Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:In de herfst gaat het naar grote vrezen weer fout...
Omdat de regels versoepeld zijn en er grote groepen mensen weer binnen in restaurants en kroegen e.d. mogen komen...
sureido schreef:Ineke2 schreef:In de herfst gaat het naar grote vrezen weer fout...
Omdat de regels versoepeld zijn en er grote groepen mensen weer binnen in restaurants en kroegen e.d. mogen komen...
Hoevaak is er nu al voorspelt dat het fout gaat? Laten we eerst afwachten ipv elke dag een nieuwe dag voorspellen dat er een tweede golf komt.
Verder zie ik geen grote stijging?
[ [url=m/vtOrM1.png]Afbeelding[/url] ]
Sizzle schreef:Af en toe heb ik zelfs het idee dat sommige mensen bijna zitten te hopen op een 2e golf. Zeker in de journalistiek wordt het zo ontzettend aangewakkert dat je bijna zou denken dat er verder niets meer is in de wereld.
Sizzle schreef:Af en toe heb ik zelfs het idee dat sommige mensen bijna zitten te hopen op een 2e golf. Zeker in de journalistiek wordt het zo ontzettend aangewakkert dat je bijna zou denken dat er verder niets meer is in de wereld.
elnienjo schreef:Sizzle schreef:Af en toe heb ik zelfs het idee dat sommige mensen bijna zitten te hopen op een 2e golf. Zeker in de journalistiek wordt het zo ontzettend aangewakkert dat je bijna zou denken dat er verder niets meer is in de wereld.
Gezien de nieuwe uitbraken overal ter wereld vraag ik mij af of we op dit moment hier in het oog van de storm zitten. Het is niet dat we hier in Nederland de maatregelen nog extreem naleven tenslotte. Een groot deel van de bevolking doet er al niet meer aan mee.
purny schreef:@sureido: Als je ziet met die versoepelingen en dat er weer lockdowns zijn dan is het toch niet zo gek dat we dat denken?
purny schreef:@sureido: Als je ziet met die versoepelingen en dat er weer lockdowns zijn dan is het toch niet zo gek dat we dat denken?
Ineke2 schreef:In de herfst gaat het naar grote vrezen weer fout...
Fitzroy schreef:Heftig verhaal over ‘de dag dat er 0 doden waren’’ ... dus niet en nog een jonge vent ook
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~bf67bcd7/