Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jessol schreef:Dat er veel mensen zijn die zeggen "als ik iets kan doen zeg maar" maar er bitter weinig mensen zijn die zelf echt iets voorstellen om iets te doen. Ik vind hulp vragen heel erg moeilijk. En dat ergert mij ook.
Flying_Angel schreef:Jessol schreef:Dat er veel mensen zijn die zeggen "als ik iets kan doen zeg maar" maar er bitter weinig mensen zijn die zelf echt iets voorstellen om iets te doen. Ik vind hulp vragen heel erg moeilijk. En dat ergert mij ook.
Ja, dat is zo moeilijk he. Zelfde als mensen die zeggen ik kom echt binnenkort even langs!
Mand schreef:Bokt dat zo goed is in met twee maten meten. En dan bedoel ik Bokt zelf. Geen specifieke gebruiker.
Jessol schreef:Dat er veel mensen zijn die zeggen "als ik iets kan doen zeg maar" maar er bitter weinig mensen zijn die zelf echt iets voorstellen om iets te doen. Ik vind hulp vragen heel erg moeilijk. En dat ergert mij ook.
Tova schreef:Een tijdje terug heb ik hier geklaagd dat ik AirPods had gewonnen maar deze nog niet binnen zijn. Vorige week is er beloofd dat ze op de post gaan, net als de week er voor.
Je raad het al, nog geen AirPods...
Ik wil graag die AirPods hebben maar het is aan de andere kant van Nederland...
Zit in dubio om een berichtje te doen naar RTL dat hij zijn beloftes niet na komt, hij is vorig jaar regelmatig in het nieuws geweest omdat hij mee heeft gedaan aan Temptation Island.