Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Malbec

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:06

Wachten.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:06

Het gezeur over een deken in het marktplaats topic :roll:

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:08

LiannePuthzy schreef:
De vogels die niet stoppen met schreeuwen

En ze zijn nog steeds niet gestopt met schreeuwen... ze hebben eten en water dus wat ze nou nog meer willen... geen idee

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:10

@denisesilver het zijn als het goed is geen particulieren want ze hebben wel een pas van de groothandel. Ze zijn weer dicht voor particulieren. Dat ze gewoon boodschappen doen maakt ze nog geen particulieren.

Mijn ergernis is de tokkie buurjongen die blikjes bier onze tuin in gooit

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:12

lenaa_tje schreef:
@denisesilver het zijn als het goed is geen particulieren want ze hebben wel een pas van de groothandel. Ze zijn weer dicht voor particulieren. Dat ze gewoon boodschappen doen maakt ze nog geen particulieren.

Dit was vorige week :Y) (of twee weken geleden, maar ik heb het geheugen van een vergiet)

Ik erger me aan het hoofd van de buurman, geen idee waarom :')

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:13

lenaa_tje schreef:

Ik zou ze teruggooien

carineken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:15

Mijn vader.
Wij krijgen van het werk altijd 10 postzegels en een kaartje met een tekstje op goed gewerkt.
Mijn vader heeft ineens 10 gratis postzegels gehad maar wil niet zeggen vanwaar en ik heb de mijne nog niet gehad.
Het gaat mij niet om die postzegels want die geef ik toch weg, het gaat mij om dat kaartje waar in staat dat we goed gewerkt hebben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:16

LiannePuthzy schreef:
LiannePuthzy schreef:
De vogels die niet stoppen met schreeuwen

En ze zijn nog steeds niet gestopt met schreeuwen... ze hebben eten en water dus wat ze nou nog meer willen... geen idee

Zien ze buiten misschien een roofvogel of ekster? Dan raken die van mij ook van de wap door.

Ik erger me aan die wappie arts. Wat is dat voor figuur zeg 8)7
En dat mensen dat nog serieus geloven ook!
Deze dus: https://legacy.dumpert.nl/mediabase/803 ... hoven.html

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:18

denisesilver schreef:
lenaa_tje schreef:

Dit was vorige week :Y) (of twee weken geleden, maar ik heb het geheugen van een vergiet)

Ik erger me aan het hoofd van de buurman, geen idee waarom :')

Oh zo ik las het als nu dus ik vond je opmerking nogal gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:26

Ik moet nog steeds kerstkaarten schrijven, AAAARRRRGGGHHHH. Heb er zó'n hekel aan. :')

O, en de terugkomst van Ponylove... :') Zowel entertaining als irritant tegelijk.

Nabster schreef:
Benthhh schreef:
Ja herken ik wel. Dat je gewoon compleet genegeerd wordt ofzo.

Ik krijg zeer zelden een reactie op wat ik schrijf. Als je geen paard hebt, heb je hier niets te zoeken vinden velen.
Dat merk ik niet zo, eerlijk gezegd. Sommigen vinden dat wel, maar ik heb niet het idee dat dat er veel zijn. Heel veel mensen hier zitten ook niet meer in de paarden, maar zijn wel op Bokt blijven hangen, en ik denk ook niet dat er veel zijn die eerst in mensen hun profiel gaan zitten kijken of ze wel echt iets met paarden doen. Ik las laatst pas heel toevallig ergens dat jij niets met paarden doet, maar daar had ik daarvoor écht geen idee van. :P

Dat er niet altijd op mensen gereageerd wordt, herken ik dan weer wel. :j

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:36

Pushmelding van nos over de zorg. Meer zal ik maar niet zeggen om hier geen Corona topic van te maken. Maar ik wil niet meer uit bed komen vandaag heb ik besloten.

Oh en dat ik vakantie heb en mijn docent me gaat mailen met hoe het met me is blablabla. Dat kan wel op 4 januari vrouw, dan ben je de eerste. Ik gun mezelf nu eerst even twee weken niks, dat jij vakantie had tijdens mijn afstuderen wil niet zeggen dat ik dat ook had :roll:

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:37

Loeky01 schreef:
Pushmelding van nos over de zorg. Meer zal ik maar niet zeggen om hier geen Corona topic van te maken. Maar ik wil niet meer uit bed komen vandaag heb ik besloten.

Oh en dat ik vakantie heb en mijn docent me gaat mailen met hoe het met me is blablabla. Dat kan wel op 4 januari vrouw, dan ben je de eerste. Ik gun mezelf nu eerst even twee weken niks, dat jij vakantie had tijdens mijn afstuderen wil niet zeggen dat ik dat ook had :roll:

Als docenten mij een mailtje sturen over hoe het gaat vind ik dat echt fiets lief altijd. :') Zal wel meer achter zitten maar het is toch juist attent?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:39

Castilja schreef:
Loeky01 schreef:

Als docenten mij een mailtje sturen over hoe het gaat vind ik dat echt fiets lief altijd. :') Zal wel meer achter zitten maar het is toch juist attent?

