Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:18

Ja dat is zeker waar Emma, ze praat ook ontzettend negatief over magere vrouwen en dat is even erg. Ik begrijp ook wat je zegt, hoor, en ik heb achteraf ook nog gedacht of ik het niet nog wat had moeten uitbreiden. Maar ik denk dat ik hier ben gegaan voor de mensen met overgewicht/een maatje meer omdat ik me daar meer mee identificeer en ik dat zelf vaker in mijn omgeving zie gebeuren dan bij magere meisjes. Het is iets waar ik zelf meer ervaring mee heb, en ergens zou ik dan het gevoel hebben dat ik ergens over schrijf waar ik geen ervaring mee heb, als ik schrijf over meisjes met ondergewicht/die te dun zijn. Dan krijg ik al snel het gevoel dat ik vanuit een ivoren toren schrijf als het is iets waar ik niet zoveel over weet. Denk dat mensen als jij daar beter over kunnen schrijven, omdat je zelf weet hoe het voelt en ik niet. :)

Anoniem

Re: Bloggers/Vloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 15:25

Oh dat klopt absoluut hoor! Ik val nu ook in de categorie 'maatje meer' dus kan me nu ook beter identificeren met die groep. Krijg regelmatig blikken mijn kant op geworpen die niet bepaald vriendelijk lijken als ik een keer een rokje aan heb. Alsof ik mezelf maar in een jutezak moet hijsen alleen maar omdat ik vrouwelijke vormen heb _O-

Elsje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:54

Happypaardje: het voorstellen heb ik op m'n eerste dag gedaan, maar die zakt natuurlijk naar beneden. Je hebt gelijk, ik zal de beestenboel ook verder even voorstellen in het kopje 'over', dank voor de tip!

Marrleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 19:19

Artikel van vandaag: Weekly Occupations #15

Daarin staan ook de links naar de artikelen die ik afgelopen week geschreven heb :)

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 05:22

Mijn blog van morgen (over4 uur online) gaat over "Hoe je doelen sneller te bereiken". Sinds ik met doelen werk op stal ben ik zo veel sneller vooruit gegaan. Ik geniet ervan. Ik ben niet zo'n ruiter die week in week uit hetzelfde rondje wil hobbelen en over 10 jaar nog steeds net zo goed of slecht rijd. Ik wil mezelf blijven ontwikkelen, als ruiter, instructeur, trainer en eigenaar.

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 07:43

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:02

Wat gaaf Yasmine, gefeliciteerd!! Word je al herkend op straat :D ?

Ik ga straks even op m'n gemak alles bijlezen, rustig dagje op werk dus komt goed uit :))

Ik heb vandaag een prachtig blush palette: Calypso Cheek Palette

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 08:33

Mogguh!
Ik heb vorige week de hele week ziek in bed gelegen, dus voldoende leesvoer hier :')
En ook geen posts geplaatst, had er gewoon de puf niet voor.

Vandaag wel weer en ik vind hem zo gaaf <3

Treble Maker

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 10:41

Ik heb vandaag weer een lakje van Rimmel, Bestival Blue.

Treble Maker is leuk! Ik heb de review ervan klaarstaan voor de 29e.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 17:34

Leuke blog weer.
Vandaag heet mijn blog "How to reach your goals quicker" IK zat een tijdje 'vast' in mijn training met Kyra en herinnerde mij waarom ik niet meer vooruit ging. Vroeger had ik een 'trainingsmaatje' waarmee ik jaardoelen en maanddoelen opstelde voor Kyra en haar paard. Elke maand kwamen we bij elkaar op stal om onze vorderingen te laten zien. Ontzettend inspirerend.

Dit jaar had ik maar een vaag jaardoel en niet op- of uitgeschreven. Zodoende was ik als een kip-zonder-kop dagelijks aan het rijden en grondwerkoefeningen doen, maar 'het schoot niet op'. Waarom niet? Omdat ik geen doel voor ogen had, had ik ook niet het gevoel of ik voortgang had geboekt.

Ik heb nu mijn jaardoelen voor 2015 weer netjes op een rijtje. Ze passen in hoe ik voor me zie hoe Kyra en ik over 5 jaar zijn gevorderd.

Ik heb laatst ook een boek gelezen met de titel Write it down, make it happen. Past ook bij de blog van een tijdje geleden (ik weet niet meer wie) die het over to-do lijstjes had. Dat past daar ook bij.

Ik heb echt het idee dat het in de paardensport helemaal niet gebruikelijk is om doelen op te stellen en op te schrijven en er aan te werken. Misschien als je wedstrijden rijdt, ietsjes meer. Misschien dat de punten op je protocol je doelen helpen bepalen. Daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar ik denk dat de meeste recreatieruiters niet doelgericht te werk gaan. Jullie wel?

WhiteLogness

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 18:52

Hoi allemaal! Ik wil me hier graag ook melden over mijn en mijn vriendin's blog!
Zouden jullie de tijd willen nemen om een kijkje te nemen en tips te geven?
Het linkje kan je in mijn onderschrift vinden!

X Manon en Valerie

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:03

-
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:06

Yv_ schreef:
Wat gaaf Yasmine, gefeliciteerd!! Word je al herkend op straat :D ?

