[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:05

Mars schreef:
Hanneke137 schreef:
Mijn man heeft gisteren een nieuwe auto gekocht en wij zijn 3 maanden geleden getrouwd. Maar hij heeft dus meer een gezinsauto gekocht. Al weet iedereen om ons heen dat wij geen kinderen willen. Kreeg toch de vraag of ik niet toch zwanger was.... :Y) Met een dikke knipoog natuurlijk!!

Herkenbaar! Wij hebben ook een grotere auto gekocht. Dan is er altijd wel een bijdehandje die even de ‘maar jullie hebben toch geen kinderen?’ Opmerking moet laten vallen. Argh.

Dit is ons ‘kind’ van nu 10 maanden, we zijn echt dolgelukkig met haar <3

haha ja ik zei dus ook meteen; onze katten passen prima achterin <3

Prairy

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 09:38

Mijn auto heeft geen achterbank meer, dat is makkelijk. Hij is wel heel groot :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 10:37

Wij hebben ook een stationwagen. Maar dat is zodat IKEA pakketten erin passen. :+

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 13:31

Ja hier een caddy met 2 zitplaatsen en mijn vriend hetzelfde. Wel makkelijk. Veel laadruimte, geen lifters :D

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:30

Ik las net een LinkedIn post van iemand die een zij-instroom traject voor leerkracht is begonnen en nu stage loopt bij de kleuters. Haar post sloot af met "Toen het eerste kleverige handje mijn vinger stevig omsloot en niet meer los liet, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt".

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het eerste het beste kleverige handje wat mijn vinger omsluit en niet meer loslaat laat mij vooral janken, denk ik :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:32

Blij worden van ziektekiemen is een ding, blijkbaar.

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:43

Janken?

Met walging naar mijn hand kijken en dan heel hard weg lopen.

Al kan ik me niet bedenken hoe ze me daar ooit binnen gekregen zouden hebben überhaupt :+

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:50

Ik kom niet dichtbij genoeg dat die kleverige grijpers bij me in de buurt kunnen komen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 08:57

Nog erger: die kleverige klauwtjes die je een half afgesabbeld koekje aanbieden. :r

En moeders die dat dus doodleuk in hun mond stoppen :r :r

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 09:01

VuurVleugels schreef:
Ik las net een LinkedIn post van iemand die een zij-instroom traject voor leerkracht is begonnen en nu stage loopt bij de kleuters. Haar post sloot af met "Toen het eerste kleverige handje mijn vinger stevig omsloot en niet meer los liet, wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt".

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het eerste het beste kleverige handje wat mijn vinger omsluit en niet meer loslaat laat mij vooral janken, denk ik :=

Ik trok een heel vies gezicht toen ik dit las, denk dat dat genoeg zegt :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 09:04

Ik dacht dat ze zou gaan schrijven wist ik dat ik toch de foute keuze had gemaakt.

Ieeuw gatver.
Moeders die dat bij hun eigen telg oké vinden snap ik nog.
Maar dat gore van een ander. Yuk

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 09:42

Sherivey schreef:
Nog erger: die kleverige klauwtjes die je een half afgesabbeld koekje aanbieden. :r

|(

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-24 12:27

Sherivey schreef:

Wij hebben zo'n koppel vrienden die dat doen. In hun eigen woorden: dat is gewoon makkelijker.
Nee schatjes, dat is goor. Punt. Klaar. :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 13:20

Kat, boek en tuin <3 . Knappe jongen die me uitgelegd krijgt hoe mijn vakantie beter zou worden van kinderen
Afbeelding

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 13:22

Gisteren bij mijn schoonouders kregen we uitgebreid te horen dat ons neefje verkouden is en het snot uit zijn neus druipt bij alles wat hij doet :r

Gloriosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-24 14:55

Echt iets wat je graag uitgebreid wil horen :r

Zon, kat, boek, wat wil je nog meer <3

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 09:50

Afbeelding
:)

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 12:13

Oh, dan zou ik in ieder geval een goede moeder zijn. Das al heel wat!

Daarover gesproken: mijn vader zei laatst dat ik vooral niet aan kinderen moet beginnen, want dat zou ik niet trekken. En goed, ik wil geen kinderen dus écht heel erg van toepassing is het niet, maar ik vond het wel echt een banketstaaf opmerking. -O- Ik denk dat ik namelijk een hele goede moeder zou zijn, ik wíl het gewoon niet. Maar dit was echt 'nou bedankt he pap, weer goed voor het zelfvertrouwen dit'...

