Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiggs schreef:MarlindeRooz schreef:Ik zie steeds vaker allemaal “trotse” foto’s op sociale media met moeders en hun pasgeboren kroost.
Maar áltijd hebben die moeders dikkkke wallen onder de ogen.
Zooooo blij en dankbaar.
Sowieso, waarom trots, dat kind heeft nog helemaal niks gepresteerd.
Tancreda4 schreef:Citaat:Sowieso, waarom trots, dat kind heeft nog helemaal niks gepresteerd.
Ik ben anders ook mega trots op m'n kattekind (en die is ook geen wetenschapper) en is het leukste wezen dat bestaat, dus kan mij voorstellen dat ouders dat ook met kinderen hebben
Tiggs schreef:Tancreda4 schreef:
Ik ben anders ook mega trots op m'n kattekind (en die is ook geen wetenschapper) en is het leukste wezen dat bestaat, dus kan mij voorstellen dat ouders dat ook met kinderen hebben
Ja maar dat is logisch, want poezen zijn fantastisch.
Niobe schreef:Mijn vriend en ik zijn iets te gek op katten, we hebben er iets te veel eigenlijklaatst nog 2 kittens gevonden, dus die mochten ook blijven (na een omweggetje via het asiel omdat we het allemaal netjes wilden doen).
Super gezellig wel!
Ons hele huis en de tuin is ook ingericht op de katten.
Bij mijn ouders hebben we ook altijd dieren gehad. Katten en honden. Vooral veel honden. Moeder werkte bij het asiel en nam nog weleens “werk” mee naar huisen die mochten dan ook niet meer weg.
En we hadden een dierenparkje met heel veel soorten dieren. Ik kan me geen leven zonder beesten voorstellen.
Hanneke137 schreef:Mijn man heeft gisteren een nieuwe auto gekocht en wij zijn 3 maanden geleden getrouwd. Maar hij heeft dus meer een gezinsauto gekocht. Al weet iedereen om ons heen dat wij geen kinderen willen. Kreeg toch de vraag of ik niet toch zwanger was....Met een dikke knipoog natuurlijk!!