Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 19:58

Farjen dat is een verrassing.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 21:27

Ik werd (inmiddels al ruim vijf jaar geleden <3) tot over mijn oren verliefd op mijn vriend, die kinderen (toen 10 en 12 jaar oud) heeft. Ik stond absoluut niet open voor kinderen - heb geen kinderwens en wilde ook geen kinderen van een ander. Het is niet altijd makkelijk, maar het werkt en mijn vriend is de liefde van mijn leven. Ik weet niet of ik nog jongere kinderen getrokken had := , maar soms loopt het leven dus anders dan je gedacht had.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 21:35

Ik vind het nogal een verschil of je iemand tegen komt in het echt waar het goed mee klikt, en waar je dan later achterkomt dat er iets is waar je normaal niet voor zou kiezen, zoals bijvoorbeeld kinderen.
Ik zou dan niet afhaken.

Maar als je liever geen kinderen wil van een ander dan vind ik het ook heel normaal dat je mensen met kinderen weg swiped op tinder. Je moet ergens op selecteren.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-25 22:53

Dat is absoluut zo. Ik kende mijn vriend al in het echt, op Tinder had ik hem waarschijnlijk vanwege de kinderen niet geliked.

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 00:12

Ik denk ook dat ik van alles voor lief zou nemen als het goed voelt. Maar echt een baby in de luiers. Nu zou ik erg sterk zeggen nee. Maar ik zal best om andermans kinderen kunnen geven dus mocht je echt verliefd worden..

En ik heb dus toch een bericht gestuurd vanochtend om half 8 na mn ochtend wandeling. Met name dat ik vooral benieuwd ben naar zijn gedachten gang. Het opschrijven en versturen zorgde echt al voor een leger gevoel. Merk echt dat ik vrolijker ben. Hij appte dat ik hem nog overviel met mijn vragen en hij er later deze week op terug komt om rustig op te reageren. Ben benieuwd of ik spijt ga krijgen van de antwoorden maar ik ga er niet vanuit dat hij het opnieuw wilt proberen. Ik wil eigenlijk gewoon een blik in z'n gedachtengang zodat ik vrede kan hebben bij het feit dat de wegen ons scheiden en dat ik snap waarom. Dus ben benieuwd, en sowieso t weekend een fijn weekend met veel leuke dingen en afleiding dus in het ergste geval sleept dat me er wel door.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:12

Goed zo Steenbok. Ik begrijp dat je het wil weten. Hopelijk is zijn antwoord helpend.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:31

Hopelijk helpt het je om zijn gedachten te weten. Netjes wel dat hij het niet even snel snel wil beantwoorden, maar er de tijd voor wil nemen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:46

Hopelijk krijg je antwoorden waar je wat mee kan.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:48

Benieuwd wat hij reageert, hopelijk kan je er idd iets mee!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 07:58

Ik hoop dat het je brengt wat je zoekt. Probeer op jezelf te letten hierin. Knuf!

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 13:19

Ik denk dat het oprecht de 2e keer in m'n leven is dat ik wel een potentie voor de toekomst zag met iemand. Ook wel fijn om even te voelen zo.

Maargoed ik wil echt nu gewoon iets toekomst bestendigs en ik weet ook dat dit niet gaat zijn.

Iemand nog leuke dates staan?

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 13:25

Ben benieuwd steenbok. Ben je niet bang dat het juist meer vragen zal oproepen als jullie sowieso al niet op 1 lijn hierin zitten?

Ik ga op date met mezelf. Voor een week, in Spanje _O- beste gezelschap

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 13:51

Geen dates, ik word non denk ik :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 14:04

Zertab schreef:

Ik heb in een klooster gewerkt en die vrouwen waren vele male moderner, vlotter en leuker als ik inijn stoutste dromen had kunnen bedenken.
Dus wie weet, ook leuk!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 14:15

:+

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 15:34

Sterkte Steenbok, is altijd lastig. En de antwoorden zullen waarschijnlijk alleen maar meer vragen opwerpen.

Ik heb vanavond een 2de date staan! We gaan oesters eten omdat bij de eerste date het restaurant dicht was wegens personeelsuitje.