Gelukkig niet :))

Gaat echt knetterhard, kreeg een mail van de redactie en mijn artikel had vandaag 25.000 shares, 15.000 likes en 70.000!!! lezers :oo Gestoord gewoon!

Hey Sandra, dat boek van Write It Down, Make It Happen moet ik ook eens opzoeken, klinkt erg interessant! Ik ben een lijstjesfanaat, maar in doelen stellen op lange termijn ben ik zo slecht. Vooral omdat ik alleen maar "grote" doelen voor ogen heb en ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen. "Boodschappen doen" is gemakkelijker op een lijstje te zetten dan "een film schrijven" :))

Ik vind doelen stellen eigenlijk in alles wel noodzakelijk. Niet alleen werk, maar ook in andere delen van je leven. Ik heb zelf 100 dromen die ik wil verwezenlijken, maar ben ook pas recent begonnen met een lijstje te maken van hoé ik dat ga doen en wanneer. Dat maakt het wat bereikbaarder. Op mijn werk heb ik nu ook mijn doelstellingen voor dit jaar moeten stellen en dat is heel motiverend. Dan weet je waar je aan moet werken en kan je heel doelgericht gaan werken :j

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:10

Doelen zijn zeker handig! Het nadeel van sommige doelen is alleen dat je niet alleen van jezelf afhankelijk bent of je ze kunt gaan verwezenlijken....
Laatst bijgewerkt door Bnet op 07-05-24 20:56, in het totaal 1 keer bewerkt

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 21:57

Ik heb ook weer bijgelezen
en weer eens een update op mijn blog: Toerist in Amsterdam
Een stukje over mijn paasweekend met Japanese vrienden :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:18

Superleuk! Ik vind het ook altijd heerlijk, toerist zijn in eigen land. Ik heb de afgelopen jaren best veel Australiërs en vrienden uit Amerika (die ik van uitwisseling ken) op bezoek gehad en ik vind het heerlijk om hen in mijn eigen land rond te leiden :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:38

Ik kom weer binnenvallen hoor :) Na maaaaanden heb ik eindelijk weer eens een blog geschreven en geplaatst. *\o/* Lezen kan hier :)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 22:40

Yasmine schreef:
Iedereen is productief op vrijdag :D

Ik ook, ik heb een reactie geschreven op een afschuwelijke column die gisteren door Elle gepubliceerd werd waarin de journaliste zei dat ze "liever dood wil" dan een paar vetrolletjes te hebben: Mensen met vetrollen zijn ook mensen: Open brief aan Elle

Vet! Die zag ik op FB langskomen. Niet gelezen, maar herkende de titel meteen. Gaaf zeg.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 01:10

Yasmine schreef:
Hey Sandra, dat boek van Write It Down, Make It Happen moet ik ook eens opzoeken, klinkt erg interessant! Ik ben een lijstjesfanaat, maar in doelen stellen op lange termijn ben ik zo slecht. Vooral omdat ik alleen maar "grote" doelen voor ogen heb en ik weet niet hoe ik daar aan moet beginnen. "Boodschappen doen" is gemakkelijker op een lijstje te zetten dan "een film schrijven" :))

http://www.amazon.com/Write-It-Down-Mak ... B000FC0X1O

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 09:23

Het zou niet heel raar zijn Yasmine, gezien ze je foto er best groot bij zetten :D.
Mocht het gebeuren, laten we dan hopen dat het een positieve lezer is en niet zo'n sjagrijn die bijv. op je hey sexy-post heeft gereageerd!

Ik heb trouwens dat stukje van Elle ook gelezen, maar ik zie haar mening niet zo grof als dat jij het ziet... Tuurlijk, ze is recht door raap en eerlijk, maar vind nergens dat ze mensen écht afkraakt. Zal zo nog eens lezen, wellicht heb ik het helemaal verkeerd gelezen.

Leuk Blingh, heerlijk!

WhiteLogness: Als ik op je onderschrift klik, krijg ik een foutmelding...

Poison

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 11:20

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 18:44

Hoi, ik volg dit topic al een erg lange tijd, maar nu kan ik eindelijk meereageren, want ik en mijn vriendin zijn namelijk een blog begonnen! Het gaat vooral over beauty, maar als we over iets anders willen schrijven doen we dat gewoon, het moet leuk blijven, toch?
Dit is de link: http://www.mvbeautystudios.weebly.com

Edit; Ik zie net dat mijn vriendin hier al had gereageerd, oeps :o

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:11

Ik ga even kijken. Haar onderschrift gaf bij mij een foutmelding :).

Lotus Begin

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:28

Ik ga dit weekend maar eens een mega bijleesactie doen geloof ik...
Zit in een verhuizing op mijn werk, mega druk en maak dagen van 10 - 12 uur, dus geen tijd om te lezen en als ik thuis kom wil ik gewoon bank hangen, eten en naar bed :')

Gelukkig had ik al wel een aantal posts gescheduled, dus heb ik niet weer een week een lege blog!

Savita

happypaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 08:46

Oef, klinkt heftig DnT! Hopelijk heb je binnenkort toch ook weer wat rustiger dagen!

Vandaag bij mij weer een receptje. Want tja, als je twee kilo groene kool koopt, wat moet je er dan allemaal mee in je eentje?! :+
Vegan Cabbage Curry