Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:06

Mijn tandenborstel staat altijd op de lader, en die zit ook altijd in het stopcontact. Alleen als ik op vakantie ga neem ik de lader niet mee, maar dan houdt hij het ook wel 5 dagen vol en langer ga ik toch niet weg :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:07

Alja schreef:
Ze mogen het hele jaar gebruikt worden met bij plakken?
Of stuur kaartjes naar eenzame bokkers, daar is elk jaar wel een topic voor ( of het topic wordt elk jaar hergebruikt)

Mijn topic :o ik had toen zwaar onderschat hoe groot succes het is geworden. Super dat je het aanhaalt, ik heb nu dit jaar ook tijd om weer mee te doen met schrijven, maar op tijd beginnen is wel een heel goed idee. Ik ga gelijk eens kijken!

--
Spanningshoofdpijn, wat een vervelende pijn is dit.... wordt er misselijk van.

Over een uurtje krijg ik een massage, hopelijk helpt dat een beetje.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:08

Ik laat hem zeker niet in de lader zitten, is nergens voor nodig, trek weer stroom overdag en het is al duur genoeg. :+ Ik laad in de nacht, is het goedkoopst. Bij 10% gaat ie aan het sap in de nacht.

Maar iedereen moet doen wat die wil hoor. :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:09

Bellatrix schreef:
Ik smeer net hand cream van de Kruidvat en die is maar iets van 5 minuten vet en dan al ingetrokken. Gaat echt heel snel.

De Calming, met Camille? Zo ja dan hebben we dezelfde :D

Ik doe altijd een klein blobje op mijn handrug, en dan wrijf ik met de hand ruggen tegen elkaar om het te verspreiden. Meestal is bij mij dat de enige plek die zo droog is, en ik krijg echt errors van crème of zalf aan mijn vingertoppen of handpalm, dat vind ik zo ontzettend naar.

Met mijn tandenborstel voel ik op het moment een beetje hetzelfde, nu ik ziek ben met veel hoesten en keelpijn vind ik het een vies idee om dat ding in mijn mond te blijven steken en ook daarna te blijven gebruiken. Ik ga zo denk ik met wat tandpasta op mijn wijsvinger poetsen ofzo, en dan wanneer ik niet meer ziek ben een nieuwe tandenborstel.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:17

Nee, ik heb de gewone.
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:21

Ja ik heb dus ook geen stopcontact in m’n badkamer of om de hoek oid. Dus dan moet ik hem ook nog eens ergens anders opladen steeds. :=

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:22

Oh dat is idd wel vervelend dan. Ik heb wel een stopcontact. Ik heb namelijk en handdoeken verwarming en die heeft stroom nodig. (huurwoning, zat er dus al in)

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:30

Ik heb niet eens verwarming in de badkamer ;( en alleen stopcontact omdat we dat er zelf in gemaakt hebben.

Sterker nog, de dichtstbijzijnde verwarming zit 4 meter verderop. Ijskoud altijd die badkamer... Ook geen mogelijkheid om ergens iets neer te zetgen oid

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:37

Ik ben zo moe en misselijk :') had eigenlijk trainen voor vanavond echt af moeten zeggen, want met een nieuwe module beginnen en hoe vol deze week is had ik kunnen raden dat het zo zou gaan, maar ik ben koppig en overschat mijzelf graag :+ ik pak thuis wel even snel een 20 minuten powernap ofzo.
En mijn docent was ook nog eens zo lief om het programma iets aan te passen zodat we eerder weg kunnen van school, omdat meerdere mensen vandaag net niet uitkomen dus ik wil het ook niet flikken om nu nog eerder weg te gaan

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:47

MyWishMax schreef:
Ik heb niet eens verwarming in de badkamer ;( en alleen stopcontact omdat we dat er zelf in gemaakt hebben.

Sterker nog, de dichtstbijzijnde verwarming zit 4 meter verderop. Ijskoud altijd die badkamer... Ook geen mogelijkheid om ergens iets neer te zetgen oid

Infrarood paneeltje?

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:50

(Altijd dezelfde) mensen die een telefoongesprek beginnen met "stoor ik?". Nee natuurlijk niet, anders pak ik toch niet op!

Of pakken die mensen altijd op, ook als het niet uitkomt? Zeker dezelfde types die een gemist nummer terug gaan bellen, terwijl ze het niet kennen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:56

xPabloBokt schreef:
MyWishMax schreef:

Infrarood paneeltje?

Infrarood paneel was bij ons echt een lifesaver, wij hebben eentje met een ingebouwde lamp aan het plafond gehangen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 12:58

Bloodymary schreef:
(Altijd dezelfde) mensen die een telefoongesprek beginnen met "stoor ik?". Nee natuurlijk niet, anders pak ik toch niet op!

Of pakken die mensen altijd op, ook als het niet uitkomt? Zeker dezelfde types die een gemist nummer terug gaan bellen, terwijl ze het niet kennen.