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 12:21

fleurtjeuh schreef:
Ik heb dit jaar gekeken of t nuttig was om aanvullende verzekerd te zijn alvorens ik voor een sterilisatie ga vragen.
Maar na alle super hoge kosten en t feit dat mn werk failliet is, toch besloten het nog even voor me uit te schuiven.
Wil wel ergens dat jaar wat stappen gaan zetten om te kijken of mijn eigen huisarts me wil doorverwijzen naar een gynaecoloog voor sterilisatie of dat ik ook nog op zoek moet naar een andere huisarts.

Het is zeker super nuttig om dat uit te zoeken, ik ben gesterriliseerd en heb dat echt na gekeken want de rekening was ongeveer €1800 en die is dus volledig vergoed… dat was mij wel een extra verzekering waard ( toen had ik ook nog Extra fysio nodig dat jaar dus ook daarvoor was de extra verzekering het allemaal waard

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 12:29

VuurVleugels schreef:
Oh, dan zou ik in ieder geval een goede moeder zijn. Das al heel wat!

Daarover gesproken: mijn vader zei laatst dat ik vooral niet aan kinderen moet beginnen, want dat zou ik niet trekken. En goed, ik wil geen kinderen dus écht heel erg van toepassing is het niet, maar ik vond het wel echt een banketstaaf opmerking. -O- Ik denk dat ik namelijk een hele goede moeder zou zijn, ik wíl het gewoon niet. Maar dit was echt 'nou bedankt he pap, weer goed voor het zelfvertrouwen dit'...

Vind je dat een belediging? Ik heb toevallig gisteren ongeveer hetzelfde gesprek gehad met een vriendin. Redenen waarom ik geen kinderen had etc, en goede moeder zijn etc.

We kwamen tot de conclusie dat ik zeker wel een goede moeder zou zijn, echt wel goede normen en waarden zou kunnen meegeven, maar dat IKZELF er hoogstwss niet gelukkig van zou worden om constant voor een kind te moeten zorgen zeg maar.

Dus op dat vlak zou ik dat gewoon ook niet trekken om een kind op te voeden én ook nog zelf helemaal happy en gelukkig te zijn zeg maar. Neem ik zeker niet op als een belediging en ik denk ook niet dat dat van je vader zo bedoeld was?

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 12:39

Ik snap je redenatie, maar er is nog één en ander aan voorgeschiedenis met mijn vader wat maakt dat ik er vrij zeker van kan zijn dat het wel degelijk bedoeld was als "dat kan jij niet". Dat is namelijk een beetje een trend in ons gezin helaas. En dat vond/vind ik erg vervelend. Mocht ie het wel bedoeld hebben als "je zou het wel kunnen maar ik denk niet dat je er gelukkig van zou worden", dan is 't een ander verhaal inderdaad.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-24 12:57

aha, dat is wel een andere context natuurlijk... Nu, je weet dus ook vanwaar het komt en er zit in die relatie / omgang wel al meer verkeerd, dus dan zou ik aan dergelijke uitspraken geen waarde hechten, je weet zelf beter!

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 13:37

Oh meiden.. ik zit hier op een terras in Oostenrijk en er is een kind (jaar of 4/5) die een totale meltdown heeft.. hij is al ruim een uur aan het schreeuwen en krijsen. Zijn vader en moeder krijgen hem maar niet stil en hij krijst de hele boerderij bij elkaar.

Nu kan ik hier niet aan ontsnappen want ik woon in het huis naast het cafe en ik kan hem binnen ook horen.

Ik gok wel dat het zo snel stil zal zijn want hij heeft amper nog een stem over van al het gekrijs.

Edit: de reden dat ik dit deel, een reminder voor mezelf dat ik écht geen kinderen wil. Dit gun je niemand.. ik heb zo'n medelijden met deze vader (moeders is inmiddels weggegaan)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 14:30

Maar je krijgt er zoveel voor terug.

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-24 14:33

HopeMyDay schreef:
Oh meiden.. ik zit hier op een terras in Oostenrijk en er is een kind (jaar of 4/5) die een totale meltdown heeft.. hij is al ruim een uur aan het schreeuwen en krijsen. Zijn vader en moeder krijgen hem maar niet stil en hij krijst de hele boerderij bij elkaar.

Nu kan ik hier niet aan ontsnappen want ik woon in het huis naast het cafe en ik kan hem binnen ook horen.

Ik gok wel dat het zo snel stil zal zijn want hij heeft amper nog een stem over van al het gekrijs.

Edit: de reden dat ik dit deel, een reminder voor mezelf dat ik écht geen kinderen wil. Dit gun je niemand.. ik heb zo'n medelijden met deze vader (moeders is inmiddels weggegaan)

Even heen lopen en terugkrijsen dat ie zn bek moet houden.
Iedereen -incl ouders- zal je dankbaar zijn :)