Ik ben wel benieuwd. Eerste date was gezellig maar voelde niet gelijk de 'spark' maar ik voelde me juist erg op mij gemak.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 15:44

Ik ben benieuwd of je antwoorden gaat krijgen die je verder gaan helpen. Ik snap je behoefte heel goed, maar mijn ervaring is dat het nooit de antwoorden zijn waar je op hoopt. Hopelijk geeft het je wat rust.

@xU: leuk! Goed dat je het een kans geeft. Ik wilde vroeger altijd meteen een spark voelen. Maar ik geef het nu wat langer de kans. Op je gemak voelen is iig een mooie uitgangspositie. Wie weet komt er nog wel meer gevoel bij.

Ik ga vrijdag weer naar m'n date toe. Hij is team nepplant terwijl ik dat verschrikkelijk vind :') maar hij stelde voor om een echte plant te gaan kopen dus we gaan naar het tuincentrum. Dan is het aantal echte planten al met 300 procent toegenomen sinds hij me kent

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 15:52

Hahahahahahaha Capopjekop.

@xU op je gemak voelen is heel belangrijk. Geniet ervan. Wie weet wat er nog meer kan groeien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 15:55

pien_2010 schreef:
Zertab schreef:

Ik heb in een klooster gewerkt en die vrouwen waren vele male moderner, vlotter en leuker als ik inijn stoutste dromen had kunnen bedenken.
Dus wie weet, ook leuk!

Ik wil graag nog een keer op stilteretraite naar een klooster dus ik ben benieuwd hoe het daar is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:32

Dat klooster waar ik werkte waren Fransiscanessen (onderwijs congregatie) en heeft geen retraites voor leken. Ze zijn met weinig zusters nog en hun verzorg verpleeghuis is nu vooral leken zorg met nog een enkele oudere zuster.
Retraites worden meer door de Jezuïeten georganiseerd of andere congregaties. Gewoon eens Googlen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 16:58

Ik heb zelf jaren gitaarles gehad van een pater. Die was ook Fransiscaan. Erg modern in zijn opvattingen idd. Zijn broer (of neef) was eigenaar van de yap yum. Vond ik altijd een leuk feitje

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 17:19

Steenbok goed dat je het van je af hebt geschreven. En heel fijn dat het al een beetje lijkt te helpen.
Ik zou er wel rekening mee houden dat je geen goede antwoorden krijgt of helemaal geen antwoord.

Hier op zich wel leuke gesprekken lopen, maar niets bijzonders. Ik merk dat ik het soms meer als een taak voel. Moet me soms bijna dwingen om de app te openen en te reageren. Zit als ik tijd heb liever voor de tv of met een boek.
Maar ja dan gebeurt er niet zoveel :+

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 17:30

Ja ik denk juist dat we op alles op 1 lijn wel zitten. Denk vooral dat het of optie 1 is: binding of optie 2: niet leuk genoeg vinden voor een relatie maar meer de friendzone wat eruit komt.
De klik was er namelijk zeker wel van beide kanten. Zo heb ik gevraagd hoe het komt dat hij zo emotioneel was tijdens de knoop doorhakken als het niet genoeg is en of hij aan mij gedacht heeft in dagen dat we elkaar niet spraken. Eigenlijk ben ik dus vooral benieuwd waarom het stuk loopt. Ik kan er namelijk gewoon niet bij dat het niet leuk genoeg was en denk echt de binding met hoe hij reageerde. Maargoed daarmee is alsnog fe conclusie dat het zo niet werkt natuurlijk maar vind het vooral fijn om te weten of mn gevoel juist zit of dat ik hem compleet verkeerd heb ingeschat.

Ondertussen m'n Utrechtse scharrel geappt. Die gaat over 2 weken naar hetzelfde feestje en die heeft momenteel geen date of scharrel. Dus misschien kroel ik daar maar lekker een nachtje tegen aan haha. :')

Ennn ik lees hier iets over nep planten. Bij mij gaat alles dood maar ik ben ondanks dat team echte plant. Zo gezellig!

En een trip naar Spanje. Wat leuk!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 19:19

Tripje naar Spanje is niet slecht!!!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-25 19:27

Ben er ook al wel klaar mee. Helft van de profielen zijn nep.

Van de week een beetje jammer.
Begon met: hoi lekker ding.
Nou vind ik dat een beetje puberaal dus reageerde van joh dat zeiden we toen we 20 waren.
Zijn reactie: ja maar ik voel me ook 20 lekkerbekkie...
Ja dan ben ik al weer klaar