Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 10:52

Marcella schreef:
Dat als je nu een afspraak wil maken pas volgende week pas plek is bij de huisarts.

Is eigenlijk te zot voor woorden.

Dat is geluk hebben tegenwoordig...

xPabloBokt
Fotograaf

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-23 10:53

Dan heb ik veel geluk, ik kan regelmatig nog dezelfde dag of de volgende dag terecht..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:07

Is vaak op basis van spoed of minder spoed dat je ingepland wordt bij de huisarts.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:11

Gisteren gepland om een dagje woonboulevard te doen, maar wederom migraine na het rijden. Daar gaat je dag. Vandaag nog steeds last van hoofdpijn. Gelukkig haalt mijn moeder vandaag mijn medicijnen weer op.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:26

Dat iemand heeft lopen "schoonmaken" met vermoedelijk iets al chloor, het over de trap heeft gespoten, een beetje water heeft gebruikt, niet ervoor gezorgd heeft dat het veilig was vervolgens voor de dieren, en mijn buren het hebben moeten schoonmaken en zelf hebben lopen boenen.
We hebben dankzij de ring camera een vermoeden wie het was...en dat maakt de verbazing alleen nog maar groter.
Afbeelding
De trap ziet er niet uit, en dit had zo anders af kunnen lopen voor de dieren die er langs gaan.
Om nog maar te zwijgen over die rotkat die door de kier van de deur is geglipt om er te gaan sproeien dus nu ziet het er niet uit, is het niet schoner geworden en meurt het alsnog naar urine -:(-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 11:55

Jeetje die treden die zien eruit, is dat schade door dat 'schoonmaken'?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-23 12:10

Moet straks een holter laten plaatsen omdat ze mijn hart drie dagen gaan monitoren i.v.m. elke avond extrasystolen als ik naar bed ga. Heb alleen zo veel verschillende varianten gezien en ik zie er enorm tegenop om drie nachten met zo'n ding te moeten slapen.. hopelijk hebben ze een beetje een moderne en zit ik niet met zes miljoen kabels opgescheept..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:20

Tigress, zijn chloor strepen ja.
Puur uit de fles zo opgegooid maar kan alsnog dat die persoon flink heeft gescrobt oid maar dat krijg je er niet meer af.

Lyme laten testen bij de huisarts, vage uitslag terug krijgen. Aan de huisarts gevraagd wat nu want het is algemeen bekend dat die test niet betrouwbaar is (bron oa RIVM).
Assistente net aan de lijn "ja wij vinden die test betrouwbaar"
Oké fijn dat jij dat vindt maar het is dus bekend dat dat niet zo is.
Advies had de huisarts verder ook niet.

fiets tof. Lekker naar een prive kliniek om voor honderden euro's een betrouwbare test te laten doen.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 12:22

Schuur_ schreef:
JustMe8484 schreef:
Hij heeft zijn a diploma al. Soms zwemt hij mega goed, doet met alles mee een soms gaat het wat minder, laat hij de spannende/lastigere dingen voor wat het is (mn verder onderwater). En gister lukte het niet en gaat hij in de weerstand. Blijft aan de andere knt van t zwembad.
Maar wat hij dan vooral nodig heeft is iemand die hem vertrouwen geeft. Hem er doorheen praat en naast hem 'staat'. Niet iemand die gaat mailen dat t zo niet gaat lukken.
Er is wel een andere optie geboden, maar ik mis de meerwaarde daarvan en hoe dat naar B gaat leiden en de onderbouwing waarom het op deze manier niet gaat lukken...

Hoewel hij het uiteraard zelf niet weet voelt dit als een enorme afwijzing...

MDH wat een rot situatie zo.
Ik ben zelf ook weleens weggelopen en weet hoe het voelt als je dan niks hoort. Maar wat onwijs sterk dat je dit hebt gedaan!

Dat is niet leuk maar als zwemleraar is het ook heel lastig om zoveel aandacht op 1 leerling te zetten als er nog 4 of 5 anderen ook staan te wachten. Niet leuk maar uiteindelijk betaalt iedereen dezelfde prijs en is het ook wel de bedoeling dat de aandacht enigszins evenredig wordt verdeeld.

Is het een optie dat jij mee in het bad gaat om je zoon te helpen op de moeilijke momenten met de instructies van de leraar? Of anders een paar privelessen boeken om hem erdoorheen te helpen?

Dat snap ik en ik vraag ook niet om meer aandacht oid. Maar zeg dan gewoon dat je vind dat je m niet genoeg aandacht kan geven en dat je denkt dat het daardoor niet gaat lukken. Niet alleen maar zeggen dat t niet gaat lukken zonder onderbouwing.

