Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Ik zit blijkbaar als zo'n verrekte garnaal met scoliose achter mn bureau dat ik ondertussen rugpijn heb die echt niet te harden is. Ik wou sowieso een nieuwe bureaustoel gaan kopen, maar dit begint nu wel echt een goed spaardoel te worden.
Maar hey, ik ben na 2,5e week wel eindelijk redelijk van mijn hoofdpijn afga t alsnog melden bij de huisarts, want ik moet binnenkort toch heen voor jaarlijkse controle voor mn medicijnen. Kan ik meteen alle kleine dingen die net niet erg genoeg waren om te laat op school voor te komen even dumpen
Caira schreef:Polarize schreef:Ik zit blijkbaar als zo'n verrekte garnaal met scoliose achter mn bureau dat ik ondertussen rugpijn heb die echt niet te harden is. Ik wou sowieso een nieuwe bureaustoel gaan kopen, maar dit begint nu wel echt een goed spaardoel te worden.
Maar hey, ik ben na 2,5e week wel eindelijk redelijk van mijn hoofdpijn afga t alsnog melden bij de huisarts, want ik moet binnenkort toch heen voor jaarlijkse controle voor mn medicijnen. Kan ik meteen alle kleine dingen die net niet erg genoeg waren om te laat op school voor te komen even dumpen
Ik heb hier ergens boven een link gestuurd naar iets dat je op je bureaustoel zet. Hier nog een scheve Harrie maar sinds ik dat ding in de auto en op mijn stoel heb heb ik nergens last meer van.
Suzanne F. schreef:Waarom levert Intratuin online bestellingen altijd in tig verschillende zendingen??
Mega irritant. Moet vanuit 4 verschillende vestigingen komen.
Zebrastreep schreef:Dat ik iets moeilijk los kan laten.
Morgen een uitvaart en ik zou een stukje voorlezen maar omdat ik jarig ben en nog naar een concert ga, ben ik in het deel wat ik zou voorlezen niet aanwezig. Dit ook netjes besproken met alle betrokken partijen en iedereen snapte dat ik niet aanwezig was bij het tweede gedeelte.
Maar nu kan ik dus geen spreker vinden.... vind het jammer dat mensen voor een keer wat ook lastig is, niet eens hun comfortzone los kunnen laten. Ik voel mij ook schuldig nu tegen diegene die is overleden dat niemand zich geroepen voelt.
Ik zou het zelf ook eng vinden, maar het voelde voor mij wel als het is een cliënt geweest dit wil je gewoon zelfs als begeleider doen. Ook als het buiten mijn comfortzone is.
Wil het loslaten en iemand zou het kunnen doen maar die staat teveel op afstand. Dus het voelt voor mij niet helemaal goed zo