Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yonker

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:03

Het is maar een scharrel zou ik dan denken, next. Niet teveel energie in steken :) zo heb ik niks meer gehoord van diegene waar ik een date mee zou hebben dinsdag, dus next _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:06

Mannen een ramp in plannen? Vreemd, dat zijn juist de dames die ik ken :+

Jullie hebben wel een negatief beeld van de meeste mannen zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:10

anne_bento schreef:
Relaxed schreef:
Klinkt goed Anne!
Exitium, had geen idee dat je ook een man bent :+

Ik heb strubbelingen met scharrel, het plannen met die man is zo'n drama.. :n Als hij op zaterdagavond en zondag een verjaardag heeft, kan hij meteen het hele weekend niet afspreken :roll: Dus de komende 2 weekenden kan ie niet (en doordeweeks is ie niet thuis) Terwijl ik dan denk, vast wel ergens een gaatje te vinden.. Maar nee, drukdruk.. Daar haak ik echt op af hoor :n

Ja tijd maken moet toch lukken... ik heb het ook altijd druk, maar voor een date maak ik tijd, beetje passen en meten :) ik sport normaal bijna dagelijks, kan nu dus 2 keer niet sporten door dates, je moet er wat voor over hebben. Ik zou in zo'n situatie niet teveel meer verwachten en zeggen dat hij maar met een optie moet komen dan.

Mijn voorstel was om morgen na het werk ff langs te gaan, neem ik meteen eten mee.. Maar nee, moeilijk moeilijk.. Nou, dan niet toch? Duidelijk.. :roll: Nu vindt ie het vreemd dat ik ff niet meer reageer, terwijl ik vrij duidelijk was :+
Hij heeft zijn huis verkocht en moet er in febr uit, moet nog wel eea (lees: veel!) gebeuren qua opruimen en inpakken, dus komende tijd had ie sowieso weinig tijd. Maar zondag heeft ie wel een date. Zei ik ook tegen hem, waarom ga je daten als je weinig tijd hebt.. Is naar die meid ook niet echt eerlijk.. :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:11

Jij ook van de dames flessuh :+

Ik heb de laatste tijd ook moeite met t plannen van dates, door de mannen. Ze zijn meestal niet van t plannen is mijn ervaring..... dus verder dan een week is niet echt aan de orde :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:14

Meer dan een week vooruit is toch juist veel makkelijker qua plannen? Open agenda, kijk of er ruimte is, mik date erin en klaar? :')

Flessuh schreef:
Exitium schreef:
Volgens een paar vriendinnen heb ik dan ook een wijvenstoel, misschien dat het daardoor komt :')

Klinkt als iets wat Colien gezegd heeft :+

Yas actually. :') Nieuwe bureaustoel is rood met zwart, maar kwam op de foto roze met zwart over door de flitser. Colien noemde het een homostoel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:16

Exitium schreef:
Meer dan een week vooruit is toch juist veel makkelijker qua plannen? Open agenda, kijk of er ruimte is, mik date erin en klaar? :')

Zou ik ook denken......... :') Leer dat de rest ook ff dan :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:17

Zou je denken he exitium, maar bij sommige mannen werkt t zo niet helaas _O-
Sommige zijn wel goed in plannen :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 10:17

florence123 schreef:
Farjen: ik zou daar niet naar kijken, mijn vriend is even groot als mij en in het begin dacht ik ook 'oei' maar uiteindelijk doet dat er echt niet toe :P (kleiner zou ik wel echt liever niet hebben)

Titanic: zijn jullie samen? Dat klinkt bijna ongeloofwaardig moest ie zichzelf zo voorstellen de eerste keer dat je met elkaar praat zou je het haast niet geloven.

Relaxed: mannen zijn wel een ramp in plannen. Misschien beseft hij dit weekend dat hij toch tijd heeft en vraagt hij nog om af te spreken? Zo niet, delete!

Nee maar we hebben wel een weekend samen doorgebracht toen hij nog in België was en dat klikte gewoon heel goed (was 1,5 weken geleden). Vaak facetime & En onlangs had ie dat voorgesteld van Barcelona en ik dacht.. why not :#

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:19

Relaxed schreef:
Mijn voorstel was om morgen na het werk ff langs te gaan, neem ik meteen eten mee.. Maar nee, moeilijk moeilijk.. Nou, dan niet toch? Duidelijk.. :roll: Nu vindt ie het vreemd dat ik ff niet meer reageer, terwijl ik vrij duidelijk was :+
Hij heeft zijn huis verkocht en moet er in febr uit, moet nog wel eea (lees: veel!) gebeuren qua opruimen en inpakken, dus komende tijd had ie sowieso weinig tijd. Maar zondag heeft ie wel een date. Zei ik ook tegen hem, waarom ga je daten als je weinig tijd hebt.. Is naar die meid ook niet echt eerlijk.. :')

Hij kan moeilijk met jou plannen, gaat daten met een andere vrouw en meld dat wel even bij jou? :+ Ik zou hard wegrennen en een leukere vent zoeken met wat meer respect.