Echt privé les geeft deze zwemschool niet ivm kosten. Daar had ik zelf al naar gevraagd. Ik ga nu om meer onderbouwing vragen en hoe de geboden optie tot B gaat leiden.
Daarnaast ga ik een aantal andere locaties bellen om te kijken wat de opties daar zijn, er zijn plekken met kleinere groepen en wel privéles...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:09

xPabloBokt schreef:
Moet straks een holter laten plaatsen omdat ze mijn hart drie dagen gaan monitoren i.v.m. elke avond extrasystolen als ik naar bed ga. Heb alleen zo veel verschillende varianten gezien en ik zie er enorm tegenop om drie nachten met zo'n ding te moeten slapen.. hopelijk hebben ze een beetje een moderne en zit ik niet met zes miljoen kabels opgescheept..

Sterkte, ik vond een nacht eerlijk gezegd al afzien.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:12

Sterkte!
Ik erger me aan mijn eerste dag werken na vakantie :') mijn collega heeft naast zn werk een webshop gestart en is alleen nog maar daarmee bezig

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 13:31

Telpeva schreef:
Jeetje die treden die zien eruit, is dat schade door dat 'schoonmaken'?

Jup
We klagen wel vaker onderling dat we flink betalen voor dames die een natte doek over de grond aaien en het dweilen noemen, en hoe de rest met een droge doek wordt "afgenomen", maar dit is dan weer de andere kant uit -O-

Nyaleti, die personen schrobben niet is ons al vaker opgevallen. De groene stip op de vloer waar anderhalf jaar geleden een rookbommetje is afgestoken in ons trappenhuis, is er nog steeds. Van wat ik heb begrepen van m'n buren die daarna hebben staan poetsen om het weer veilig te maken voor onze dieren, konden ze nog een dikkere substantie her en der van de trappen halen. Daardoor dacht ik aan iets van dikbleek wat uit de fles gegoten kan zijn. Maar je kan je voorstellen dat als mijn buren dat nog konden doen, er niet geschrobt is :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-23 13:51

Lestrange01 schreef:
xPabloBokt schreef:

Sterkte, ik vond een nacht eerlijk gezegd al afzien.

-O-

Als ik na 1 nacht zoiets heb van ik trek het niet meer dan bel ik gewoon dat ik wil stoppen. Anders functioneer ik de rest van de week niet en dat is wel echt even poedersuiker voor mijn onderzoek

pjer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:15

aan gras... Ik had ooit bedacht dat het leuk is om gras in de voortuin te hebben. Toen kwamen er her en der een paar plantjes tussen en wat bollen. Heel leuk.. allen dat pokke gras groeit dus veel harder dan die planten en het is niet te maaien zo. oh en de helft van mijn mooie gras is destijd verdrongen door van dat dikke raaigras van de gemeente. dat groeit dus nog harder.
Net dus maar met de strimmer een beetje tussen de planten staan porren om in iedergeval de tulpen weer zichtbaar te maken.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:16

Afspraak om 15u met m'n leidinggevende, zit nog steeds te wachten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:26

Dat bokt niets doet tegen wappies.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:34

Een of ander schooluitje in de trein.
Ga fietsen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 15:44

Krijg nog veel geld van iemand en diegene zegt dat ze het heeft overgemaakt maar dat er een fout bij de bank is. Maar ik heb het dus nog steeds niet. :+

En het is vorige week dinsdag overgemaakt…

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:13

MarlindeRooz schreef:
Krijg nog veel geld van iemand en diegene zegt dat ze het heeft overgemaakt maar dat er een fout bij de bank is. Maar ik heb het dus nog steeds niet. :+

En het is vorige week dinsdag overgemaakt…

Ongeloofwaardig dan, kan diegene laten zien dat t is over gemaakt? :+

Ze hebben hier in de speeltuin het zand omgewoeld, heel zware bedoeling nu voor de kinderen om doorheen te banjeren, maar ook voor mij. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:26

Longfunctie toch weer slechter dan de vorige keer. Zijn maar paar procenten, maar toch.

Normaal ook over 6 maanden afspraak nu toch eerder. -O-

En voor de rest pingpong bal in mijn nek (bekend chronisch spier probleem), tennisbal op mijn rug (ook bekend chronisch probleem) en nu ook tennisbal op mijn schouder.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 11-04-23 16:30, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:27

Nee maar durf dat niet te vragen want straks zie ik het nooit weer terug. :+

Wacht vandaag nog wel even af haha.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:45

Dat communicatie over iets dat spoed heeft zo lastig is als het bedrijf in de Filipijnen zit :')
Rottig tijdverschil..

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:46

MarlindeRooz schreef:
Nee maar durf dat niet te vragen want straks zie ik het nooit weer terug. :+

Wacht vandaag nog wel even af haha.

Speel het anders.
Vraag of ze iets van bewijs van jou nodig heeft om aan te tonen dat er iets mis is gegaan bij de bank.

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 16:52

Ik heb net zo leip hard mn been gestoten tegen de stoel- doet nog steeds pijn en is helemaal blauw

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-23 17:52

Bijholteontsteking + oorontsteking, jezus wat een pijn