Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Varekaj schreef:Dat billen wassen is een dooddoener. Wie zegt dat er tegen dan nog mensen (genoeg) zijn die in de zorg willen werken? Die überhaupt billen van vreemden willen wassen? En niemand garandeert dat als je zelf kinderen hebt dat zij dan later voor jou (of iemand anders) gaan zorgen.
Sheran schreef:Algemene vraag die in me opkomt: zou het niet altijd zo zijn dat je het liefst zou zien dat iedereen (ongeveer) jouw normen en waarden heeft? En zo niet, waarom zijn het dan je normen en waarden?
Cer schreef:Ik zeg net hier tegen een collega "als ik oud wordt ben en ik weet niet meer hoe het werkt, komen er vanzelf mensen binnen, als ik mn rekeningen niet meer betaal of geen belasting aangifte meer doe', want tzt is er niemand om te helpen denk?
Roodvos schreef:Cer schreef:Ik zeg net hier tegen een collega "als ik oud wordt ben en ik weet niet meer hoe het werkt, komen er vanzelf mensen binnen, als ik mn rekeningen niet meer betaal of geen belasting aangifte meer doe', want tzt is er niemand om te helpen denk?
Ja, maar het kan wel even duren voor er iemand binnenkomt:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... rbaas-huur
![]()
Sheran schreef:Algemene vraag die in me opkomt: zou het niet altijd zo zijn dat je het liefst zou zien dat iedereen (ongeveer) jouw normen en waarden heeft? En zo niet, waarom zijn het dan je normen en waarden?
Urbanus schreef:Sheran schreef:Algemene vraag die in me opkomt: zou het niet altijd zo zijn dat je het liefst zou zien dat iedereen (ongeveer) jouw normen en waarden heeft? En zo niet, waarom zijn het dan je normen en waarden?
Zou het niet saai zijn als iedereen in je vriendengroep of familie dezelfde normen en waarden hebben?
Één grote homogene vleesmassa die overal hetzelfde van vindt.
Maar daarom vroeg ik het aan elnienjo want hij of zij lijkt overal zijn of haar wil te willen opleggen.
Dat lijkt me moeilijk leven.
elnienjo schreef:Urbanus schreef:Ik begrijp de knipoog niet?
Kritiek op mijn denkwijze komt meestal van mensen die pretenderen enorm tolerant te zijn.
elnienjo schreef:Urbanus schreef:Ik begrijp de knipoog niet?
Kritiek op mijn denkwijze komt meestal van mensen die pretenderen enorm tolerant te zijn.
Urbanus schreef:Sheran schreef:Algemene vraag die in me opkomt: zou het niet altijd zo zijn dat je het liefst zou zien dat iedereen (ongeveer) jouw normen en waarden heeft? En zo niet, waarom zijn het dan je normen en waarden?
Zou het niet saai zijn als iedereen in je vriendengroep of familie dezelfde normen en waarden hebben?
Één grote homogene vleesmassa die overal hetzelfde van vindt.
Maar daarom vroeg ik het aan elnienjo want hij of zij lijkt overal zijn of haar wil te willen opleggen.
Dat lijkt me moeilijk leven.
Urbanus schreef:Hoezo als dat goed is? Ik ben toch geen maatstaf voor een ander?
Danique_G schreef:elnienjo schreef:Kritiek op mijn denkwijze komt meestal van mensen die pretenderen enorm tolerant te zijn.
Je kunt iemand bekritiseren en tegelijkertijd tolereren.
Ik bekritiseer mijn collega’s maar tolereer ze in mijn nabijheid.
Aan m’n toekomstige werkgever:
Dit is sarcasme trouwens