Dan had jij flink plakkerige handen dat die zomaar bleef kleven Hahaha als het kan ik geef je groot gelijk (zegt de vrouw met meer dan 15 adventskalenders voor 2 personen en 1 hond) lekker van genieten straks
Voor de kids koop ik standaard een lego of playmobil kalender. Nu wilde ik er ook eens een. Twijfelde tussen de Rituals en yankee. Moet eerlijk bekennen dat van Rituals enkel echt super fan ben van Happy Buddha en laat daar nu niets/ weinig van in zitten. Na de persconferentie was ik zo verdrietig voor mezelf, hihi. Dat ik vond dat eens gek mocht doen.
En die andere van Yankee zitten vooral veel theelichtjes, die gebruik ik niet veel.
Jenny ik zou even niet spoileren over de Rituals kalender, sommigen willen niet weten wat er wel of niet in zit nog
Yankee heeft er 3, de middelste heeft allemaal votives, die fluistert nog steeds regelmatig mijn naam ondanks dat mijn verstand hem al 10x afgeschreven heeft
Oeh kalanders. Hier ook nog geen een. Denk niet dat ik een yankee neem. Maar misschien van iets anders. Ga nog even rond kijken
Matheno
Geplaatst: 15-10-20 09:43
Jenny21 schreef:
Oepsssss de yankee adventskalender kalender bleef aan mijn handen plakken
Heb de tower ook even bekeken en ook besteld, dankzij jou!
Normaal koop ik elk jaar een Rituals advent, maar ben daar nu een beetje klaar mee.
Jenny21
Geplaatst: 15-10-20 13:00
Matheno schreef:
Jenny21 schreef:
Oepsssss de yankee adventskalender kalender bleef aan mijn handen plakken
Heb de tower ook even bekeken en ook besteld, dankzij jou!
Normaal koop ik elk jaar een Rituals advent, maar ben daar nu een beetje klaar mee.
Sorry
Anoniem
Geplaatst: 20-10-20 13:29
Op welke sites bestellen jullie vaak yankee candle? Ik vind het lastig in te schatten wat betrouwbaar is. Heb zelf al wel swietarts gevonden.
Skessa_
Geplaatst: 20-10-20 13:31
Kijk eens in de openingspost zou ik zeggen
Anoniem
Geplaatst: 20-10-20 14:21
O oeps.
Gelijk even een bestelling geplaatst. Mijn eerste ervaring met yankee candle word de adventskalender, maar toen ik nog veel meer kerstgeuren zag kon ik het niet laten om nog tot december te wachten.
After Sledding Votive Sampler Christmas Eve Votive Sampler Crisp Campfire Apples Votive Sampler Icy Blue Spruce Votive Snow in Love Votive Sampler Snowflake Cookie Votive Sampler Snowflake Frost Large Votive Holder Surprise Snowfall Votive Sampler The Perfect Tree Small Jar Winter Wonder Votive
Ben benieuwd wat je ervan vindt. Ik vind tot nu toe alleen Christmas Hearth een geslaagde kerstgeur, de rest van YC kerstcollecties vind ik echt om te kotsen. Ik had als extraatje gratis een melt van After Sledding en Winter Wonder gekregen, god wat waren die ranzig.
Ik heb wel gekeken naar de beschrijvingen, die waren bij deze site echt super duidelijk. Dus duimen maar. Heb volgens mij geen of amper geuren die in mijn kalender zitten dus ze hebben echt extreem veel kerstgeuren zeg.
Ik heb laatst Yalda waxmelts overgenomen van een Bokker. Mennnn die zijn lekker
Anoniem
Geplaatst: 21-10-20 10:53
Roosch schreef:
Ik heb laatst Yalda waxmelts overgenomen van een Bokker. Mennnn die zijn lekker
Daar doe je zuinig mee zeg.
Mijn kaarsjes komen vanavond al.
Roosch
Geplaatst: 21-10-20 10:55
Ja onwijs zuinig, haha.
Brand tussendoor ook nog graag mijn Yankee candles, maar daar moet ik ook zuinig mee doen want Belgian Waffles is uit het assortiment. En die is zo lekker.
Alwiene
Geplaatst: 21-10-20 10:59
Mijn nieuwste aanwinst, de kaars dan de lamp had ik al. Kwam ergens reclame voor de geur tegen en moest hem hebben dus meteen besteld maar wel elders ivm vzkosten en zelfde dag nog verzenden hihi.
Anoniem
Geplaatst: 21-10-20 17:41
Allemaal geslaagd voor mij. Die wax is een cadeautje.