Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:18

Misschien verveelt hij zich dan of kan hij niet klok kijken :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:19

Ik zit blijkbaar als zo'n verrekte garnaal met scoliose achter mn bureau dat ik ondertussen rugpijn heb die echt niet te harden is. Ik wou sowieso een nieuwe bureaustoel gaan kopen, maar dit begint nu wel echt een goed spaardoel te worden.

Maar hey, ik ben na 2,5e week wel eindelijk redelijk van mijn hoofdpijn af *\o/* ga t alsnog melden bij de huisarts, want ik moet binnenkort toch heen voor jaarlijkse controle voor mn medicijnen. Kan ik meteen alle kleine dingen die net niet erg genoeg waren om te laat op school voor te komen even dumpen :+

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 13:27

Alja schreef:
Misschien verveelt hij zich dan of kan hij niet klok kijken :+

Oh een interne klok heeft ze zeker, ze zit standaard een half uur voordat dat ding afgaat al op wacht :Y)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:46

Polarize schreef:
Ik zit blijkbaar als zo'n verrekte garnaal met scoliose achter mn bureau dat ik ondertussen rugpijn heb die echt niet te harden is. Ik wou sowieso een nieuwe bureaustoel gaan kopen, maar dit begint nu wel echt een goed spaardoel te worden.

Maar hey, ik ben na 2,5e week wel eindelijk redelijk van mijn hoofdpijn af *\o/* ga t alsnog melden bij de huisarts, want ik moet binnenkort toch heen voor jaarlijkse controle voor mn medicijnen. Kan ik meteen alle kleine dingen die net niet erg genoeg waren om te laat op school voor te komen even dumpen :+

Ik heb hier ergens boven een link gestuurd naar iets dat je op je bureaustoel zet. Hier nog een scheve Harrie maar sinds ik dat ding in de auto en op mijn stoel heb heb ik nergens last meer van.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:46

Papercut. :x Zo'n klein rot sneetje kan best pijn doen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:47

Caira schreef:
Polarize schreef:

Ik heb hier ergens boven een link gestuurd naar iets dat je op je bureaustoel zet. Hier nog een scheve Harrie maar sinds ik dat ding in de auto en op mijn stoel heb heb ik nergens last meer van.

Ik had m al opgeslagen zodra ik m voorbij zag komen! Ik denk dat ik t van de zomervakantie maar uit ga proberen :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:47

Voor de 2de keer in een maand mensen aan de deur voor alarm knop. Kost maar 20 euro in de maand. :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:48

Bellatrix schreef:
Papercut. :x Zo'n klein rot sneetje kan best pijn doen.

Hel! En dan een sinaasappel eten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:51

Scheelt, die eet ik niet maar ik kan mij heel goed voorstellen dat dat geen pretje is...

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:53

Of vergeten dat je een sneetje hebt en dan even iets gaan schoonmaken :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:56

Ja dat idd. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 13:57

Waarom levert Intratuin online bestellingen altijd in tig verschillende zendingen??
Mega irritant. Moet vanuit 4 verschillende vestigingen komen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:07

Suzanne F. schreef:
Waarom levert Intratuin online bestellingen altijd in tig verschillende zendingen??
Mega irritant. Moet vanuit 4 verschillende vestigingen komen.

Herkenbaar! dan niet van intratuin maar van Pet's place, die doet dat schijnbaar ook zo. Van de week een bestelling geplaatst, en ik wou juist alles bij 1 webshop bestellen, ivm vervuiling, vervoer, verpakkingsmateriaal, bla bla enzovoorts :\ ik krijg straks dus 3 pakketten met spullen naar mijn huis vervoerd wat ook makkelijk allemaal samen in 1 doos zou passen...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:30

Postnl...die weer mijn pakket kapot gemaakt heeft..
Komt na een week retour...

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:52

Ik heb de feedback op een opdracht (vanuit een opleiding voor werk) dat ik de berekeningen moet verifiëren met metingen. Terwijl ik al een aantal keer heb doorgegeven dat niet mogelijk is.

De metingen waar ze het over heeft een drempeldosis van 10 (vaak per maand en ook de kleinste veelfout die het kan aangeven.)
De achtergrond is ongeveer 2600 per jaar
Mijn toevoeging volgens de berekeningen is maximaal 8 per jaar op de meeste punten zelfs onder de 1.

