Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
purny schreef:Themba schreef:stoeprand die een kusje gaf aan onze Velg. Net nieuwe auto en nu een boze man. maar even naar de garage
Ik heb een Mercedes bus een kusje gegeven met mijn auto van nog geen half jaar oud.
Kan pas 10 februari hersteld worden
Polarize schreef:Ik was eerder naar huis gegaan omdat ik met een verslag bezig moet, en dat gewoon liever op mn eigen computer doe.
Ik lig al 2 uur op de bank
_chou schreef:Polarize schreef:Ik was eerder naar huis gegaan omdat ik met een verslag bezig moet, en dat gewoon liever op mn eigen computer doe.
Ik lig al 2 uur op de bank
Ik werk ook liever thuis, maar ik ben dan te makkelijk. Tegenwoordig zit ik om die reden toch vaak in de bieb, dan ben ik toch productiever![]()
Mijn ergenis: ik merk dat ik de Koreaanse grammatica toch lastiger vindt dan verwacht en heb maandag mijn toets (met ook nog andere onderdelen voor die toets kennen). Dat wordt de komende dagen toch nog meer leren dan ik dacht.
Telpeva schreef:Alles wat je nu alvast kan doen dat hoef je na het eten niet meer te doen
Polarize schreef:_chou schreef:Ik werk ook liever thuis, maar ik ben dan te makkelijk. Tegenwoordig zit ik om die reden toch vaak in de bieb, dan ben ik toch productiever![]()
Mijn ergenis: ik merk dat ik de Koreaanse grammatica toch lastiger vindt dan verwacht en heb maandag mijn toets (met ook nog andere onderdelen voor die toets kennen). Dat wordt de komende dagen toch nog meer leren dan ik dacht.
Nee ik moet echt alleen zitten haha, heb ook mijn eigen werkruimte/atelier thuis, dus het kan wel. Maar ik kom in mijn hoofd met "ja maar we gaan straks eten en dan moet ik halverwege stoppen, dus ik kan beter na het eten bezig." Terwijl we pas over 2 uur gaan eten en ik dan echt wel klaar ben