Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flying_Angel schreef:Ik wilde dus echt even geen geld uitgeven en gewoon sparen.
1. Dure tandartsrekening
2. iPhone die de hele dag vastloopt en ik steeds een tijdje niks kan
3. Nu is de magnetron opeens ook overleden!
Cowboy55 schreef:maralyn schreef:
Ik heb soms wel eens het idee dat het allemaal wel overtrokken duur is.
En dat er ook flink wordt gesjoemeld.
Mijn man moest een kies verwijderen. Verdoving, en plop hij was er uit. Binnen tien minuten stond hij weer naast de stoel.
Werd het weg gezet als enorm gecompliceerde lastige verwijdering van element.
Bammmm... enorme rekening.
Hij is nu overgestapt naar een andere tandarts.
Deze tandarts maakte meerdere rekeningen waar dingen op stond wat totaal niet gebeurd was.![]()
Dat vindt ik graaiers.
Dat laatste is niet graaien, maar (zorg-)fraude plegen.
xPabloBokt schreef:Ik heb dat ook een keer gedaan bij mijn psychologen praktijk, een klacht ingediend. Die hadden 35 euro gedeclareerd omdat ze mijn voicemail hadden ingesproken.. idioterie.
Ineke2 schreef:Je kunt als zorgafnemer melden dat bepaalde handelingen niet zijn gedaan bij de verzekeraar. Dan meldt je als eerste de fraude en als tweede voorkom je mede dat de zorgkosten onnodig extra stijgen.
De tandarts in kwestie gaat je dat niet in dank afnemen, maar daar ben je toch al bij weg.
Maralyn sterkte en veel beterschap
Ineke2 schreef:xPabloBokt schreef:Ik heb dat ook een keer gedaan bij mijn psychologen praktijk, een klacht ingediend. Die hadden 35 euro gedeclareerd omdat ze mijn voicemail hadden ingesproken.. idioterie.
Die had ik echt niet geaccepteerd en niet betaald.
Zorgfraude is overigens iets anders als een klacht indienen.
Urbanus schreef:Nou ja, logisch toch? Ze willen er wel iets op verdienen.
JudithGigi schreef:Net tijdens het in de tuin werken per ongeluk een takje behoorlijk hard in mn oog gekregen. Ik heb nogal een fobie voor ogen en schade daaraan dus nu lig ik al 5 minuten hyperventilerend op bed![]()
Iedere keer als ik probeer te kijken of er schade is word ik lijkbleek en zak ik in elkaar