Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lenaa_tje schreef:@denisesilver het zijn als het goed is geen particulieren want ze hebben wel een pas van de groothandel. Ze zijn weer dicht voor particulieren. Dat ze gewoon boodschappen doen maakt ze nog geen particulieren.
Mijn ergernis is de tokkie buurjongen die blikjes bier onze tuin in gooit
lenaa_tje schreef:@denisesilver het zijn als het goed is geen particulieren want ze hebben wel een pas van de groothandel. Ze zijn weer dicht voor particulieren. Dat ze gewoon boodschappen doen maakt ze nog geen particulieren.
LiannePuthzy schreef:LiannePuthzy schreef:De vogels die niet stoppen met schreeuwen
En ze zijn nog steeds niet gestopt met schreeuwen... ze hebben eten en water dus wat ze nou nog meer willen... geen idee
denisesilver schreef:lenaa_tje schreef:@denisesilver het zijn als het goed is geen particulieren want ze hebben wel een pas van de groothandel. Ze zijn weer dicht voor particulieren. Dat ze gewoon boodschappen doen maakt ze nog geen particulieren.
Dit was vorige week(of twee weken geleden, maar ik heb het geheugen van een vergiet)
Ik erger me aan het hoofd van de buurman, geen idee waarom
Nabster schreef:Dat merk ik niet zo, eerlijk gezegd. Sommigen vinden dat wel, maar ik heb niet het idee dat dat er veel zijn. Heel veel mensen hier zitten ook niet meer in de paarden, maar zijn wel op Bokt blijven hangen, en ik denk ook niet dat er veel zijn die eerst in mensen hun profiel gaan zitten kijken of ze wel echt iets met paarden doen. Ik las laatst pas heel toevallig ergens dat jij niets met paarden doet, maar daar had ik daarvoor écht geen idee van.Benthhh schreef:Ja herken ik wel. Dat je gewoon compleet genegeerd wordt ofzo.
Ik krijg zeer zelden een reactie op wat ik schrijf. Als je geen paard hebt, heb je hier niets te zoeken vinden velen.
Loeky01 schreef:Pushmelding van nos over de zorg. Meer zal ik maar niet zeggen om hier geen Corona topic van te maken. Maar ik wil niet meer uit bed komen vandaag heb ik besloten.
Oh en dat ik vakantie heb en mijn docent me gaat mailen met hoe het met me is blablabla. Dat kan wel op 4 januari vrouw, dan ben je de eerste. Ik gun mezelf nu eerst even twee weken niks, dat jij vakantie had tijdens mijn afstuderen wil niet zeggen dat ik dat ook had
Castilja schreef:Loeky01 schreef:Pushmelding van nos over de zorg. Meer zal ik maar niet zeggen om hier geen Corona topic van te maken. Maar ik wil niet meer uit bed komen vandaag heb ik besloten.
Oh en dat ik vakantie heb en mijn docent me gaat mailen met hoe het met me is blablabla. Dat kan wel op 4 januari vrouw, dan ben je de eerste. Ik gun mezelf nu eerst even twee weken niks, dat jij vakantie had tijdens mijn afstuderen wil niet zeggen dat ik dat ook had
Als docenten mij een mailtje sturen over hoe het gaat vind ik dat echt fiets lief altijd.Zal wel meer achter zitten maar het is toch juist attent?
Zebrastreep schreef:Dat als mijn zusje morgen positief test (kans is heel klein) kerst en oud en nieuw binnen door gebracht moeten worden..... Ze is gelukkig niet direct met die persoon in contact geweest en de 6 dagen waarin ze ziek had kunnen worden zijn al bijna voorbij. Niemand thuis heeft klachten tot nu toe. Het ging meer om besmetting via oppervlakken ook al heb ik daar wel wat mijn twijfels over of dat kan. De kans was groter dat hij besmet is geraakt bij een feestje (heel dom weer) nadat mijn zusje al hier was.
Misschien voel ik mij daarom zo onrustig de afgelopen dagen. Ik ervaar erg veel spanning. De afgelopen weken teveel eigenwijze mensen gezien die de regels aan hun laars lappen en dan ziek worden. Had vandaag ook al zo'n gevoel dat we weer even vervelend nieuws gingen krijgen
Mkango schreef:Ik vind net m'n droombaan, maar ik vrees dat het nogal een long shot gaat worden als ik erop solliciteer.Zou ik in m'n brief vermelden dat als ze besluiten dat ik niet aan de eisen voldoe, ik ook open sta voor een stage of meer juniorpositie?
Marcella schreef:Mkango schreef:Ik vind net m'n droombaan, maar ik vrees dat het nogal een long shot gaat worden als ik erop solliciteer.Zou ik in m'n brief vermelden dat als ze besluiten dat ik niet aan de eisen voldoe, ik ook open sta voor een stage of meer juniorpositie?
Proberen nee heb je en ja kan je krijgen/verdienen.![]()
MyWishMax schreef:Marlinde, vind juist de papieren folders zou handig omdat daar ook wel eens een folder bijzit die ik normaal niet zou bekijken en wel mooie aanbieding heeft dan bijvoorbeeld.