Ik normaal ook wel hoor. Maar met deze vrouw kan ik gewoon niet door een deur dus lees ik het als ‘sociaal wenselijk’ ipv gemeend.

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 13:40

Ahja. Of het een juiste intentie is kom je altijd wel snel achter. Dan pas na 4 januari reageren :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:01

Nog steeds last van mijn kaakontsteking en dus ook geregeld last van pus smaak in mijn mond. Zal vanavond wel weer beroerd worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:09

Marcella schreef:
Nog steeds last van mijn kaakontsteking en dus ook geregeld last van pus smaak in mijn mond. Zal vanavond wel weer beroerd worden.

:knuffel: Ook voor je eerdere post over de paarden.
Ik hoop dat je snel opknapt!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:15

CBS. Aantal bedrijven 488, aantal bedrijven met grasland 531. Hoe dan???

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:34

Dat als mijn zusje morgen positief test (kans is heel klein) kerst en oud en nieuw binnen door gebracht moeten worden..... Ze is gelukkig niet direct met die persoon in contact geweest en de 6 dagen waarin ze ziek had kunnen worden zijn al bijna voorbij. Niemand thuis heeft klachten tot nu toe. Het ging meer om besmetting via oppervlakken ook al heb ik daar wel wat mijn twijfels over of dat kan. De kans was groter dat hij besmet is geraakt bij een feestje (heel dom weer) nadat mijn zusje al hier was.

Misschien voel ik mij daarom zo onrustig de afgelopen dagen. Ik ervaar erg veel spanning. De afgelopen weken teveel eigenwijze mensen gezien die de regels aan hun laars lappen en dan ziek worden. Had vandaag ook al zo'n gevoel dat we weer even vervelend nieuws gingen krijgen

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:36

Iets wat ik niet kan delen door herkenbaarheid werkgever maar _-:( _-:( :r :r |o |o

En ik denk dat ik een maagzweer heb. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:45

Zebrastreep schreef:
Dat als mijn zusje morgen positief test (kans is heel klein) kerst en oud en nieuw binnen door gebracht moeten worden..... Ze is gelukkig niet direct met die persoon in contact geweest en de 6 dagen waarin ze ziek had kunnen worden zijn al bijna voorbij. Niemand thuis heeft klachten tot nu toe. Het ging meer om besmetting via oppervlakken ook al heb ik daar wel wat mijn twijfels over of dat kan. De kans was groter dat hij besmet is geraakt bij een feestje (heel dom weer) nadat mijn zusje al hier was.

Misschien voel ik mij daarom zo onrustig de afgelopen dagen. Ik ervaar erg veel spanning. De afgelopen weken teveel eigenwijze mensen gezien die de regels aan hun laars lappen en dan ziek worden. Had vandaag ook al zo'n gevoel dat we weer even vervelend nieuws gingen krijgen

:knuffel:

Ik vind net m'n droombaan, maar ik vrees dat het nogal een long shot gaat worden als ik erop solliciteer. -O- Zou ik in m'n brief vermelden dat als ze besluiten dat ik niet aan de eisen voldoe, ik ook open sta voor een stage of meer juniorpositie?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 14:55

Mkango schreef:
Ik vind net m'n droombaan, maar ik vrees dat het nogal een long shot gaat worden als ik erop solliciteer. -O- Zou ik in m'n brief vermelden dat als ze besluiten dat ik niet aan de eisen voldoe, ik ook open sta voor een stage of meer juniorpositie?

Proberen nee heb je en ja kan je krijgen/verdienen. :j *\o/*

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 15:24

Marcella schreef:
Mkango schreef:

Proberen nee heb je en ja kan je krijgen/verdienen. :j *\o/*

Ja zou dit zeker doen! Laat je imo zien dat je echt wil en als je eenmaal binnen bent heb je sowieso meer kans op doorgroeimogelijkheden <<)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 16:24

Ik ben misselijk migraine. Moet de deur eigenlijk nog uit om luiers. En nog best veel dingen doen maar het lukt mij even niet om mijzelf daar toe te zetten.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 17:25

MyWishMax schreef:
Marlinde, vind juist de papieren folders zou handig omdat daar ook wel eens een folder bijzit die ik normaal niet zou bekijken en wel mooie aanbieding heeft dan bijvoorbeeld.

Je kan folderkiezer doen, dan krijg je op zaterdag met de post mee alle folders die je van te voren uitkiest :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-20 17:47

Mkango schreef:

Altijd doen! Veel succes ik duim voor je