Als ik al ga meten dan valt de 8 per jaar onder de drempeldosis van 10 per maand.
En mocht je dan toch een jaar gaan meten, dan meet je vooral de achtergrond en kan je nog steeds niet zeggen wat de toevoeging. De achtergrond fluctuert namelijk ook.

Zo irritant dat ze dan elke keer vooral dit punt aantipt. Ik heb liever feedback over hoe ik andere punten kan verbeteren.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 15:53

Mensen…

ZebrastreepJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:18

Dat ik iets moeilijk los kan laten.

Morgen een uitvaart en ik zou een stukje voorlezen maar omdat ik jarig ben en nog naar een concert ga, ben ik in het deel wat ik zou voorlezen niet aanwezig. Dit ook netjes besproken met alle betrokken partijen en iedereen snapte dat ik niet aanwezig was bij het tweede gedeelte.

Maar nu kan ik dus geen spreker vinden.... vind het jammer dat mensen voor een keer wat ook lastig is, niet eens hun comfortzone los kunnen laten. Ik voel mij ook schuldig nu tegen diegene die is overleden dat niemand zich geroepen voelt.

Ik zou het zelf ook eng vinden, maar het voelde voor mij wel als het is een cliënt geweest dit wil je gewoon zelfs als begeleider doen. Ook als het buiten mijn comfortzone is.

Wil het loslaten en iemand zou het kunnen doen maar die staat teveel op afstand. Dus het voelt voor mij niet helemaal goed zo -O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:20

Zebrastreep schreef:
Dat ik iets moeilijk los kan laten.

Morgen een uitvaart en ik zou een stukje voorlezen maar omdat ik jarig ben en nog naar een concert ga, ben ik in het deel wat ik zou voorlezen niet aanwezig. Dit ook netjes besproken met alle betrokken partijen en iedereen snapte dat ik niet aanwezig was bij het tweede gedeelte.

Maar nu kan ik dus geen spreker vinden.... vind het jammer dat mensen voor een keer wat ook lastig is, niet eens hun comfortzone los kunnen laten. Ik voel mij ook schuldig nu tegen diegene die is overleden dat niemand zich geroepen voelt.

Ik zou het zelf ook eng vinden, maar het voelde voor mij wel als het is een cliënt geweest dit wil je gewoon zelfs als begeleider doen. Ook als het buiten mijn comfortzone is.

Wil het loslaten en iemand zou het kunnen doen maar die staat teveel op afstand. Dus het voelt voor mij niet helemaal goed zo -O-

:knuffel:

kan de uitvaart begeleider niet voorlezen?

Wij hadden pas een uitvaart en een kleinkind kon ook geen stukje lezen maar had wel een stukje geschreven.
En in naam van werd het heel mooi voor gelezen

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:22

Caira schreef:
Mensen…

Yup, dat is een eeuwige ongoing ergernis :')

ZebrastreepJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 16:23

Ja die optie is er zeker, maar het voelt een beetje alsof het dan niet vanuit ons komt. Ik snap het wel hoor het moet je liggen en je moet het kunnen.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:11

Josien_ schreef:
Ik erger me aan mijn stress, daardoor word ik onrustig en krijg ik niks meer gedaan wat weer voor stress zorgt etc. Je snapt hem :Y)

Ja!!! :j

Ik zit vandaag in complete staat van paniekaanvallen! Echt super top!

Gaat nu beter... Leuk is anders. -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:54

hahahatsjoe schreef:
Twee katten geent, 128 Euro :+

8)7 Ik moet volgende week met onze nieuwe (adoptie)kat voor entingen. Hou mijn hart vast...

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:58

Vertaal apps. Ik heb een vrijwilliger die alleen Arabisch spreekt. Vaak komen we er met handen en voeten wel uit maar soms pakken we zo'n app erbij. Vandaag weer bevestiging dat ze niet altijd even goed vertalen.
Op mijn vraag over het buiten zetten van containers vroeg hij om bevestiging: klopt het dat ik de goochelaar bij het hek om moet leggen?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:12

Toeterende vrachtwagens...

ZebrastreepJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:22

Tas inpakken, voor 1 nachtje en het lijkt wel alsof ik een paar dagen wegga :')