Ik vind het altijd wel netjes als mensen vragen, komt het gelegen dat ik bel.
Ik denk dat er best wat mensen een soort van plichtsgetrouw opnemen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:00

Bellatrix schreef:
Ja kan ook hoor maar ik had stiekem gehoopt op ook velletjes van 10. :+
Maar dat topic is idd een idee. :j

Ze zijn volgend jaar ook nog geldig rond Kerst als kerstzegel… n dan kom je met 1 velletje 2 jaar toe.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:00

Ja, dat is waar. Maar ik vind het wel prijzig hoor tegenwoordig.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:01

DuoPenotti schreef:
Bloodymary schreef:

Ja, ik heb het over zakelijk, gewoon klanten die je een paar keer per week aan de telefoon hebt.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:02

Morele vraag:
Ik zit buiten in de pauze.
Iemand, ik denk van het AZC, vraagt / gebaart of hij door de vuilnisbak mag gaan. Ik denk opzoek naar statie geld?
Van mij prima, als jij zo aan je geld moet komen..
Andere vinden het not done.

Wat zou jij doen?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:03

Ik ben vanmorgen gevallen, tand door mijn lip en blauwe kin.

Dan opweg naar een afspraak. Eerst kon ik niet uitstappen uit de metro met de buggy met Ravi erin, want mensen kwamen al binnen en er stonden fietsen en ik kon er niet goed omheen. Was ik zelf buiten, gaat de deur dicht dus ben weer naar binnen gesprongen.

Volgende station er alsnog uit. Lift was weer druk dus als 2de naar beneden. Andere lift weer omhoog. Metro weer in en volgende er weer uit. Doet verdorie die lift het daar niet. Kortom ik kan gewoon niet naar mijn afspraak want ik kan niet naar beneden.

Afspraak afgezegd, ik ben zo ontzettend klaar met vandaag.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:04

Nyaleti schreef:
Morele vraag:
Iemand, ik denk van het AZC, vraagt / gebaart of hij door de vuilnisbak mag gaan. Ik denk opzoek naar statie geld?

Wat zou jij doen?

Ik zou mijn schouders ophalen en denken, boeiuh... Als je maar geen troep maakt.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:08

Meestal is dat geen AZC, maar een dakloze

Van mij mag hij, vind het vooral verdrietig dat het zo moet.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:10

DuoPenotti schreef:
Bloodymary schreef:

Ik ben “wat mensen”!!! _O-

Gisteren daarom nog een onnodig gesprek afgekapt tijdens een afspraak. Maar het had belangrijk kunnen zijn.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:13

Nyaleti schreef:
Morele vraag:

Wat zou jij doen?

Als ie niet de helft op de grond gooit en laat liggen, lekker laten gaan.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:28

Stress voor niks gehad vanmorgen, een kennismakingsgesprek
want de gene die ik normaal heb die is ziek, en zal even of een tijdje afwezig zijn.

Dus ik heb ik nieuw iemand gekregen die kende mij nog niet en ik hem nog steeds niet. _O-
Maar mijn hoofdpijn heb ik nog steeds maar wel minder dan vanmorgen..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:34

Ineke2 schreef:
Ik ben vanmorgen gevallen, tand door mijn lip en blauwe kin.

Dan opweg naar een afspraak. Eerst kon ik niet uitstappen uit de metro met de buggy met Ravi erin, want mensen kwamen al binnen en er stonden fietsen en ik kon er niet goed omheen. Was ik zelf buiten, gaat de deur dicht dus ben weer naar binnen gesprongen.

Volgende station er alsnog uit. Lift was weer druk dus als 2de naar beneden. Andere lift weer omhoog. Metro weer in en volgende er weer uit. Doet verdorie die lift het daar niet. Kortom ik kan gewoon niet naar mijn afspraak want ik kan niet naar beneden.

Afspraak afgezegd, ik ben zo ontzettend klaar met vandaag.

Nouja zeg? Niemand die even kwam helpen? Gaat dit vaker zo?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:46

PineApple schreef:
hagelslag schreef:
Het gaat helaas ook om de langtijd bloedsuiker en hoe mijn lichaam reageert op suiker.
Ik zit schijnbaar op het randje van IR

Sterkte! Ben je inmiddels bijna klaar?

Gelukkig wel

De suikerwaarde 1 uur na het suikerdrankje was wel aan de hoge kant.
Maar na 2 uur was hij opzich weer netjes.
De uitslag van al het andere bloed wat afgenomen is krijgt ik 28 november.
Dan krijg ik dus te horen hoe het zit met de langtijd bloedsuiker en hoe wie wat mijn lichaam het verwerkt.
Of dat dus inmiddels verbeterd is ja of nee(ik vermoed van nee.... omdat afvallen tot dusver niet bepaald lukt)