Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:45

Waarschijnlijk zitten er ook vleermuizen in Cer. Bij ons achter zijn drie bomen illegaal gekapt, maar daar zaten ook vleermuizen in dus die had eigenlijk niet gekapt mogen worden want vleermuizen zijn beschermd :j. Hoornaars zaten er ook in, maar dat is weer een ander verhaal :')

Cer

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 13:48

Er is hier al een boom illegaal gekapt (jaja google is handig) door de Verhuurder (nieuwe huurder vond t echt zonde).
Vleermuizen! Ja die hebben we ook.. :j
Maar zitten die in bomen dan? (ik kijk teveel draculafilms denk :') )

Die muziek als je rustig buiten zit is echt ruk :n zo jammer dat daar niks aan gedaan kan worden...

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:37

Zucht, bokt foto upload doet t niet, oh en smilies blijkbaar ook niet?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:38

Maddy_Paola schreef:
Zucht, bokt foto upload doet t niet, oh en smilies blijkbaar ook niet?

;(

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:39

Smilies wel!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:46

Dat ik net een week vrij ben geweest en dat dat gevoel nu alweer helemaal weg is.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 14:56

Bomen worden zeer vaak zonder vergunning gekapt helaas :\

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 15:12

xPabloBokt schreef:
Dat ik zo heerlijk buiten zit te werken maar er iemand besloten heeft dat dit het perfecte tijdstip is om heel hard Hardstyle te gaan draaien.

:x

Nou bij mij in de tuin hoor ik ergens heel hard Turkse muziek vandaan komen, gisteren ook al -O-

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-21 15:23

Had eindelijk een operator te pakken bij een klantenservice die niet telefonisch bereikbaar is. Kun je blijkbaar nergens anders op die site wat aanklikken want dan is je chatvenster weg..

Nu sta ik in de wachtrij met twee anderen voor mij. En ze was al voor me aan het zoeken. -O-

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 15:45

De flat achter mij. Daar zit een bewoner die voetbalgek is en inmiddels een oranje huis heeft. Das helemaal prima. Maar ondertussen staat de geluidsinstallatie ook op vol volume aan. En met warm weer wil ik bij het thuiswerken toch wel echt een raampje open -O-

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 16:41

Dat mn verlofaanvraag afgekeurd is -O-

Dat wordt zo'n 65 verlofuren laten uitbetalen na mn ontslag... :=

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 17:34

Ik heb vandaag het grootste deel van de dag in een potdicht huis met 30 graden gewerkt. Tot 14.00 had ik trainingen en vergaderingen waar ik een prominente rol in had dus geluid kon niet gedempt. Nu heb ik heel veel vogeltjes in de tuin (superleuk!) maar die waren toch de boel bijelkaar aan het schreeuwen, fluiten, piepen en zingen :') Was echt te storend.

Daarna allemaal persoonlijke telefoon gesprekken dus ook alles dicht omdat bijna alle buren thuis waren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:21

Dilan93 schreef:

Zou aangeven dat je daar niet mee akkoord gaat en dit graag in goed overleg wil oplossen. In principe moeten ze je de kans geven om je verlofuren op te nemen voor ontslag.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:24

Van mijn paard gedonderd in het bos. Gelukkig op de terugweg en rende ze naar stal, waar ze gelukkig opgevangen is. Potdorie paard is bomproef, maar van een blauwe prullenbak moet je toch ineens in de ankers en 180graden omdraaien

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:25

Maar de vorige keer was die prullenbak niet ZOOO blauw!

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 18:58

Buurman was vorige week 5 dagen achter elkaar elkaar aan het stoken met geverfd hout, dat stonk een uur in de wind. En hij begint nu weer. De wind staat onze kant op.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 19:33