Mijn vriend is 1.90 en ik 1.65, soms ook best lastig hoor.. :D

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:28

Mijn paardenman is/was volgens mij net iets kleiner dan ik, en ik ben ook maar 1,69 :') Eigenlijk wel bijzonder dat hij met mij durfte te daten zonder eerst naar mijn lengte te vragen. Voor hetzelfde geld was ik 1,85 ofzo.
Lengte vind ik niet zo heel belangrijk en ik ben niet zo groot dus zit het meestal wel goed. Okee als iemand 1,95 in profiel heeft staan dan klik ik wel weg. Mijn ex waar ik jarenlang mee heb gehad was ook een cm kleiner dan ik en ik droeg nog steeds hakken. Ook wel eens met een hele lange gast gehad maar ik kreeg altijd last van mijn nek als ik zoende haha.

Titanic, leuk naar Barcelona! Toen ik dus 1 keer met paardenman had gedate in Nederland en hij vervolgens dus in het buitenland woonde had hij me ook meegevraagd voor een weekend Oostenrijk. Het is dat ik echt niet kon anders had ik het ook zo gedaan hoor :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:29

Ketly schreef:
Relaxed schreef:

Hij kan moeilijk met jou plannen, gaat daten met een andere vrouw en meld dat wel even bij jou? :+ Ik zou hard wegrennen en een leukere vent zoeken met wat meer respect.

Mijn vriend is 1.90 en ik 1.65, soms ook best lastig hoor.. :D

Why? Hij is een scharrel/FWB.. Hij mag daten, ik doe dat ook ;)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:32

Dat is jouw eigen keuze natuurlijk, maar als iemand geen tijd voor mij vrij zou kunnen maken maar wel voor een ander zou ik daar niet mee door willen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:35

Ketly schreef:
Dat is jouw eigen keuze natuurlijk, maar als iemand geen tijd voor mij vrij zou kunnen maken maar wel voor een ander zou ik daar niet mee door willen gaan.

Het tijd maken is idd een dingetje, maar staat los van die date. Die heeft hij zondag en dan kan ik toch niet. Daarbij is hij wel op zoek naar een relatie, dus moet hij ook gewoon gaan daten, doe ik ook.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 11:40

Flessuh schreef:
Exitium schreef:
Volgens een paar vriendinnen heb ik dan ook een wijvenstoel, misschien dat het daardoor komt :')

Geert, denk je echt dat Danny mij een vriendin noemt? :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:48

Yonker schreef:
Jij ook van de dames flessuh :+

Ik heb de laatste tijd ook moeite met t plannen van dates, door de mannen. Ze zijn meestal niet van t plannen is mijn ervaring..... dus verder dan een week is niet echt aan de orde :')

Meer negatief zelfbeeld maar zelfde effect :P

Colien schreef:
Flessuh schreef:

:j :j dat leek me toch duidelijk.
Of heet dat "andere significante vrouw in zijn leven" :+
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 30-11-17 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:48

Wat een opleving hier inees! Moest zomaar 5/6 pagina's bijlezen!

Leuk om weer wat over geslaagde dates te lezen.

Hier momenteel een erg leuke match. Gesprek loopt alleen nog niet heel vlot. We hebben beiden alleen 's avonds tijd om op elkaar te reageren, dus er zit beetje vertraging op de lijn, maar wel echt een leuke vent. Mocht dit zo doorzetten denk ik dat ik met deze wel een x op date wil. :)

jooproo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 12:53

Meld me weer, na een paar weken inactiviteit en meelezen. Druk met andere dingen (verhuizen), maar leuk om alle dateverhalen hier weer te lezen!
Staat bij mij even stil, doe er op dit moment zelf ook weinig/niks aan.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:26

jooproo schreef:
Meld me weer, na een paar weken inactiviteit en meelezen. Druk met andere dingen (verhuizen), maar leuk om alle dateverhalen hier weer te lezen!
Staat bij mij even stil, doe er op dit moment zelf ook weinig/niks aan.

Joopie, hoe staat het met je huisje? Nieuwe plek nieuw tinderbloed?

Flessuh schreef:
Colien schreef:

:j :j dat leek me toch duidelijk.
Of heet dat "andere significante vrouw in zijn leven" :+

Een kennis :')

Plannen, ik ben zo'n control freak die het liefste een jaar van te voren alles al plant, vriendlief weet nu nog niet of hij vanavond tijd heeft. Je leert ermee om gaan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 13:58

Colien schreef:
Plannen, ik ben zo'n control freak die het liefste een jaar van te voren alles al plant, vriendlief weet nu nog niet of hij vanavond tijd heeft. Je leert ermee om gaan :')

:') Kost wat moeite :+

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 14:27

Relaxed schreef:
Colien schreef:

:') Kost wat moeite :+

Heel veel moeite :') maar je legt je er uiteindelijk bij neer.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 16:43

Inney schreef:
Thirteen: dat lijkt me moeilijk.. ;( heb je leuke spontane foto's?

Yup! Leuke spontane foto's, in de bio geschreven wat voor opleiding ik doe en wat hobby's. :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 16:46

En wat voor personen like Jij?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 17:08

Inney schreef:
En wat voor personen like Jij?

ja.. beetje meisje meisje om maar zo te zeggen, maar niet van die duckface grietjes :+ en qua jongens de wat rustigere ogende kerels? :+

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 19:28

En je hebt geen hobby's die ehm, twijfelachtig over kunnen komen? :+

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 19:52

Ik heb wel eens dat ik denk, o die jongens die ik like zijn ver boven mijn reach zeg maar haha.
Maar ja dat weet je zelf natuurlijk het beste!