Wat zijn kindveilige knuffels? Mijn zoontje heeft zijn knuffeldoekje altijd bij zich als hij gaat slapen, dat mag gewoon gelukkig, zonder slaapt hij niet zomaar
IMJ
Geplaatst: 17-09-18 10:30
Ja die kleine doekachtige knuffels. Ik denk dat mensen met flinke knuffels aankwamen..en dat zou natuurlijk gevaarlijk kunnen zijn. Snap ik wel. Dat risico kan een kdv niet nemen..
simongek
Geplaatst: 17-09-18 11:05
Onze msnnen sliepen altijd in pyjama in slaapzak onder deken.
Hier een romper en een slaapzak, soms met een wollen dekentje erover maar die schopt hij vaak af. Op het KDV hebben ze eigen slaapzakken. Knuffel mag je meegeven, als zij ze niet veilig achten geven ze ze niet mee in bed.
Trui is van Z8 volgens mij. Staat hem echt super leuk simongek!
simongek
Geplaatst: 17-09-18 11:31
verootjoo schreef:
Hoe koud is het bij jullie dan? Hier nog volop zomer, dus korte broek en T-shirt aan De zomerkleding heeft zich deze zomer wel ruim terugverdiend
Ik vind die trui met dat blauw wit en groen ook erg leuk voor het najaar! Waar is die van?
Was 14 graden net.
Alles is van Z8
Ryder
Geplaatst: 17-09-18 11:33
Ik ben ook benieuwd naar die trui!
En hier idd ook lekker weer, waar in NL zit jij dat het herfstig is? Of is dat een vest dat je open hebt? Sorry ik kan het niet goed zien
Zomerkleding gaat zo lang mee dat ik al wat t-shirts maat 110 heb gekocht omdat 104 (wat begin zomer perfect zat) al klein begint te worden!
Pantykous bedoel je in de breedte, of dat ze op maat vallen of niet? Ik vind ze op maat vallen, misschien zelfs iets klein. ZL heeft schoenmaat 29/30 en de sloffen maat 30 zitten precies pas (1cm ruimte).
Oh, hier is het al 20graden, erg zonnig en geen wind. Best warm
Van Z8? Dat is dan wel leuk, normaal vind ik Z8 voor jongens helemaal niet leuk en heb er dan ook nog nooit wat van gekocht. Maar ik ga toch op jacht voor die trui en de rest van de collectie bekijken
MizzMontana
Geplaatst: 17-09-18 11:43
Het is een trui met alleen een korte mouwen romper er onder. Het begint nu inderdaad wel op te warmen maar vanochtend was het echt behoorlijk koud hier buitenaf. Heb niet op de thermometer gekeken (weerbericht zegt 12 graden om 7u ) maar was blij met mijn hemd, blouse, trui en bodywarmer vanochtend met paarden verzorgen Daarna eten we ontbijt en wandelen met de honden, zonnetje is heerlijk maar in de schaduw blijft het fris.
Edit: Panty ik heb geen ervaring met de sloffen van Bergstein. Zag ze laats voorbij komen en zien er wel comfy uit.
pmarena
Geplaatst: 17-09-18 12:46
Mannen zien er stoer, netjes & heel leuk uit zo
Mooie kleuren inderdaad die blauw-wit-groene trui, zou hier ook goed in de collectie passen, precies de kleuren die we al hebben
Bergstein sloffen durf ik niet te zeggen.
Ik krijg net een Name-It levering binnen en vraag me toch ernstig af of dit broekje / legging niet te meisjes-achtig is....
Shirt ernaast was zo'n koopje, en mooie kleur oker (foto vertekend) dat ik zowaar een shirt met tekst in huis gehaald heb Maar "BEING NICE IS AWESOME" is dan ook wel weer een geinige tekst zullen we maar zeggen.
En heb zojuist nog een leuk paardenshirtje gevonden en besteld!
