Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
anne_bento schreef:Relaxed schreef:Klinkt goed Anne!
Exitium, had geen idee dat je ook een man bent![]()
Ik heb strubbelingen met scharrel, het plannen met die man is zo'n drama..Als hij op zaterdagavond en zondag een verjaardag heeft, kan hij meteen het hele weekend niet afspreken
Dus de komende 2 weekenden kan ie niet (en doordeweeks is ie niet thuis) Terwijl ik dan denk, vast wel ergens een gaatje te vinden.. Maar nee, drukdruk.. Daar haak ik echt op af hoor
Ja tijd maken moet toch lukken... ik heb het ook altijd druk, maar voor een date maak ik tijd, beetje passen en metenik sport normaal bijna dagelijks, kan nu dus 2 keer niet sporten door dates, je moet er wat voor over hebben. Ik zou in zo'n situatie niet teveel meer verwachten en zeggen dat hij maar met een optie moet komen dan.
Flessuh schreef:Exitium schreef:Volgens een paar vriendinnen heb ik dan ook een wijvenstoel, misschien dat het daardoor komt
Klinkt als iets wat Colien gezegd heeft
florence123 schreef:Farjen: ik zou daar niet naar kijken, mijn vriend is even groot als mij en in het begin dacht ik ook 'oei' maar uiteindelijk doet dat er echt niet toe(kleiner zou ik wel echt liever niet hebben)
Titanic: zijn jullie samen? Dat klinkt bijna ongeloofwaardig moest ie zichzelf zo voorstellen de eerste keer dat je met elkaar praat zou je het haast niet geloven.
Relaxed: mannen zijn wel een ramp in plannen. Misschien beseft hij dit weekend dat hij toch tijd heeft en vraagt hij nog om af te spreken? Zo niet, delete!
Relaxed schreef:Mijn voorstel was om morgen na het werk ff langs te gaan, neem ik meteen eten mee.. Maar nee, moeilijk moeilijk.. Nou, dan niet toch? Duidelijk..Nu vindt ie het vreemd dat ik ff niet meer reageer, terwijl ik vrij duidelijk was
Hij heeft zijn huis verkocht en moet er in febr uit, moet nog wel eea (lees: veel!) gebeuren qua opruimen en inpakken, dus komende tijd had ie sowieso weinig tijd. Maar zondag heeft ie wel een date. Zei ik ook tegen hem, waarom ga je daten als je weinig tijd hebt.. Is naar die meid ook niet echt eerlijk..
Ketly schreef:Relaxed schreef:Mijn voorstel was om morgen na het werk ff langs te gaan, neem ik meteen eten mee.. Maar nee, moeilijk moeilijk.. Nou, dan niet toch? Duidelijk..Nu vindt ie het vreemd dat ik ff niet meer reageer, terwijl ik vrij duidelijk was
Hij heeft zijn huis verkocht en moet er in febr uit, moet nog wel eea (lees: veel!) gebeuren qua opruimen en inpakken, dus komende tijd had ie sowieso weinig tijd. Maar zondag heeft ie wel een date. Zei ik ook tegen hem, waarom ga je daten als je weinig tijd hebt.. Is naar die meid ook niet echt eerlijk..
Hij kan moeilijk met jou plannen, gaat daten met een andere vrouw en meld dat wel even bij jou?Ik zou hard wegrennen en een leukere vent zoeken met wat meer respect.
Mijn vriend is 1.90 en ik 1.65, soms ook best lastig hoor..
Ketly schreef:Dat is jouw eigen keuze natuurlijk, maar als iemand geen tijd voor mij vrij zou kunnen maken maar wel voor een ander zou ik daar niet mee door willen gaan.
Yonker schreef:Jij ook van de dames flessuh
Ik heb de laatste tijd ook moeite met t plannen van dates, door de mannen. Ze zijn meestal niet van t plannen is mijn ervaring..... dus verder dan een week is niet echt aan de orde
Colien schreef:Flessuh schreef:
Klinkt als iets wat Colien gezegd heeft
Geert, denk je echt dat Danny mij een vriendin noemt?
jooproo schreef:Meld me weer, na een paar weken inactiviteit en meelezen. Druk met andere dingen (verhuizen), maar leuk om alle dateverhalen hier weer te lezen!
Staat bij mij even stil, doe er op dit moment zelf ook weinig/niks aan.
Flessuh schreef:Colien schreef:Geert, denk je echt dat Danny mij een vriendin noemt?
![]()
dat leek me toch duidelijk.
Of heet dat "andere significante vrouw in zijn leven"