Dilan93 schreef:Hoe lang mag je niet paardrijden na het trekken van een verstandskies?
Ik wist niet eens dat dat verboden was.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Hoe lang mag je niet paardrijden na het trekken van een verstandskies?
oomens schreef:Dilan93 schreef:Hoe lang mag je niet paardrijden na het trekken van een verstandskies?
Ik wist niet eens dat dat verboden was.
Dilan93 schreef:Maar er komt toch niet per se spanning op je tandvlees te staan als je je inspant? Dat is denk ik meer voor de beweeglijke plekken op je lichaam, niet per se voor je mond. Bovendien geneest je mond vaak ook sneller dan andere plekken in het lichaam.Haha nee verboden niet, maar meer ivm hechting/ kans op nabloeding
Oké, als het echt gaat opzwellen en veel pijn doet, dan laat ik het vanzelf wel. Maar hoor wel eens van sommige mensen dat hechtingen kunnen springen bij teveel bewegen/inspanning.
Heb zelf nog nooit iets van hechtingen gehad, dus geen idee hoe en wat
miss_lizje schreef:Ik mocht een paar dagen niet bukken in verband met druk op de hechtingen. Dus benen poetsen of beenbescherming omdoen was hier een no-go.
Steeph schreef:Voor Nederland heb je kaarten waarop je de actuele benzine/diesel prijzen per tankstation kunt inzien (bijvoorbeeld https://directlease.nl/tankservice/benzine/ ). Zijn dit soort kaarten er ook voor België?
Kairos schreef:Kun je een fashioncheque van 5 euro ook nog ergens voor gebruiken? Want ik had voor mijn verjaardag een fashioncheque van 15 euro gehad, alleen bij de meeste winkels krijg je alleen de optie om om te wisselen naar 10 of 20 euro... (ik heb nu 10 euro bij H&M gedaan, vandaar de 5)
lenaa_tje schreef:Kairos schreef:Kun je een fashioncheque van 5 euro ook nog ergens voor gebruiken? Want ik had voor mijn verjaardag een fashioncheque van 15 euro gehad, alleen bij de meeste winkels krijg je alleen de optie om om te wisselen naar 10 of 20 euro... (ik heb nu 10 euro bij H&M gedaan, vandaar de 5)
Ik dacht bij de rituals maar ik weet niet meer zeker of dat ook kon bij een bedrag onder 10 euro.
Iemand tips om je stem weer terug te krijgen? Ik zit al thuis. Drink de hele dag thee met honing, slik strepsils, neusspray, heb codeine tegen het hoesten.
Ik moet morgen ingeval 30 mensen bellen
Cowboy55 schreef:Jolien87 schreef:Ik heb morgen een sollicitatiegesprek maar wat moet je nu in hemelsnaam aantrekken wat een beetje fatsoenlijk zit, zonder dat je direct een appelflauwte krijgt met deze temperaturen?
Bodypaint?