Laatst bijgewerkt door pmarena op 17-09-18 12:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Vind het niet echt voor een jongen meer een meisjes broek
pmarena
Geplaatst: 17-09-18 12:51
Ja hè, ik zo ook...op de "aan" foto vond ik hem heel goed kunnen maar ik pakte hem uit en dacht....Owjee... Maargoed we zullen maar eens passen en kijken of met donkerder / stoerder spul er omheen het wel kan...
Deze is het:
Overigens qua knuffels: die van ons heeft een konijn knuffeldoek en een hydrofieldoek met een knoop in 1 punt. Ideaal want die kan je heel makkelijk vervangen. Pakken gewoon de eerste de beste doek, leggen er een knoop in en prima
verootjoo
Geplaatst: 17-09-18 12:55
Hoeveel van die broekjes heb je wel niet besteld?
Ik vind het ook niet echt jongensachtig Is het van de jongenscollectie?
Edit: oh nee, dus Ik zou het niet doen, hoogstens bij spijkerbroeken ofzo
Emoe
Geplaatst: 17-09-18 13:00
Leuke trui simongek! Staat hem goed.
Ik vind het ook echt lastig wat ik dl aan moet doen in bed. Ze heeft nu een lange mouwenpyjama en een vrij dunne slaapzak zonder mouwen. Ze kruipt heel vaak onder het dekentje vandaan en dan heeft ze het koud. Ik heb wel een slaapzak met mouwen liggen maar als ik die onder de deken aandoe is dat veel te warm! Zonder deken vind ik niet fijn want ze slaapt beter als ze er wel onder blijft liggen .
Dl heeft een knuffeldoekje van de HEMA mee naar bed met van die labeltjes. Ik wilde heel graag dat ze zo'n littledutch doekje accepteerde want die vind ik veel leuker. maar ze had duidelijk voorkeur voor deze.
simongek
Geplaatst: 17-09-18 13:03
Bedankt voor de leuke reacties.
Broekje zou ik niet pmarena.
Hier geen knuffels of speen gehad.
pmarena
Geplaatst: 17-09-18 13:03
Verootje: Totaal 4 broekjes in 3 verschillende maten, dus dat valt wel mee. En ze waren zo goedkoop en precies de kleur waarin ik ook een broekje wilde....dat ik dacht die bestel ik maar gewoon
Maar ehm bij een spijkerbroek..... het is al een broek hè
MizzMontana
Geplaatst: 17-09-18 13:07
Iets aan die broek doet me denken aan zo’n Engelse jodhpur rijbroek. Op de voorbeeld foto lijkt de broek ook veel geler te zijn. Ben benieuwd of het je meevalt als hij het aan heeft.
Ryder
Geplaatst: 17-09-18 13:24
Hahaha jij houdt van bulkaankopen hè Pmarena ik vind dat leuk, ieder zn ding! Ik houd juist van steeds nieuwe dingen halen.
Laatst bijgewerkt door Ryder op 17-09-18 13:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Keet
Geplaatst: 17-09-18 13:24
Hier hebben ze beide een platte knuffel van lilliputiens met een fop eraan. Mupje ook nog een kleine speenhouder met fop voor als ze haar Louise kwijt is. Gup heeft inmiddels een hele dierentuin aan dieren in zijn bed. Maar zijn Walter is heilig
pmarena
Geplaatst: 17-09-18 13:38
Ryder schreef:
Hahaha jij houdt van bulkaankopen hè Pmarena ik vind dat leuk, ieder zn ding! Ik houd juist van steeds nieuwe dingen halen.
Ja ik wel hoor! Ik hoef niet tig keer hetzelfde shirtje, maar wat ik basics vind / waarvan ik verwacht dat er nu goed aan te komen is maar over een jaar niet meer....dat sla ik lekker in en al helemaal als ik op een koopje stuit Dan kan je het immers desnoods altijd nog goed verkopen zonder er op in te leveren
En het is al een paar keer gebleken dat er niet meer aan te komen was, maar dan ligt het hier nog mooi voor het grijpen in de volgende maat dus het bevalt mij prima zo Alleen bij deze broekjes is het dan voor het eerst dat ik denk van ow....hummm. Maar we zien wel of het meevalt.
Laatst bijgewerkt door pmarena op 17-09-18 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt