maar wat hij dan vooral nodig heeft is iemand die hem vertrouwen geeft. Hem er doorheen praat en naast hem 'staat'. Niet iemand die gaat mailen dat t zo niet gaat lukken.
Er is wel een andere optie geboden, maar ik mis de meerwaarde daarvan en hoe dat naar B gaat leiden en de onderbouwing waarom het op deze manier niet gaat lukken...
Hoewel hij het uiteraard zelf niet weet voelt dit als een enorme afwijzing...
MDH wat een rot situatie zo.
Ik ben zelf ook weleens weggelopen en weet hoe het voelt als je dan niks hoort. Maar wat onwijs sterk dat je dit hebt gedaan!
Dat is niet leuk maar als zwemleraar is het ook heel lastig om zoveel aandacht op 1 leerling te zetten als er nog 4 of 5 anderen ook staan te wachten. Niet leuk maar uiteindelijk betaalt iedereen dezelfde prijs en is het ook wel de bedoeling dat de aandacht enigszins evenredig wordt verdeeld.
Is het een optie dat jij mee in het bad gaat om je zoon te helpen op de moeilijke momenten met de instructies van de leraar? Of anders een paar privelessen boeken om hem erdoorheen te helpen?
xPabloBokt schreef:Moet straks een holter laten plaatsen omdat ze mijn hart drie dagen gaan monitoren i.v.m. elke avond extrasystolen als ik naar bed ga. Heb alleen zo veel verschillende varianten gezien en ik zie er enorm tegenop om drie nachten met zo'n ding te moeten slapen.. hopelijk hebben ze een beetje een moderne en zit ik niet met zes miljoen kabels opgescheept..
Telpeva schreef:Jeetje die treden die zien eruit, is dat schade door dat 'schoonmaken'?
Lestrange01 schreef:xPabloBokt schreef:Moet straks een holter laten plaatsen omdat ze mijn hart drie dagen gaan monitoren i.v.m. elke avond extrasystolen als ik naar bed ga. Heb alleen zo veel verschillende varianten gezien en ik zie er enorm tegenop om drie nachten met zo'n ding te moeten slapen.. hopelijk hebben ze een beetje een moderne en zit ik niet met zes miljoen kabels opgescheept..
Sterkte, ik vond een nacht eerlijk gezegd al afzien.
MarlindeRooz schreef:Krijg nog veel geld van iemand en diegene zegt dat ze het heeft overgemaakt maar dat er een fout bij de bank is. Maar ik heb het dus nog steeds niet.
En het is vorige week dinsdag overgemaakt…