Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 19:29

Avelienvd schreef:
Ben er ook al wel klaar mee. Helft van de profielen zijn nep.

Van de week een beetje jammer.
Begon met: hoi lekker ding.
Nou vind ik dat een beetje puberaal dus reageerde van joh dat zeiden we toen we 20 waren.
Zijn reactie: ja maar ik voel me ook 20 lekkerbekkie...
Ja dan ben ik al weer klaar

Haha die snap ik wel ergens...
Ik had laatst voor de eerste keer een nep profiel. Vergeten te melden. Of dat zin heeft?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 19:43

Lekkerbekkie.

Die had echt een “ja sorry ik kom maar niet van die vislucht af” terug gekregen. :

Ik kom weinig nepprofielen tegen? Nu tinder ik sowieso niet meer. Als ik al swipe is het op Hinge. Dan heb je veel meer informatie.

Maar ik ben zo content alleen dat ik dat de komende tijd niet wil verpesten.

ReadTheRulez

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 21:42

Tinder lijkt bij mij ong 40% nepprofiel te zijn, echt rete irritant

ikbencarmen

Wat vinden jullie van de app breeze?

Zertab

ikbencarmen schreef:

Ik vind het niets. Nul filtering van te voren...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 21:43

Mannen? Ik zie dat echt niet terug. Ligt misschien aan de leeftijd + locatie combinatie?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 21:46

Ja heel veel nep op tinder.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 21:48

ikbencarmen schreef:

Ik vind het wel een leuk concept. Je komt nog eens in kroegjes waar je anders niet komt :+ . Ook fijn dat er iemand een oogje in het zeil houdt.
Mijn Breeze date van gistern was gezellig, maar ook niet méér dan dat. Dus drankje gedaan en daarna naar huis.

Tinder gebruik ik eigenlijk niet meer. Idd vanwege de nepprofielen. De Facebook dating app gebruik ik heel zelden. Ik denk dat ik nog het meest Feeld gebruik. Al wordt dat ook steeds minder leuk nu het tinder volk er ook heen komt.
Maar eigenlijk... Ben ik een beetje appmoe en ben ik ook te druk voor echt daten :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 22:00

En heeel veel tussen de 30-55 “weet ik niet”. Bijzonder dat je dan nog steeds niet weet wat je wil.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 22:25

Hier ook best veel nep profielen. Meestal zie je al aan de foto's dat ze te gemaakt zijn.
Ik snap werkelijk niet waarom je nep profielen zou maken, maar goed.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 08:08

Wat schiet je op met een nepprofiel dan?

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 08:20

Mss hopen ze dat het met het gesprek zo goed klikt dat hun leugen vergeven wordt? Of mss gewoon verveling.

M'n ex had ook een fake profiel. Of nouja z'n foto's waren echt. Die had ik gemaakt. Maar de info was allemaal gelogen (opeens had hij werk en een opleiding) en hij had een andere naam. Ik had toen een match om te vragen waarom, maar hij dacht dat hij ermee weg zou komen. Uiteindelijk is het hem ook gelukt om er een relatie uit te halen.

Dinsdag was m'n date bij mij en sindsdien heb ik het gevoel dat hij de fundering van m'n muur aan het slopen is. Enerzijds voelt het wel fijn zo'n beginnende kriebel. En van de andere kant moet ik mezelf inhouden om niet in paniek te schieten. We gaan moedig voorwaarts :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 08:27

Capopje alleen maar fijn dat het dan zo rustig gaat! Hopelijk blijft het zo geleidelijk gaan en voelt het goed voor jullie beide!

Nepprofielen snap ik ook niet.... en dat er dus ook serieus vrouwen zijn die erin trappen?

Ook heel veel AI profielen, soms als ik niet goed oplet dan swipe ik ze per ongeluk. Ze heten altijd anders dan hun tindernaam. Verschrikkelijk :+

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:05

Hier weinig nepprofielen (ik gebruik Bumble)
Ik weet van mannelijke vrienden dat de nepprofielen vaak worden gebruikt voor oplichting enzo, weet niet hoe dat zit met neppe mannen hahahaha.

Gisteren een tweede date gehad maar ik denk niet dat ik door ga voor een derde date. Het was een gezellige date en ik heb mij prima vermaakt maar ik voel geen aantrekkingskracht op die manier. Ook viel het mij tegen dat hij niet een keer een compliment heeft gegeven over hoe ik eruit zie. Klink misschien ijdel maar ik doe mijn best om er leuk uit te zien. Ook kwam de tikkie wel erg snel na de date wat ik toch een afknapper vind. Van tevoren afgesproken om te splitsen geen probleem maar 10 min na de date gelijk ontvangen vind ik te snel.