Harde wax wordt niet hard als het buiten 27 graden is. _-:(

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:25

Een tijdje terug had ik een koelplaat besteld voor mijn knaagdieren, speciaal ruim voordat het warm zou gaan worden gedaan om te voorkomen dat ze uitverkocht zouden zijn tegen de tijd dat zo'n ding echt nodig zou zijn.
Vandaag haalde ik hem uit de verpakking om te gaan gebruiken, is het kreng gewoon gebarsten en nu kan ik alsnog last minute gaan zoeken voor een vervanger.
En sowieso vind ik hem erg tegen vallen, omdat ik even niks anders heb heb ik hem namelijk toch in gebruik genomen want mijn knagers hebben het echt te warm nu. En tijdens het simpele schoonmaken voor het eerste gebruik, met water en een beetje dreft en een zacht doekje kwam de verf van de toplaag meteen al mee los (serieus? hoe veilig is dit voor dieren, die likken daar toch aan? )
En eenmaal in het hok deden mijn knaagdieren eraan knagen, want duh het zijn knaagdieren, maar de knaagsporen zitten er nu ook meteen al in, die plaat is dus ook helemaal niet bestand tegen knagen want ze krijgen dit stuk. Terwijl het juist wordt geadverteerd als zijnde een product voor knaagdieren.
Gewoon teleurgesteld, en het is nog wel een product van een bekend merk wat producten voor knaagdieren levert, ik had beter verwacht.
Als het vanavond afkoelt gaat dat ding meteen het hok weer uit, heb er geen vertrouwen in

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 20:28

Telpeva schreef:
Een tijdje terug had ik een koelplaat besteld voor mijn knaagdieren, speciaal ruim voordat het warm zou gaan worden gedaan om te voorkomen dat ze uitverkocht zouden zijn tegen de tijd dat zo'n ding echt nodig zou zijn.
Vandaag haalde ik hem uit de verpakking om te gaan gebruiken, is het kreng gewoon gebarsten en nu kan ik alsnog last minute gaan zoeken voor een vervanger.
En sowieso vind ik hem erg tegen vallen, omdat ik even niks anders heb heb ik hem namelijk toch in gebruik genomen want mijn knagers hebben het echt te warm nu. En tijdens het simpele schoonmaken voor het eerste gebruik, met water en een beetje dreft en een zacht doekje kwam de verf van de toplaag meteen al mee los (serieus? hoe veilig is dit voor dieren, die likken daar toch aan? )
En eenmaal in het hok deden mijn knaagdieren eraan knagen, want duh het zijn knaagdieren, maar de knaagsporen zitten er nu ook meteen al in, die plaat is dus ook helemaal niet bestand tegen knagen want ze krijgen dit stuk. Terwijl het juist wordt geadverteerd als zijnde een product voor knaagdieren.
Gewoon teleurgesteld, en het is nog wel een product van een bekend merk wat producten voor knaagdieren levert, ik had beter verwacht.
Als het vanavond afkoelt gaat dat ding meteen het hok weer uit, heb er geen vertrouwen in

Ik zou daarover contact opnemen met de winkel waar je hem hebt gekocht, dan krijg je ofwel een nieuwe, ofwel je geld terug. En daarna ook de fabrikant berichten, wellicht is het een productiefout.

Overigens snap ik je ergernis volkomen.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 21:04

Muggenbulten :\ heeeel veel jeuk

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 21:08

Tova schreef:
Buurman was vorige week 5 dagen achter elkaar elkaar aan het stoken met geverfd hout, dat stonk een uur in de wind. En hij begint nu weer. De wind staat onze kant op.

Vindt de milieudienst leuk :=

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 21:13

Te veel slagroomijs op.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 21:32

Marcella schreef:
Dilan93 schreef:

Zou aangeven dat je daar niet mee akkoord gaat en dit graag in goed overleg wil oplossen. In principe moeten ze je de kans geven om je verlofuren op te nemen voor ontslag.

Het was juist in overleg ivm mijn ontslag :=

Dus hoop nu op rustige dagen en afschaling, zodat ik op betreffende dagen zelf bvb eerder weg kan

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 21:34

Telpeva schreef:

Die klachten kreeg ik idd heel vaak toen ik nog bij een dierenwebshop werkte. Vooral het barsten.

Zou zeker even contact opnemen met de leverancier :)

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-21 22:33

Ik wil slapen, maar mijn buurjongen zit op het balkon met zijn telefoon en die krijgt het ene na het andere appje. Heel irritant. Dacht doe het raam dicht maar hij heeft het geluid zo hard staan dat ik het nog steeds hoor.