Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:Ze mogen het hele jaar gebruikt worden met bij plakken?
Of stuur kaartjes naar eenzame bokkers, daar is elk jaar wel een topic voor ( of het topic wordt elk jaar hergebruikt)
ik had toen zwaar onderschat hoe groot succes het is geworden. Super dat je het aanhaalt, ik heb nu dit jaar ook tijd om weer mee te doen met schrijven, maar op tijd beginnen is wel een heel goed idee. Ik ga gelijk eens kijken! Bellatrix schreef:Ik smeer net hand cream van de Kruidvat en die is maar iets van 5 minuten vet en dan al ingetrokken. Gaat echt heel snel.
had eigenlijk trainen voor vanavond echt af moeten zeggen, want met een nieuwe module beginnen en hoe vol deze week is had ik kunnen raden dat het zo zou gaan, maar ik ben koppig en overschat mijzelf graag
ik pak thuis wel even snel een 20 minuten powernap ofzo. xPabloBokt schreef:MyWishMax schreef:Ik heb niet eens verwarming in de badkameren alleen stopcontact omdat we dat er zelf in gemaakt hebben.
Sterker nog, de dichtstbijzijnde verwarming zit 4 meter verderop. Ijskoud altijd die badkamer... Ook geen mogelijkheid om ergens iets neer te zetgen oid
Infrarood paneeltje?
Bloodymary schreef:(Altijd dezelfde) mensen die een telefoongesprek beginnen met "stoor ik?". Nee natuurlijk niet, anders pak ik toch niet op!
Of pakken die mensen altijd op, ook als het niet uitkomt? Zeker dezelfde types die een gemist nummer terug gaan bellen, terwijl ze het niet kennen.
DuoPenotti schreef:Bloodymary schreef:(Altijd dezelfde) mensen die een telefoongesprek beginnen met "stoor ik?". Nee natuurlijk niet, anders pak ik toch niet op!
Of pakken die mensen altijd op, ook als het niet uitkomt? Zeker dezelfde types die een gemist nummer terug gaan bellen, terwijl ze het niet kennen.
Ik vind het altijd wel netjes als mensen vragen, komt het gelegen dat ik bel.
Ik denk dat er best wat mensen een soort van plichtsgetrouw opnemen.
Nyaleti schreef:Morele vraag:
Ik zit buiten in de pauze.
Iemand, ik denk van het AZC, vraagt / gebaart of hij door de vuilnisbak mag gaan. Ik denk opzoek naar statie geld?
Van mij prima, als jij zo aan je geld moet komen..
Andere vinden het not done.
Wat zou jij doen?
DuoPenotti schreef:Bloodymary schreef:(Altijd dezelfde) mensen die een telefoongesprek beginnen met "stoor ik?". Nee natuurlijk niet, anders pak ik toch niet op!
Ik vind het altijd wel netjes als mensen vragen, komt het gelegen dat ik bel.
Ik denk dat er best wat mensen een soort van plichtsgetrouw opnemen.

Nyaleti schreef:Morele vraag:
Ik zit buiten in de pauze.
Iemand, ik denk van het AZC, vraagt / gebaart of hij door de vuilnisbak mag gaan. Ik denk opzoek naar statie geld?
Van mij prima, als jij zo aan je geld moet komen..
Andere vinden het not done.
Wat zou jij doen?
Ineke2 schreef:Ik ben vanmorgen gevallen, tand door mijn lip en blauwe kin.
Dan opweg naar een afspraak. Eerst kon ik niet uitstappen uit de metro met de buggy met Ravi erin, want mensen kwamen al binnen en er stonden fietsen en ik kon er niet goed omheen. Was ik zelf buiten, gaat de deur dicht dus ben weer naar binnen gesprongen.
Volgende station er alsnog uit. Lift was weer druk dus als 2de naar beneden. Andere lift weer omhoog. Metro weer in en volgende er weer uit. Doet verdorie die lift het daar niet. Kortom ik kan gewoon niet naar mijn afspraak want ik kan niet naar beneden.
Afspraak afgezegd, ik ben zo ontzettend klaar met vandaag.
PineApple schreef:hagelslag schreef:Het gaat helaas ook om de langtijd bloedsuiker en hoe mijn lichaam reageert op suiker.
Ik zit schijnbaar op het randje van IR
Sterkte! Ben je inmiddels bijna klaar?