Dus we gaan we verder met swipen :o

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:10

Ik snap je gevoel hoor, wat niet is, is niet....

Maar kun je een tikkie echt te snel sturen?
Ik vergeet het vaak juist, dus kan me voorstellen dat er meer mensen zijn die dat hebben en daardoor het maar gelijk doen.

Of misschien voelde hij de klik ook niet een wilde het snel afgewerkt hebben, ook een optie natuurlijk.....

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:24

Ik ben tegenwoordig laks met tikkie sturen, om die reden vind ik het zo gready overkomen ofzo. Maar mijn vriendinnen zeuren er echt om als het niet snel genoeg komt. Ik zou een tikkie met een date ter plekke afhandelen, zeker als ik het niet voel. Een ander kan niet ruiken of jij graag snel of niet, of hoe snel je een tikkie wil ontvangen dus dat zou ik een rare afknapper vinden als je afspreekt om te splitten.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 13:52

Ik vermoed dat het en/en/en is? Wanneer het superleuke date was en je afspreekt om te splitten, zou je hier ws helemaal niet raar van opkijken dat een tikkie meteen eraan komt. Das in mijn ogen ook niet zo raar want wanneer je naar de fiets/auto loopt of op een bus/trein wacht, stuur je dit meteen ff.
Maar loopt het niet echt lekker, kan dit juist verkeerd vallen..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 15:43

Capopjekop ik vind je dapper. Gewoon rustig aan doen zodat het lijntje niet breekt en het vlindertje aarzelend haar vleugeltjes kan uitslaan. "Doucement"!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 21:31

Marocje schreef:
Ik vermoed dat het en/en/en is? Wanneer het superleuke date was en je afspreekt om te splitten, zou je hier ws helemaal niet raar van opkijken dat een tikkie meteen eraan komt. Das in mijn ogen ook niet zo raar want wanneer je naar de fiets/auto loopt of op een bus/trein wacht, stuur je dit meteen ff.
Maar loopt het niet echt lekker, kan dit juist verkeerd vallen..

Dat denk ik ook ja. Jammer dat het hem niet is, maar je hebt het iig geprobeerd

Ik vind het juist fijn als mensen meteen een tikkie sturen. Dan is het klaar en hoef ik niet te zeuren om te mogen betalen :') je kunt het maar geregeld hebben en dan krijg je ook nooit gedoe over geld.

Dank je Pien. Ik voel me eerder bambi op ijs dan dapper :')

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 22:55

Steenbok goed dat je het van je af hebt geschreven. En heel fijn dat het al een beetje lijkt te helpen.
Wat herken ik je gevoel, hopelijk krijg je iniedergeval je antwoord of het nou leuk is of niet als het voor jou rust geeft (en je het een plekje kan geven) is het goed!

Capopjekop, wat fijn zeg dat je zo’n leuke date heb en dat er stiekem kriebels komen <3
Mag ik vragen waarom je in paniek zou schieten? (Ben lang weg geweest hier dus niet alles mee gekregen).
Het is je gegund :(:)

Bling, vervelend dat het zo is gegaan, maar wat er niet is is er niet heel simpel!
Ik ben daar zelf niet zo moeilijk in met de tikkie maar kan me wel inbeelden dat zo snel wel iets te gek is.
Je komt vanzelf wel weer iets tegen!!

Hier is 1 van de 2 gesprekken dood gevallen en met 1 echt wel hele dagen door app contact.
Zijn auto is helaas in de garage nu en hij gaat maandag op vakantie, helaas heeft hij zijn auto nog niet terug om wat te gaan doen dus hij gaat proberen nog wat te regelen voor zondag en anders belooft die direct na zijn vakantie langs te komen om wat te gaan doen!
Dus ben benieuwd haha!

Vind het zelf enorm spannend tot nu toe nog geen rode vlag kunnen ontdekken en is hij super supportive en op die vlakke echt wel wat ik zoek in een man!

Maar merk dat door alle oliebol die ik wel heb gehad dat ik het wel lastig vind…
Heb altijd ‘foute’ personen gehad die vreemd gingen, respectloos waren en heel de andere rotzooi.
Op een of andere manier trek ik altijd naar zulke mannen en is daar de ‘vonk/spark’ altijd snel maar bij de mannen die daadwerkelijk goed voor me zouden zijn blijft dat vaak uit :')

Maargoed ik wacht het rustig af ben iniedergeval voor nu ff gestopt met swipen eerst kijken waar dit schip strand, alles op het gemakje :j.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-25 23:31

Zonnetje81 schreef:
En heeel veel tussen de 30-55 “weet ik niet”. Bijzonder dat je dan nog steeds niet weet wat je wil.

Ik ben juist op deze leeftijd overgestapt naar weet ik niet haha.
Terwijl ik het juist altijd goed wist. Toch het vertrouwen na een lange relatie kwijt en m'n littekens eraan op gedaan. Vrijgezel zijn is leuk, vaste scharrel is leuk, een relatie is leuk. Maar vooral geen gezeur en gezeik haha. Dus weet ik niet is best passend :') zal van het moment en de persoon afhangen. Ene dag denk ik whoehoe scharrelen. Wie zal ik appen. Andere moment denk ik, ik hoef nooit iemand meer. Zoek het uit :') en daarna denk ik ach toch best fijn misschien weer iemand waarmee je het leven deelt.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:08

@happy_hippie: ik heb een toxische relatie gehad waarin mijn vertrouwen flink beschadigd is geweest. Dus ik heb eigenlijk heel lang gedacht van yolo, gewoon lekker daten maar vooral niemand te dicht bij laten komen. Zodra ik maar een minuscuul klein vlaggetje zag met een enigszins rode tint dan was ik weg.

Dus eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal als wat jij schrijft. Goed dat je lekker rustig aan doet. En bewust zijn van je eigen patronen is stap 1. Wie weet wat er gebeurt als je een groene vlag wat langer de kans geeft om te leren kennen. Wellicht komt die vonk dan later alsnog. Het zou leuk zijn als jullie voor zijn vakantie nog kunnen afspreken.

Ik merk iig dat ik nu andere kwaliteiten meer waardeer dan toen ik jonger was. Dan dacht ik al snel dat iemand te lief zou zijn en dat ik eroverheen zou walsen of dat het saai zou worden. Maar ik ben het zorgzame en rustige type meer gaan waarderen.

Dat is wel herkenbaar Steenbok :')

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:13

capopjekop, Idd beide net wat anders maar in de basis/ preciepe hetzelfde :j
Ik ga het zeker langer de kans geven ook heb totaal geen haast.

Zelf probeer ik er nu zo in te staan van okay leven is te kort om overal over in te gaan zitten etc. wat heb ik te verliezen?
Wie weet word het hartstikke leuk en zo niet dan stop je het/ ga je weg, zolang je maar doet waar je achter staat en gelukkig van word.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:26

Dus dan is het precies wat ik denk, alle mensen met 'weet ik niet' fladderen maar wat in de rondte. Dat zijn er nogal wat. Als je zo iemand date weet je totaal niet welke richting het op gaat. Dan wordt de spoeling wel heel dun en mannen verschuilen zich daar nog meer achter om maar 'wat te doen'. Ik wil wel als ik een date heb dat hij de intentie heeft om iets serieus/voor langere tijd op te bouwen.

Je ziet daarmee dat mensen nog minder commitment naar elkaar hebben, zichzelf niet willen/kunnen geven etc. Best schokkend. Precies de wegwerpcultuur die steeds erger wordt.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:43

Dat serieuze kun je wel bespreken gelijk je eerste date. Dat deed mijn man ook en ook al schrok ik daarvan, ik begreep het wel.
Ik kwam totaal bleu op die "markt", maar hij vertoefde daar al een tijdje en hij vond me erg leuk. Bij ons heeft de uitspraak:" ik wil graag gaan voor het echie maar als jij dat niet wil prima dan gaan we voor een avontuurtje maar dan stel ik me ook niet open en ga ik me niet binden" ervoor gezorgd dat het gelijk een serieus en erg grappig vertoeven was. Want in feite zei hij daarmee indirect dat hij het niet fijn vond als ik met zijn gevoelens ging spelen. En dat heb ik gelijk heel serieus genomen want hij was een stuk ouder als ik, dus ik begreep dat wel. Dus ik denk dat dit iets is voor de eerste date.
We maakten ook grapjes dat we het zouden houden bij de kinderen die er al waren (ik was al na de meno pauze of zat er midden in). Hahaha